Przetargi.pl
budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Starym Ujeździe - Kopanina

Gmina Ujazd ogłasza przetarg

  • Adres: 47-143 Ujazd, ul. Sławięcicka 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4048750,4048757,4048757 , fax. 0-77 4637081
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ujazd
    ul. Sławięcicka 19 19
    47-143 Ujazd, woj. opolskie
    tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, fax. 0-77 4637081
    REGON: 53141329000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Starym Ujeździe - Kopanina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W skład przedmiotu zamówienia wchodzą : -wykonanie robót ziemnych - 439,505 m3 - wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem - 369,19 m3 -wykonanie podbudowy dolnej gr. 15 cm - 1.944,45 m2 -wykonanie podbudowy górnej gr. 8 cm - 2.087,30 m2 -wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit. warstwa wiążąca - 5.127,00 m2 -wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit. warstwa ścieralna - 5.003,00 m2 -utwardzenie poboczy kruszywem o szer. 0,50 mb - 1.227,00 m2 -posypanie poboczy ziemią o szer. 0,25 mb - 613,50 m2 Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a)kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. b)organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy c)organizację ruchu i oznakowanie budowy Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez : Projekt budowlany, wykonawczy i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót wykonany przez Usługi Projektowe i Nadzór Budowlany Ryszard Warmiński Gierałtowice ul. Strażaków 15, 47 - 208 Reńska Wieś oraz dokonaną wizję lokalna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: - aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone dla każdego z nich. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. 2-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: - Wykonawca musi wykazać się -w wykazie zrealizowanych zamówień stanowiącym zał. nr 3-wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwóch zadań w zakresie wykonawstwa dróg o nawierzchni z masy asfaltobetonowej na wartość co najmniej 250.000,00 zł. brutto -jedno zadanie. - oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie ich łączne posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, dlatego w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku. 3- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia -na dzień złożenia oferty-niemniejsza niż 100000,00 zł i ważna co najmniej przez cały okres związania z ofertą z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniane będzie ich łączne znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek złożyć dokumenty w zakresie ubezpieczenia. 4-zaakceptują bez poprawek i zastrzeżeń projekt umowy o roboty budowlane -zał. Nr 6 do SIWZ i karta gwarancyjna -załącznik nr 1 do umowy - podpisany przez osobę reprezentująca Wykonawcę z podaniem imienia i nazwiska. 5- udzielają na wykonane roboty minimum 36 miesięcy gwarancji. Przystąpienie do usuwania wad -usterek- awarii nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania informacji od Zamawiającego. 6- przeprowadzili wizję lokalną -przed terminem złożenia ofert- terenu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem. 7- złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8- w przypadku składania oferty przez spółki cywilne oraz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -konsorcjum- należy ustanowić pełnomocnika reprezentującego wspólników spółki lub reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu lub w postępowaniu i zawarciu umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty 1.2. Kosztorys ofertowy 1.3. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 1- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2-Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr 2 do SIWZ. 3- Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 3 do SIWZ, wraz z co najmniej DWIEMA referencjami -dokumentami od poprzednich zamawiających zgodnie z wymaganiami pkt. V 2, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 4-oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa. 5- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w pkt. V-3. 6-Oświadczenie, w którym należy podać czy, a jeżeli tak to jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom na załączniku nr 4 do SIWZ. Brak oświadczenia oznaczać będzie , że wykonawca wykona cały zakres zamówienia siłami własnymi. 1.4. Zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji wykonawcy osobę - osoby - projekt umowy. UWAGI: - dokumenty z pkt. 1.3.1 - 1.3.5, muszą być przedstawione w formie określonej w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku, w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy -Dz.U. Nr 71, poz. 645- - oferty muszą spełniać warunki formalne: właściwy sposób reprezentacji zgodny z właściwym wypisem z rejestru, nadto zaznacza się, że forma prawna prowadzonej działalności winna być dostosowana do obowiązujących aktualnie przepisów prawa, a mianowicie: - ustawa z 15 września 2000 roku - Kodeks spółek handlowych - Dz. U. z 2000 roku nr 94 poz. 1037. - ustawa z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym - Dz. U. z 1997 roku nr 121 poz. 769 z późn zmianami. - ustawa z 20 sierpnia1997 roku Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym - Dz. U. z 1997 roku nr 121 poz. 770 z późn. zmianami. zatem podmioty zobowiązane na mocy wyżej wymienionych przepisów do dostosowania swojej formy prawnej winny dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty zaświadczające o ciągłości prowadzonej działalności gospodarczej; - złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności - art. 297 ustawy z dnia 6.06.1997 roku - Kodeks Karny - Dz. U. z dnia 2.08.1997 roku- i zgodnie z przepisami prawo zamówień publicznych powoduje wykluczenie oferenta z postępowania prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.4.2 składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.2.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 2 są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach