Przetargi.pl
Budowa drogi leśnej Okopana w Borowcu

Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-460 Józefów, ul. Leśna 46
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6878005 , fax. 084 6878280
  • Data zamieszczenia: 2012-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Józefów
    ul. Leśna 46 46
    23-460 Józefów, woj. lubelskie
    tel. 084 6878005, fax. 084 6878280
    REGON: 95001498900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/jozefow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi leśnej Okopana w Borowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi leśnej Okopana w Borowcu, km 0+000-2+177. Parametry techniczne drogi: - kategoria ruchu KR1, - długość projektowanego odcinaka drogi: 2176,56m - szerokość pasa drogowego - 10,5 m, - szerokość jezdni - 3,0 m, - spadek poprzeczny daszkowy o wartości 2%, - obustronne pobocza o szerokości: 1,00 m, - mijanki o wymiarach: długość 23m, szerokość 3m, skosy najazdowe i wyjazdowe 1:7, zaokrąglone łukami 50m, - składnice przyzrębowe o wymiarach 20x45m, - nawierzchnia drogi z płyt ażurowych żelbetowych typu JOMB z pasem środkowym z kruszywa. - powierzchni jezdni z kruszywa: 3 292 m2 - powierzchnia jezdni z płyt ażurowych: 6 306 m2 - powierzchnia poboczy: 4 614 m2 - powierzchnia placów manewrowych: 4 063 m2 Zaprojektowano spadek poprzeczny jezdni dwustronny wynoszący 2% od jezdni na zewnątrz i 6% dla poboczy. Korpus drogowy dostosowany do istniejącego terenu i zniwelowany tak aby spadek podłużny nie wynosił więcej jak 6 %. Zaprojektowano rowy trapezowe o głębokości minimalnej 0,5 m i nachyleniu skarp wewnętrznych 1:1,5. Minimalna głębokość rowu w bliskim sąsiedztwie przepustu wynosić powinna min. 1,0m. W miejscach zaniżeń lokalnych niwelety zaprojektowano rowy poprzeczne rozpraszająco odsączające na dł. 50m w kierunki zaniżenia terenu. W przypadku gdy nie będzie możliwe jego wykonanie ze względów na otaczający teren sugeruje wykonać się w tym miejscu zbiornik o wymiarach 5x8m o gł. ok. 0,75. Objętość zbiornika jest zbliżona do objętości rowu i wynosi około 30m3. Roboty ziemne obejmują niwelację terenu pod konstrukcję drogi leśnej, zjazdów, mijanek i wykonanie obustronnych rowów oraz wykonanie profilowania gruntu rodzimego po doprowadzeniu do wymaganych rzędnych. Projektowana konstrukcja jezdni zjazdów, pasa 6 m placów manewrowych: - nawierzchnia z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-31,5mm gr. 10cm - podbudowa z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-63mm gr. 15cm Projektowana konstrukcja jezdni drogi głównej: - płyty ażurowe żelbetowe typu JOMB o wym. 100x75x12cm - warstwa odsączająca z piasku 15cm Pas szer. 1m pomiędzy ułożonymi płytami uzupełniony będzie kruszywem łamanym 0-31,5mm. W miejscu lokalnych zaniżeń terenu w ciągu drogi oraz w ciągu rowów przechodzących drogę założono wykonanie przepustów z rur karbowanych PEHD w klasie sztywności obwodowej Sn8 i średnicy 50 pod zjazdami i 60cm pod drogą główną: - średnicy 50 cm z rur PEHD ilość: 1 szt. Łączna długość 8 mb - średnicy 60 cm z rur PEHD ilość 3 szt. Łączna długość 24 mb Wlot i wylot przepustu należy wykoć z bruku z kamienia naturalnego (otoczaki) 13-17cm na zaprawie cementowej. Przewidziano oznakowanie pionowe w celu poprawy bezpieczeństwa i zachowania zasad ruchu drogowego - 2szt. A-7 (małe). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający podzielił zakres robót budowlanych na dwa etapy: a/ I etap km 0+000-1+800, b/ II etap km 1+800-2+177
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach, spółdzielczej kasy oszczędnościowo, - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem, pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz. 730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010r. nr 96 poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. 0/Biłgoraj, Nr 44 1020 5385 0000 9802 0027 8663. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 6 w siedzibie zamawiającego (kasa) lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy, zaś kopię dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Ponadto Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 10. Zamawiający również zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw nie złoży wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_jozefow/zamówienia _publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach