Przetargi.pl
Budowa drogi miejskiej na dz. nr 7-135/8 przy ul. Chopina w Kętrzynie - wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej od osadnika OS1 do wylotu kanalizacji do rzeki Guber.

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 752 05 20 , fax. 089 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11 11
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 752 05 20, fax. 089 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi miejskiej na dz. nr 7-135/8 przy ul. Chopina w Kętrzynie - wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej od osadnika OS1 do wylotu kanalizacji do rzeki Guber.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej pomiędzy osadnikiem OS1 a wylotem kanalizacji do rzeki Guber na działce 135/8 w obrębie 7 m. Kętrzyn wg dokumentacji projektowej opracowanej przez NEOX Spółka z o.o. W zakres robót wchodzą: 1.1) Wykonanie osadnika OS1, 1.2) Wykonanie separatora SE1, 1.3) Wykonanie studni SD3, 1.4) Wykonanie kanalizacji na odcinkach: OS1-SE1, SE1-SD3, SD3- wylot. 1.5) Wykonanie wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki Guber. W celu zabezpieczenia przed silnym działaniem strumieni przepływającej wody i osuwaniem skarpy wylot kanalizacji w promieniu 1,5 m od krańców rury i skarpę poniżej na szerokości 3 m należy zabezpieczyć przez ułożenie bruku na betonie C12/15 (B15) z wypełnieniem spoin zaprawą cementową M7. Podstawę skarpy zabezpieczyć krawężnikami. 1.6) Przy włazach studziennych OS1 i SE1 w promieniu 2 m od włazu utwardzenie nawierzchni drogi z kruszywa łamanego lub mieszanki kruszyw do mechanicznej stabilizacji. Nawierzchnia powinna być stabilna, twarda, nadawać się do ruchu pojazdów w każdych warunkach pogodowych. 1.7) Zasyp wykopów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego (zapis nadrzędny względem dokumentacji projektowej): Roboty w drogach i chodnikach mają być zasypywanie 100% nową pospółką. Jeśli grunt rodzimy nadaje się do wbudowania w drogach (niewysadzinowy, zagęszczalny, bez cząstek organicznych) uzgodnić z Zamawiającym na danych odcinkach możliwość zasypywania gruntem rodzimym. Wymagany wskaźnik zagęszczenia przez inwestora: a) w drogach, chodnikach i nawierzchniach gruntowych służących do ruchu pieszego lub jezdnego: -górna warstwa do 1,2 m od powierzchni terenu docelowego: Is większe lub równe 1,00, - poniżej 1,2 m: Is większe lub równe 0,98, b) w terenach zielonych dopuszczalny zasyp gruntem rodzimym: - Is większe lub równe 0,95. Uwaga nr 1 ! Jeżeli właściciel lub zarządca działki/drogi nie należącej do Zamawiającego lub inny podmiot decyzyjny będą wymagać wyższych parametrów zagęszczenia lub materiału na zasyp o lepszych parametrach niż Zamawiający - Wykonawca ma obowiązek dostosować się do tych wytycznych. Uwaga nr 2 ! Do Wykonawcy należy wywóz ziemi z wykopu. Miejsce, w które Wykonawca wywiezie ziemię nie będzie wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie zagospodaruje tę ziemię. 1.8) Wykonanie dodatkowych dokumentów odbioru (poza wynikającymi z odnośnych przepisów i praktyki budowlanej): a) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 1.9) Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach w tym również przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawiera dokumentacja projektowa pn.: /Budowa drogi zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego ulicy Chopina w Kętrzynie/ wykonana przez NEOX Spółka z o.o. z siedzibą 80-855 Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1/1508 - załącznik nr 7 do SIWZ i stanowiąca jej integralną część. W skład dokumentacji wchodzą: -Projekt budowlano-wykonawczy, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża sanitarna, - Kartka z określeniem rodzaju osadnika, -Kartka z określeniem rodzaju separatora. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający dopuszcza ofertowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, g) izolacyjności cieplnej. 5. Termin wykonania zamówienia. 5.1) Od dnia podpisania umowy nie później niż do dnia 20.12.2015 r. (przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż 3 dni robocze po podpisaniu umowy) 5.2) Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Wskazany wyżej termin realizacji zamówienia jest terminem maksymalnym. Wykonawcy mogą zaproponować wykonanie zamówienia w krótszym terminie, co będzie skutkowało otrzymaniem przez ofertę dodatkowych punktów, określonych szczegółowo w pkt 13 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2) wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy) w terminie do dnia 16.11.2015 r. do godz. 10:00, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy; Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 9) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zadania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach