Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 104413L w Woli Uhruskiej

Gmina Wola Uhruska ogłasza przetarg

  • Adres: 22-230 Wola Uhruska, ul. Parkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 915 003
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Uhruska
    ul. Parkowa 5
    22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie
    tel. 825 915 003
    REGON: 55097600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugwolauhruska.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 104413L w Woli Uhruskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 104413L od km 0+000,00 do km 0+731 ciągu głównego (wg kilometrażu roboczego), 0+099,30 km i 0+097,50 km ciągów bocznych oraz oświetlenia drogowego i towarzyszącej infrastruktury drogowej w skład, którego wchodzi: opracowanie dokumentacji technicznej tj. projektów budowlanych i wykonawczych, projektów organizacji ruchu – stałej i czasowej, uzyskanie niezbędnych pozwoleń, opracowanie projektów podziału działek, uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z budową w/w drogi gminnej w ramach zadania: „Budowa drogi gminnej nr 104413L w Woli Uhruskiej”. 4.2. Zakres opracowania dotyczy budowy drogi gminnej na łącznej długości 731,00m ciągu głównego, 99,30 m i 97,50 m ciągów bocznych oraz towarzyszącej infrastruktury drogowej. 4.3. Główne dane wyjściowe budowy drogi gminnej: Kategoria drogi – gminna, Klasa techniczna drogi – „L”, Prędkość projektowa Pp= 30 km/h, Kategoria ruchu - KR1, Szerokość jezdni – 5,50 m-6,00 m, Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowy/kostka betonowa, Szerokość poboczy – 0,75 m, Rodzaj nawierzchni poboczy – gruntowe, Szerokość chodników – 1,00 m - 2,00 m, Rodzaj nawierzchni chodników - kostka bet. 4.4. Budowa drogi gminnej w miejscowości Wola Uhruska na odcinku od km 0+000 do km 0+103,00 zakłada poprawę parametrów geometryczno- konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:  wymianę istniejących krawężników na krawężniki typu lekkiego 15x30x100 oraz 15x22x100;  wykonanie warstwy wyrównawczej oraz warstwy ścieralnej (zgodnie z proponowanymi przekrojami konstrukcyjnymi) z betonu asfaltowego na jezdni drogi gminnej, oraz na włączeniach do dróg wojewódzkiej i gminnych;  budowę parkingu dla samochodów osobowych z kostki betonowej w miejscu wskazanym na PZT;  wykonanie obustronnego chodnika o szerokości 2,0 m na przedmiotowym odcinku drogi gminnej;  wykonanie nowej konstrukcji zjazdów indywidualnych z kostki betonowej zgodnie z PZT,  wykonanie nowych zieleńców. 4.5. Budowa drogi gminnej w miejscowości Wola Uhruska na odcinku od km 0+103,00 do km 0+731 zakłada poprawę parametrów geometryczno- konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:  wymianę istniejących krawężników na krawężniki typu lekkiego 15x30x100 oraz 15x22x100;  wykonanie pełnej konstrukcji i nawierzchni (zgodnie z proponowanymi przekrojami konstrukcyjnymi) z kostki betonowej na drodze gminnej i drogach dojazdowych;  budowę parkingu dla samochodów osobowych z kostki betonowej w miejscach wskazanych na PZT;  wykonanie chodnika o szerokości 2,0 m na przedmiotowym odcinku drogi gminnej (zgodnie z PZT);  wykonanie nowej konstrukcji zjazdów indywidualnych z kostki betonowej zgodnie z PZT,  wykonanie nowych zieleńców. 4.6. Należy także wykonać:  budowę drogi ze zjazdami i włączeniami w ciągu bocznym 0+099,30 km i części ciągu bocznego 0+097,50 km o parametrach analogicznych do ciągu głównego (od km 0+103,00 do km 0+731),  budowę drogi w części ciągu bocznego 0+097,50 km ze zjazdami z nawierzchni tłuczniowej,  prawidłowe odwodnienie korony drogi gminnej poprzez poprawę równości podłużnej i poprzecznej jezdni,  budowę chodników w miejscach wskazanych przez Zmawiającego, budowę i przebudowę parkingów, zjazdów indywidualnych i publicznych, przebudowę włączeń dróg gminnych w zakresie terenu objętego opracowaniem,  oświetlenie drogowe w ciągu głównym drogi,  oznakowanie drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 4.7. Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji musi spełniać wymagania obowiązującego prawa – w szczególności:  Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych;  Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym;  Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego;  Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;  Ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. - Prawo wodne;  Ustawy i przepisów wykonawczych do Prawa Budowlanego,  Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,  Ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych,  Ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz ustaleń wynikających z warunków umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Każda część dokumentacji musi posiadać oświadczenie, Projektanta i Sprawdzającego, że jest wykonana zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami i wytycznymi projektowymi oraz jest kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć. Dokumentacja projektowa musi posiadać oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzonym sprawdzeniu, uzgodnieniu i gotowości jej do realizacji. 4.8. Wykonawca podejmujący się realizacji zadania zobowiązany będzie do:  uzyskania aktualnych map do celów projektowych dla obszaru niezbędnego do prawidłowego wykonania zadania,  opracowania oceny stanu technicznego konstrukcji istniejącej nawierzchni i podłoża gruntowego oraz zaprojektowanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni, jeżeli będzie wymagana,  opracowania, a następnie uzyskania akceptacji Zamawiającego koncepcji projektu zagospodarowania terenu (w tym przekazania koncepcji formacie dxf zapisanej w układzie współrzędnych PUWG2000),  opracowania operatu wodnoprawnego, a następnie uzyskania zgody wodnoprawnej na zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych (o ile zajdzie taka konieczność) z terenu pasa drogowego na odcinku objętym opracowaniem,  opracowania projektów wykonawczych i budowlanych (w tym także włączenia do drogi wojewódzkiej nr 819, przebudowy kolizji infrastruktury technicznej niezwiązanej z infrastrukturą drogową – o ile zajdzie taka potrzeba) z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu.  opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót sporządzonych na podstawie obowiązujących norm i przepisów,  opracowania dokumentacji geodezyjno-kartograficznej (w tym podziały nieruchomości w uzgodnieniu z Zamawiającym, niezbędne pod poszerzenie pasa drogowego w celu realizacji operacji – infrastruktura powinna znajdować się w pasach drogowych),  uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych w szczególności: decyzja środowiskowa (jeżeli będzie wymagana przepisami prawa), decyzje o pozwoleniach wodnoprawnych (jeżeli będą wymagane przepisami prawa), decyzja o Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID), inne decyzje wymagane przepisami obowiązującego prawa,  uzyskanie stosowanych zgód i uzgodnień z właściwymi organami w celu realizacji operacji (m.in. zgoda na zajęcie i prowadzenie robót w pasie drogi wojewódzkiej itp.),  opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,  opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej stałej organizacji ruchu – wg obowiązujących wymagań,  realizacji robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy,  prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami SST,  prowadzenia dziennika budowy i wykonywania obmiarów ilości zamawianych robót,  opracowania kosztorysu inwestorskiego,  opracowania kosztorysów powykonawczych i różnicowych na rozliczenia częściowe oraz końcowe robót,  przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać minimum: badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz o oświadczeniem geodety, oświadczenie kierownika budowy o wykonaniu robót zgodnie z przepisami.  sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,  przekazania zrealizowanych obiektów ich zarządcom,  sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego zasobu geodezyjnego,  przygotowanie wniosku wraz z wymaganymi załącznikami o pozwolenie na użytkowanie (w przypadku, gdy będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót. UWAGA: 1) Zamawiający informuje Wykonawcę, że posiada dokumenty stanowiące podstawę do projektowania, a w szczególności: a) ogólną koncepcję zakresu opracowania wraz z podstawowymi wielkościami, b) warunki techniczne znak UDM.4270.464.1.2008.wk Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie na przebudowę włączenia drogi gminnej nr 104413L do drogi wojewódzkiej nr 819, c) Decyzję znak DT-WUKE.420.280.2020-3 Ministra cyfryzacji zwalniającą Wójta Gminy Wola Uhruska – zarządcę drogi, z obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach realizacji przedmiotowej inwestycji. 2) Warunkiem przystąpienia przez Wykonawcę do uzyskania wymaganych pozwoleń na podstawie opracowanej dokumentacji jest akceptacja przez Zamawiającego wykonanych projektów zarówno w fazie koncepcyjnej jak i fazie projektowania. 3) Wykonanie projektu i robót budowlanych dla w/w zadania musi spełniać parametry drogi klasy „L”, 4) Wykonawca będzie miał możliwość w trakcie opracowywania dokumentacji lub w procesie uzyskania ZRID wejścia w pas drogowy i wykonania np. pierwszych prac rozbiórkowych lub innych prac o mniejszym skomplikowaniu. 4.9. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) wraz z załącznikami – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). 12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśniowicach o. Wola Uhruska nr rachunku: 03 8195 0009 2005 0090 0736 0011 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ………..………………”. 12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 12.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……….….– do dnia ………….……”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w formie umożliwiającej złożenie skutecznego roszczenia skierowanego do Gwaranta. 12.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 12.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach