Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI NOWY DWÓR W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 395

Gmina Ziębice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8163870 , fax. 074 8191212
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ziębice
    ul. Przemysłowa 10 10
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8163870, fax. 074 8191212
    REGON: 89071847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI NOWY DWÓR W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 395
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający pełni funkcję inwestora zastępczego przy realizacji zadania dlatego wszelkie prace są poprzedzane uzgodnieniami z Dolnośląską Służbą Dróg i Kolei we Wrocławiu, Zamawiający zapewnia DSDIK możliwość uczestnictwa na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w miejscowości Nowy Dwór w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 polegająca na wykonaniu prac w zakresie budowy chodnika oraz przebudowy sieci kanalizacji deszczowej i obejmuje w szczególności: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 2) roboty zasadnicze, wykonanie podbudowy, montaż krawężników i obrzeży, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej. 3) kanalizacja deszczowa 4) prace wykończeniowe, docelowa organizacja ruchu 5) badania geotechniczne podłoża, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ 2) specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ 3) projekcie czasowej organizacji ruchu drogowego stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ 4) projekcie stałej organizacji ruchu drogowego stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). Przygotowując ofertę Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z terenem budowy. Wykonawca wystąpi do zarządcy drogi tj. DSDiK we Wrocławiu o wydanie zezwolenia, na zajęcie pasa drogowego, w którym określi termin prowadzonych robót w pasie drogowym drogi wojewódzkiej. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty. Wykonawca wskazuje okres gwarancji w formularzu ofertowym zgodnie z postanowieniami SIWZ zawartymi w części XIII. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian. W przypadku ewentualnych rozbieżności między dokumentacją techniczną tj. różnych parametrów danego urządzenia - materiału należy wycenić i przyjąć do realizacja wartość lepszą - wyższą tzn. dającą większe bezpieczeństwo, wytrzymałość, trwałość itd. Zamawiający zabezpieczy we własnym zakresie nadzór inwestorski oraz w razie potrzeby nadzór autorski. Zamawiający wymaga aby wykonawca współpracował z służbami nadzoru w celu prawidłowej realizacji zdania. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest z uwagi na trwający rok szkolny szczególnie zabezpieczyć teren budowy w sposób uniemożliwiający dostęp osób trzecich (w szczególności dzieci), oraz zapewnić dobrą komunikację i dostęp do posesji dla mieszkańców sąsiadujących z terenem inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ne żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach