Przetargi.pl
Budowa dojazdu pożarowego z budową nowej nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - dojazd pożarowy nr 6 w Leśnictwie Zacisze w km od 1+950 do km 4+475

Nadleśnictwo Bogdaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-450 Bogdaniec, Leśna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 48957284350 , fax. 48957284353
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bogdaniec
    Leśna 17
    66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie
    tel. 48957284350, fax. 48957284353
    REGON: 810539031
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_bogdaniec/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dojazdu pożarowego z budową nowej nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - dojazd pożarowy nr 6 w Leśnictwie Zacisze w km od 1+950 do km 4+475
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dojazdu pożarowego z budową nawierzchni – dojazd pożarowy nr 6 w leśnictwie Zacisze. Zamówienie obejmuje kilometraż od 1+950 do 4+475. Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Dokumentacji Projektowej załącznik nr 10 oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEGO DOJAZDU POŻAROWEGO: • Rodzaj drogi –dojazd pożarowy; • Prędkość projektowa – 30 km/h; • Szerokość jezdni - 3,5 m; • Szerokość mijanki - 6,5 m; • Szerokość poboczy - 2 x 0,75 m; • Obciążenie 100 kN/oś; • Kategoria ruchu - KR2; • Nawierzchnia - kruszywo łamane, warstwa dolna gr. 20 cm przekrusz betonowy o frakcji 0-63 mm, warstwa górna gr. 9 cm kruszywo powstałe w wyniku przekruszenia skały litej o frakcji 0-31,5 mm; • Promienie – na skrzyżowaniach min. 11 m, na zjazdach min. 5 m; • Mijanki - szerokości mijanki 3,0 m, długości 23 m, skos wlot, wylot 1:7, położone w odległości do 300 m od siebie przy zapewnieniu z nich wzajemnej widoczności. Konstrukcja nawierzchni mijanek jak jezdni; • Pobocza - na całej długości dojazdu pożarowego pobocza o szerokości 0,75 m ze spadkiem poprzecznym 8%, na całym odcinku pobocza z mieszanki optymalnej gr. 10 cm; • Zjazdy - zjazdy do dróg na działkach leśnych w miejscu istniejących zjazdów gruntowych, parametry zjazdów: szerokość jezdni 3,00 - 3,5 m, łuki kołowe od R = 5 m do R = 15 m, konstrukcja nawierzchnia zjazdów jak jezdni; • Skarpy - skarpy o pochyleniu 1:1,3 z zahumusowaniem gr. 10 cm i obsianiem mieszanką traw (gatunki rodzime); • Konstrukcja jezdni: Od km 1+950 do km 4+475 - nawierzchnia tłuczniowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie; gr. 9 cm kruszywo powstałe w wyniku przekruszenia skały litej o frakcji 0-31,5 mm; - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowana mechanicznie gr. 20 cm przekrusz betonowy o frakcji 0-63 mm; - podłoże wyprofilowane i zagęszczone z ewentualnym doziarnieniem w celu uzyskania właściwych parametrów wskaźnika zagęszczenia, • Rowy: – umocnienie humusem i obsiane mieszanką traw (gatunki rodzime), – odcinkowo umocnione matą trawiastą i darniną według Dokumentacji Projektowej (załącznik nr 10), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa załącznik nr 10 oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Załączony do SIWZ przedmiar załącznik nr 12 stanowi element pomocniczy do sporządzenia oferty, przed sporządzeniem oferty należy zapoznać się z Dokumentacją Projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki nr 10 i 11 do SIWZ. W ramach umowy oraz ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczania, bieżącej inwentaryzacji geodezyjnej elementów robót oraz wykonanie geodezyjnej, powykonawczej inwentaryzacji obiektu. Wszelkie nazwy własne użyte w załącznikach do SIWZ i dokumentacji projektowej należy czytać, jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je, jako „takie lub równoważne”. Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej z zachowaniem parametrów nie gorszych niż określono w projekcie. Zamawiający zobowiązuje oferentów do wskazania elementów urządzeń i materiałów równoważnych do zastosowania w stosunku do projektu i specyfikacji. W myśl art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone w projekcie budowlanym. W tym przypadku należy załączyć tabelę porównawczą. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w projekcie i SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający podczas realizacji zamówienia, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych, w szczególności: • ręczne oczyszczanie pasa dojazdu pożarowego z roślinności i pozostałości po niej, • prace ręczne przy zdejmowaniu humusu, • prace ręczne przy robotach ziemnych, • prace ręczne niezbędne przy wykonywaniu podbudowy i nawierzchni dojazdu pożarowego, • prace ręczne niezbędne do wykończenia robót tj. plantowanie i zagęszczenie powierzchni korony dojazdu pożarowego, skarp, przeciwskarp i dna rowów, umocnienie poboczy, humusowanie skarp i rowów z obsianiem mieszanką traw (gatunki rodzime), oraz prace wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych w trakcie realizacji zamówienia: • imienny wykaz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace o charakterze prac ręcznych i pomocniczych. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji: Teren Nadleśnictwa Bogdaniec, Leśnictwo Zacisze. Wykonawca udzieli na cały przedmiot zamówienia gwarancji jakości na minimalny okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Maksymalny okres gwarancji jakości przyjęty do punktacji w ramach kryterium oceny ofert wynosi 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 22 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100 PLN), 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.04.2018 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Gorzów Wlkp. 84203000451110000000952200; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2014r. poz 1804 oraz z 2015 poz.978 i 1240), 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie ma być co najmniej bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, d) kwotę gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP, f) termin ważności gwarancji/poręczenia. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą, 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP, 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. , 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór formularza oferty - załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2. Pełnomocnictwa, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik, 3. Oświadczenie o obowiązku podatkowym u zamawiającego - załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach