Przetargi.pl
BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 2249039 KAMIEŃ - KOPANINA KAMIEŃSKA GMINA ŁAZISKA - ETAP II NA ODCINKU OD KM 1+950,00 - 2+908,90

Gmina Łaziska ogłasza przetarg

  • Adres: 24-335 Łaziska, Łaziska 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 827 69 20 , fax. 081 827 69 36
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łaziska
    Łaziska 76 76
    24-335 Łaziska, woj. lubelskie
    tel. 0-81 827 69 20, fax. 081 827 69 36
    REGON: 00053795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalaziska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 2249039 KAMIEŃ - KOPANINA KAMIEŃSKA GMINA ŁAZISKA - ETAP II NA ODCINKU OD KM 1+950,00 - 2+908,90
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie BUDOWY DROGI GMINNEJ NR 2249039 KAMIEŃ - KOPANINA KAMIEŃSKA GMINA ŁAZISKA - ETAP II NA ODCINKU OD KM 1+950,00 - 2+908,90. Zakres robót obejmuje wykonanie: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE II. ROBOTY ROZBIÓRKOWE III. PRZEPUSTY I ELEMENTY IV. ROBOTY NAPRAWCZO KONSERWACYJNE V. ROBOTY ZIEMNE ZMECHANIZOWANE VI. PODBUDOWA VII. NAWIERZCHNIA ULEPSZONA VIII. URZĄDZENIA ODWADNIAJĄCE IX. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE I TOWARZYSZĄCE X. OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA ZABEZPIECZAJĄCE Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie i przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia przez Oferentów wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi wg formuły spełnia - niespełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) dowód wniesienia wadium; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) oświadczenie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2. 8) Kosztorys ofertowy / formularz cenowy ( wzór - Zał. Nr 3); 9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (co najmniej dwie wykonane inwestycje o wartości min 800 000,00 zł); 10) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia z załączonymi uprawnieniami (co najmniej jedna osoba z uprawnieniami do kierowania budowy i robót w zakresie dróg z aktualnym zaświadczeniem z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); 11) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (co najmniej jeden samochód samowyładowczy, układarka nawierzchni, walec wibracyjny), 12) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł.. 13) Załącznik nr 6 - informacja o podwykonawcach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/laziska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach