Przetargi.pl
Budowa hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz salami dydaktycznymi w Specjalnym Ośrodku Szkolono-Wychowawczym w Szczytnie przy ul. Korcza 4, na działce nr 568/4 i 569/2 obręb 2 Miasta Szczytno.

Powiat Szczycieński ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6247031 , fax. 089 6247031
  • Data zamieszczenia: 2015-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Szczycieński
    ul. Sienkiewicza 1 1
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6247031, fax. 089 6247031
    REGON: 51074253400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz salami dydaktycznymi w Specjalnym Ośrodku Szkolono-Wychowawczym w Szczytnie przy ul. Korcza 4, na działce nr 568/4 i 569/2 obręb 2 Miasta Szczytno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wycinkę drzew i krzewów, 2. budowę hali sportowej o wymiarach boiska 24,00x12,00 m z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz salami dydaktycznymi, połączonej z istniejącym budynkiem szkoły i internatu, z wewnętrznymi instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi, teletechnicznymi. Powierzchnia zabudowy 894,12 m2. Powierzchnia użytkowa 1.218,52 m2. Kubatura 8.338,61 m3. Budynek 2 kondygnacyjny, z widownią na 80 miejsc. 3. budowę przyłączy zewnętrznych, 4. montaż gaśnic, znaków i tabliczek informacyjnych p.poż., 5. wyposażenie hali w sprzęt sportowy, 6. zagospodarowanie terenu wokół hali sportowej, 7 opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej w 2 egz, 8. uzyskanie pozwolenie na użytkowanie obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa budowlano-wykonawcza, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający załącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, które służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami robót do wykonania w dokumentacji projektowej a opisami robót w załączonych przedmiarach, podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa. Zgodnie z zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, Wykonawcy zobowiązani są do sporządzenia własnych przedmiarów robót celem wyliczenia ceny oferty. Zamawiający zaleca również Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej, szczegółową analizę dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót i wykonanie niezbędnych pomiarów z natury. Wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót nazwy materiałów należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert z materiałami równoważnymi, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot. Zasilenie placu budowy w energię elektryczną i wodę Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów. Wykonawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów energii cieplnej w trakcie wykonywania robót budowlanych. Zużycie mediów rozliczane będzie na podstawie zamontowanych przez Wykonawcę urządzeń pomiarowych. Świadectwo charakterystyki energetycznej obiektu należy opracować zgodnie z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.), - ustawą z dnia 29 sierpnia 2014r. o charakterystyce energetycznej budynków, obowiązującą od 09.03.2015r. ( Dz. U. z 2014r. poz.1200 ), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 3 czerwca 2014r w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw charakterystyki energetycznej ( Dz. U. z 2014r. poz.888), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008r zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2008r. nr 201, poz. 1238, z późn. zm.), Warunki prowadzenia robót: - wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłego dozoru prowadzonych robót przez Kierownika budowy, - roboty budowlane wykonywane będą w obiektach czynnych, w których będą się odbywać zajęcia szkolne, - wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynkach, prowadzenia robót w sposób możliwie jak najmniej zakłócający korzystanie z obiektów przez użytkownika oraz pełnej współpracy z użytkownikiem obiektów. - wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpieczne przejścia piesze i dojazdy w zakresie uzgodnionym z użytkownikiem obiektów oraz utrzymywać je w należytym porządku i czystości, - wykonawca musi przewidzieć wykonywanie robót w systemie zmianowym tj. w godzinach rannych i popołudniowych, w taki sposób aby nie zakłócać zajęć lekcyjnych, - wykonawca zobowiązany będzie do wykonania szczelnych zabezpieczeń między częścią budynku przeznaczoną do przebudowy a pozostałą częścią w której odbywać się będą zajęcia szkolne, - roboty należy prowadzić tak, aby obiekty chronione był przed zalaniem, - wykonawca zobowiązany będzie do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych, doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu przyległego do obiektu, - usuwanie wszelkich odpadów pochodzących z budowy zgodnie z ustawą o odpadach. Zamawiający informuje, że podjął działania mające na celu pozyskanie na realizację inwestycji środków z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej oraz ze środków PFRON przekazanych Samorządowi Województwa Warmińsko-Mazurskiego. Nałoży to na Zamawiającego obowiązek przestrzegania terminów umownych związanych z realizacją i zakończeniem budowy. Z uwagi na to Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia wszelkich działań w celu zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia w terminie określonym w SIWZ. Wykonawca ponosić będzie wobec Zamawiającego odpowiedzialność za niewykonanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym umową, skutkującą utratą dofinansowania. W tej sytuacji Zamawiający będzie miał prawo do żądania naprawienia szkody obejmującej wysokość utraconego dofinansowania. Żądanie odszkodowania od Wykonawcy z tytułu utraconego dofinansowania nie ogranicza prawa Zamawiającego do wystąpienia wobec Wykonawcy z innymi roszczeniami przewidzianymi umową oraz przepisami Kodeksu Cywilnego. Warunki płatności za wykonane roboty: Zamawiający informuje, że płatność należności za wykonane roboty budowlane nastąpi: - w 2015r. płatność do kwoty ok. 1.660.000,00 zł brutto, - w 2016r. pozostałe należności za wykonane roboty w 2015r. i 2016r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 PLN, słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych. 2. Wadium obejmować będzie okres związania ofertą. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w Kasie lub na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium. 4. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Dokument wadialny winien zwierać zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Szczytnie Nr 33 883800052001000005890005. 8. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kasie pokój nr 210, II piętro, w godz. od 8.00 do 15.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_szczycienski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach