Przetargi.pl
Demontaż starego oraz zakup, dostawę, uruchomienie, montaż nowego dźwigu osobowego

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-000 Kościan, ul. Szpitalna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5120855 , fax. 065 5120707
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
    ul. Szpitalna 7 7
    64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5120855, fax. 065 5120707
    REGON: 41105199900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.koscian.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Demontaż starego oraz zakup, dostawę, uruchomienie, montaż nowego dźwigu osobowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest demontaż wyeksploatowanego oraz zakup, dostawa, montaż i uruchomienie w tzw. pawilonie internistycznym nowego dźwigu szpitalnego o parametrach:udźwig - 1600kg/21 osób, napęd - elektryczny cierny, wysokość podnoszenia - 9,9m, nadszybie: 3400mm, podszybie: 1200mm, maszynownia - górna nad szybem (istniejąca), prędkość jazdy - 1,0 m/s, ilość przystanków/dojść - 4/4, kabina: o wymiarach 1400x2400x2150 nieprzelotowa, ściany kabiny malowane RAL 9003 (biały), wyświetlacz : cyfrowy, informujący o aktualnym kierunku jazdy, układ gotowy do podłączenia z siecią telefoniczną automatycznej łączności alarmowej GSM, przyciski z oznaczeniem Breila, wykładzina antypoślizgowa, lustro na jednej ścianie bocznej, poręcze na ścianach bocznych, cokoły przypodłogowe ze stali nierdzewnej, oświetlenie awaryjne akumulatorowe min. 2h, przycisk otwierania i zamykania drzwi kabinowych, kurtyna świetlna drzwi kabinowych oraz stacyjka blokady,drzwi kabinowe: automatyczne, centralne 2 skrzydłowe o wym. 1100x2000mm, malowane RAL 9003,drzwi szybowe: automatyczne, centralne 2 skrzydłowe o wym. 1100x2000mm, malowane RAL 9003 o odporności ogniowej EI 60,sterowanie: elektroniczne, mikroprocesorowe z falownikiem, wyposażone w awaryjny zjazd w przypadku zaniku napięcia, kasety wezwań: ze stali nierdzewnej z podświetlanymi przyciskami, z wbudowanym wyświetlaczem, w przypadku zaniku napięcia winda ma dojechać do najbliższego przystanku. Termin wykonania : max 100 dni od czasu podpisania umowy,okres gwarancji : min 36 miesięcy, warunki płatności: przelew 30 dni. Sterowanie przystosowane do podłączenia do systemu SAP. Wykonanie zasilania do nowego dźwigu ze złącza kablowego w piwnicy do maszynowni - 35 m. Demontaż i utylizacja istniejącego dźwigu typ SDE udźwig 500 kg. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac zalecanych przez producenta oraz UDT czynności konserwacyjnych i przeglądowych - min. jednego przeglądu okresowego w ciągu 12 miesięcy. Prace montażowe mają przebiegać w sposób nie zakłócający pracy Szpitala. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac codziennie w godzinach od 07.00 do 20.00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zastosowane materiały winny posiadać certyfikaty, deklaracje właściwości użytkowych lub deklaracje zgodności, atesty oraz być zgodne z kryteriami technicznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i z właściwymi przepisami obowiązującymi w okresie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania zgłoszenia i odbioru windy osobowej wraz z dopuszczeniem do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego na użytkowanie w tym także do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji zadania w szczególności ustalonych przez UDT. Wymagania dotyczące serwisu: maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 2 dni roboczych licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłoszeń 24 godz./dobę, 365 dni/rok, czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - 24 h od momentu zgłoszenia, instrukcja obsługi w języku polskim - w formacie papierowej i elektronicznej (wraz z dostawą urządzenia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.koscian.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach