Gmina Piekoszów ogłasza przetarg
- Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 061 008 , fax. 413 062 193
- Data zamieszczenia: 2020-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piekoszów
ul. Częstochowska
26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
tel. 413 061 008, fax. 413 062 193
REGON: 29101059900000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa ciągów rowerowych w gminie Piekoszów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa ciągów rowerowych w gminie Piekoszów”. 2) Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w pkt 1, polega na budowie ścieżek rowerowych oraz przebudowie dróg dojazdowych wraz z przebudową istniejącej infrastruktury w niezbędnym zakresie, zlokalizowanych na terenie Gminy Piekoszów, powiat kielecki, województwo świętokrzyskie, według dokumentacji technicznej stanowiącej zał. nr 1a i 1b do SIWZ, przy czym zadanie składa się z następujących etapów: a) Budowa ścieżki rowerowej w msc. Wincentów – szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca zał. nr 1a do SIWZ, z tym zastrzeżeniem, że z przedmiotu zamówienia wyłącza się opisane w tej dokumentacji roboty polecające na budowie dróg dojazdowych; b) Budowa ścieżki rowerowej w msc. Jaworznia – szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca zał. nr 1b do SIWZ; c) Przebudowa drogi dojazdowej w msc. Janów – szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca zał. nr 1b do SIWZ; d) Przebudowa drogi dojazdowej w msc. Jaworznia – szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca zał. nr 1b do SIWZ. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej zał. nr 1a i 1b do SIWZ, przy czym z przedmiotu zamówienia wyłącza się roboty polecające na budowie dróg dojazdowych opisane w dokumentacji dla budowy ścieżki rowerowej w msc. Wincentów. 4) W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany także do: a) opracowania projektu stałej organizacji ruchu na odcinkach dróg oraz dokonania właściwych uzgodnień i uzyskania akceptacji tego projektu w organie nadzorującym i wykonania odpowiedniego oznakowania pasa drogowego - na czas wykonywania robót; b) wykonania robót przygotowawczych i porządkowych, w tym: urządzenia placu budowy, utrzymania placu budowy, a następnie likwidacji placu budowy i jego zaplecza oraz uporządkowania terenu; c) zapewnienia stałego dojazdu/dostępu do wszystkich działek w rejonie placu budowy, do których dotychczasowe drogi dojazdu/dostępu zostaną zlikwidowane/zamknięte w związku z prowadzeniem robót; d) przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej; e) wykonywania wszystkich niezbędnych czynności koniecznych do realizacji robót, m.in. budowę obiektów i instalacji tymczasowych (np. dróg technologicznych, zaplecza budowy, itp.), a także uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń i uzgodnień dla wykonania tych obiektów tymczasowych, z wyjątkiem sytuacji, w których zostało to inaczej uregulowane; f) ochrony znajdujących się w rejonie placu budowy instalacji napowietrznych, naziemnych i podziemnych oraz uzyskania od odpowiednich instytucji, będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie, informacji dotyczących ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania robót. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego, właściciela instalacji oraz władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego i właściciela instalacji oraz (w zależności od potrzeb) władze lokalne, jak również będzie z nimi współpracował, dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw; g) przestrzegania zasad BHP na placu budowy i podczas prowadzenia robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury (Dz. U. z 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych; h) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwany planem BIOZ według rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126); i) zlokalizowana na terenie budowy tablicy informacyjnej o wykonywanych robotach; j) zabezpieczenia poręczami i odpowiedniego oznakowania (taśmy ostrzegawcze, tablice informacyjne, znaki U - 51) miejsc, w których mogą wystąpić zagrożenia (wykopy); k) sporządzenia dokumentacji powykonawczej; l) bieżącego wywozu odpadów, gruzu ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; m) wytyczenia geodezyjne obiektów; n) ochrony punktów pomiarowych zlokalizowanych na terenie placu budowy. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt; o) innych czynności wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa związanych z realizacją robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podwykonawców, 2. zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy-PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach, w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"
Dodano: 2024-03-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Koćmierzów
Dodano: 2024-03-26 - Modernizacja izby przyjęć w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-25 - „Przebudowa drogi w miejscowości Chwałki oraz remont drogi wmiejscowości Zdanów - Kleczanów”
Dodano: 2024-03-22 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chełmce
Dodano: 2024-03-22 - Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie
Dodano: 2024-03-21 - "Budowa i modernizacja infrastruktury wodnej w miejscowości Kotuszów, Korytnica i Jabłonica"
Dodano: 2024-03-17 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Ostrowieckiego poprzez remont drogi powiatowej nr 1607T oraz drogi powiatowej nr 1626T
Dodano: 2024-03-15 - „Budowa infrastruktury drogowej, turystycznej i sportowej w Gminie Radoszyce - Budowa infrastruktury turystycznej na terenach przyległych do zalewu „Antoniów”
Dodano: 2024-03-08 - Budowa Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Sandomierzu – etap I.
Dodano: 2024-03-06