Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4067800, 0608492885 , fax. 077 4067800
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 14 14
48-200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 077 4067800, 0608492885, fax. 077 4067800
REGON: 53244846700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów opatrunkowych różnego rodzaju m.in. gazy, plastry, opaski gipsowe, pieluchomajtki, zestawy operacyjne, kompresy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; - nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; podmiot posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia lub przedstawi oświadczenie pisemne innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia. -podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oferent winien złożyć (na załączniku Nr II do siwz) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty, o których mowa poniżej,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , b)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (Za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 80% wartości oferty netto; za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano dostawy dla jednostek służby zdrowia w zakresie materiałów opatrunkowych) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. c) oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U z 2007 Nr 223 poz. 1655) - załącznik nr II d) dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej : -dla wyrobów medycznych wpisy do rejestru wyrobów medycznych (jeżeli pierwszy wpis dokonano na terenie RP) certyfikat jednostki notyfikującej (gdzie jest wymagany), deklaracji zgodności wystawionych przez wytwórcę lub producenta z załącznikami asortymentowymi (dokumenty muszą być opisane ze wskazaniem numeru zadania przetargowego i pozycji asortymentowej) i dokumenty potwierdzające:klasę i regułę, - dla wyrobów nie będących wyrobami medycznymi inne dokumenty dopuszczające do obrotu (dokumenty muszą być opisane ze wskazaniem numeru zadania przetargowego i pozycji asortymentowej). - dla pieluchomajtek dodatkowo dokumenty potwierdzające chłonność. (dokumenty muszą być opisane ze wskazaniem numeru zadania przetargowego i pozycji asortymentowej) e) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oferent zobowiązany będzie do Załączenia do oferty próbek wyrobu - w ilościach wskazanych w szczegółowych formularzach ofertowych stanowiących załącznik do SIWZ, gotowe do użycia w warunkach zgodnie z ich przeznaczeniem (celem weryfikacji jest zgodność z wymagania) i opisane ze wskazaniem zadania przetargowego i numeru pozycji. Dodatkowo wymagane jest dołączenie spisu próbek. Dostarczenie próbek dotyczy tylko tych części, na które oferent składa ofertę i dla których przewidziano konieczność ich dostarczenia w szczegółowych formularzach ofertowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użtku dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu - PN / 14 / 2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyrobów medycznych ogólnoszpitalnych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 7 / VII / 16
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa środków opatrunkowych dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2016.17
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa wyrobów medycznych i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 32
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów jednorazowego użytku i innych wyrobów medycznych w rozbiciu na 11 samodzielnych części
Dodano: 2016-06-07 - TLZP/2-23/233/72/2016 Zakup i dostawa elektrod jednorazowego użytku.
Dodano: 2016-05-16