Przetargi.pl
„Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3313E w Kruszowie”

Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6337191, 42 2050307 , fax. 426 329 311
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu
    ul. Sienkiewicza 3
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6337191, 42 2050307, fax. 426 329 311
    REGON: 47205764900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkiwschodni.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3313E w Kruszowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa fragmentu drogi powiatowej nr 3313E (ul. Wolborskiej) poprzez wykonanie jednostronnego chodnika długości 164 m od wysokości istniejącego chodnika w ul. Wolborskiej do połączenia z chodnikiem w drodze krajowej nr 12 w Kruszowie. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w zakresie rzeczowym i materiałowym zgodnym z projektem budowlano – wykonawczym pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3313E w zakresie budowy chodnika w drodze powiatowej nr 3313E w Kruszowie, gm. Tuszyn” oraz projektem pn. „Projekt stałej organizacji ruchu” dla odcinka ww. drogi, na poziomie jakości określonym specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2. Opis stanu istniejącego. Przebudową objęty jest odcinek drogi powiatowej nr 3313E – ul. Wolborskiej w Kruszowie na włączeniu do drogi krajowej nr 12. Na tym fragmencie droga powiatowa posiada nawierzchnię bitumiczną oraz obustronne pobocza częściowo gruntowe, częściowo utwardzone kruszywem. Wzdłuż drogi zlokalizowane są rowy odwadniające. W ul. Wolborskiej, po jej południowej stronie przebiega chodnik dla pieszych do wysokości wjazdu na stację paliw. Chodnik nie ma połączenia z chodnikiem biegnącym po wschodniej stronie drogi krajowej nr 12. W obszarze realizacji zadania zlokalizowana jest sieć elektroenergetyczna nn, wodociągowa i gazowa. Obszar realizacji zadania znajduje się w strefie ochrony archeologicznej ustanowionej planem zagospodarowania przestrzennego gminy Tuszyn w bezpośrednim sąsiedztwie (na styku) ogrodzenia parkowego Dworu oraz Parku wpisanych do rejestru zabytków za nr A/275 i A/276 z 28.04.2016 r. 3. Opis stanu projektowanego. Zasadniczym elementem projektu jest budowa jednostronnego chodnika po stronie północnej drogi z połączeniem z istniejącym chodnikiem w drodze krajowej. Na wysokości istniejącego chodnika w ul. Wolborskiej zaprojektowano chodnik przyjezdniowy szerokości 2,00 m, w dalszej części, za zjazdem na posesję, chodnik szerokości 1,50 m oddzielony od jezdni pasem zieleni. Lokalizacja chodnika wymaga przebudowy odwodnienia po stronie północnej drogi poprzez wykonanie odcinka rowu krytego z wpustami ulicznymi, przeprofilowania adaptowanych odcinków rowu otwartego z umocnieniem wylotów z kanalizacji deszczowej i wymiany przepustu pod przejściem w drodze krajowej nr 1. Realizacja wymaga zmiany stałej organizacji ruchu poprzez wykonanie przejścia dla pieszych na wysokości istniejącego i projektowanego chodnika w ul. Wolborskiej, zmiany oznakowania pionowego oraz zastosowania bariery ochronnej na chodniku przed otwartym rowem odwodnieniowym. Projekt zakłada wykonanie: 1) kanalizacji deszczowej z rur PP Ø200, Ø400 i Ø600; 2) wpustów deszczowych żeliwnych na studzienkach betonowych z przykanalikami Ø200; 3) studni rewizyjnych z włazami typu ciężkiego; 4) wyprofilowania i odmulenia adaptowanych odcinków rowów; 5) umocnienia wylotów kanalizacji do rowów; 6) wymiany przepustu pod chodnikiem w drodze krajowej z umocnieniem wlotu i wylotu przepustu; 7) chodnika z kostki brukowej betonowej; 8) krawężników i obrzeży; 9) podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego na stabilizowanym podłożu; 10) odtworzenia nawierzchni istniejącego zjazdu; 11) odtworzenia nawierzchni chodnika w obszarze wymienianego przepustu; 12) odtworzenia pobocza w drodze krajowej; 13) uzupełnienia nawierzchni bitumicznej wzdłuż projektowanego krawężnika; 14) regulacji istniejącego chodnika z krawężnikiem w miejscu projektowanego przejścia dla pieszych; 15) wprowadzenia zmienionej organizacji ruchu. 4. Materiały budowlane, sprzęt i maszyny Wszystkie roboty budowlane należy wykonać z materiałów własnych przy pomocy własnego sprzętu i maszyn oraz zapewnić własnym staraniem transport materiałów i odpadów. Za własne materiały, sprzęt i maszyny uznaje się również materiały, sprzęt i maszyny podwykonawców i dalszych podwykonawców, z którymi zostały zawarte umowy o podwykonawstwo zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. 5. Prace związane z realizacją zadania Dla prawidłowej i zgodnej z przepisami realizacji robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić niżej wymienione prace: 1) przygotowanie zaplecza budowy z doprowadzeniem mediów (w razie potrzeby); 2) zabezpieczenie placu budowy i jego oznakowanie; 3) obsługę geodezyjną; 4) opracowanie, uzgodnienie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu; 5) opracowanie dokumentacji powykonawczej; 6) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu na czas trwania budowy w przypadku użycia sprzętu lub metod realizacji wymagających zabezpieczenia istniejącej infrastruktury w pasie drogowym. 6. Obowiązujące opracowania 1) Projekt budowlano – wykonawczy „Przebudowa drogi powiatowej nr 3313E w zakresie budowy chodnika w drodze powiatowej nr 3313E w Kruszowie, gm. Tuszyn”; 2) „Projekt stałej organizacji ruchu”; 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone przedmiary robót (załącznik nr 11 do SIWZ) mają charakter pomocniczy, dla ułatwienia identyfikacji podstawowych robót oraz ich wielkości. Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wymienionymi opracowaniami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z zachowaniem kolejności technologicznej realizacji robót. 7. Zalecenia dla wykonawców. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy z wynagrodzeniem ryczałtowym. Zakłada się, że Wykonawca uwzględni w ofercie również inne warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Każdy Wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 8. Obowiązek zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę i Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) prace kanalizacyjne, b) prace konstrukcyjne i nawierzchniowe, c) prace związane ze zmianą organizacji ruchu. 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1. czynności. 3) Przed przystąpieniem do wykonania czynności, o których mowa w ust. 1 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora nadzoru inwestorskiego, oświadczenie stwierdzające zatrudnienie osób przewidzianych do wykonania tych czynności na podstawie umowy o pracę; oświadczenie (Wykonawcy podwykonawców), podpisane przez osobę uprawnioną do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy winno zawierać dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz wskazanie, że czynności wymienione w ust. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 4) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do przedstawienia kopii umów o pracę potwierdzających zatrudnienie pracowników wykonujących czynności określone w ust. 1, gdy złożone oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 budzi wątpliwości Zamawiającego; kopie umów winny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przedłożonych przez Wykonawcę lub Podwykonawców dokumentów, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) Zapisy ustępów 1 ÷ 4 nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach