Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU ULICY POWIATOWEJ DASZYŃSKIEGO NR 1162 N W M. MIŁAKOWO

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 62 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 089 6421762
  • Data zamieszczenia: 2015-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka 62 A 62 A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 089 6421762
    REGON: 51075119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl, www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU ULICY POWIATOWEJ DASZYŃSKIEGO NR 1162 N W M. MIŁAKOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowa droga jest drogą powiatową klasy Z. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; - usunięcie karp po drzewach i odrostów; - zdjęcie warstwy humusu o średniej grub. 20 cm; - rozbiórka elementów żelbetowych wraz z uporządkowaniem terenu; - rozbiórka elementów betonowych wraz z uporządkowaniem terenu; - wykonanie wykopów z wywozem urobku; - wykonanie nasypów; - wymiana przepustu - rura z tworzywa sztucznego o średnicy zewnętrznej 400 mm wraz z wybrukowaniem wlotu i wylotu; - profilowanie i czyszczenie rowów z nadaniem spadków; - warstwa podbudowy pomocniczej z KŁSM 0/31,5 gr. 15 cm; - warstwa podbudowy pomocniczej z KŁSM 0/31,5 gr. 25 cm; - przełożenie kostki betonowej na podsypce cementowo - piaskowej 3 - 8 cm (na szerokości chodnika należy ułożyć kolorową kostkę brukową betonową w ilości 18 mkw.); - nawierzchnia z kolorowej kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - zjazdy; - humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu gr. 10 cm; - ułożenie ścieków skarpowych drogowych z elementów KPED nr 01.24 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 oraz podbudowie; - ułożenie ścieku korytkowego drogowego, otwartego z elementów KPED nr 01.31 na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie; - wykonanie ścieków przykrawężnikowych z bruku klinkierowego o gr. 5,2 cm na podsypce cem. - piask. gr. 3 cm oraz podbudowie z chudego betonu; - wykonanie ścieków podchodnikowych z elementów KPED nr 01.31 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 oraz podbudowie i ławie betonowej, z zaprawą cementowo - piaskową 1:2; - wykonanie studni śr. 1000 mm; - ustawienie barier typu olsztyńskiego; - ustawienie krawężników bet. 30x15 na podsypce i ławie betonowej; - ustawienie krawężników najazdowych bet. 22x15 na podsypce i ławie betonowej; - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej; - ustawienie obrzeży betonowych 30x8x100 cm na podsypce cem.- piaskowej 1:2; - dokumentacja geodezyjna powykonawcza. W związku z koniecznością mechanicznego zimowego utrzymania przedmiotowego chodnika należy go wykonać z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm oraz obrzeża betonowego o wymiarach 30x8x100 cm. Zmianę należy uwzględnić wszędzie gdzie w dokumentacji projektowej jest mowa o konstrukcji chodnika. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną (zał. 8) oraz kosztorysem ofertowym (zał. 1a) stanowiącym załącznik do SIWZ. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. Na okres trwania umowy na realizację zadania Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 2 774,00 zł, słownie: dwa tysiące siedemset siedemdziesiąt cztery złote 00/100; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie Bank Gospodarki Żywnościowej, nr konta 02 2030 0045 1110 0000 0184 7240 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.9.2015.MT- Budowa chodnika w ciągu ulicy powiatowej Daszyńskiego Nr 1162 N w m. Miłakowo. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 9). Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Roz. VIII pkt 3 ppkt 1. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3.Utrata wadium 1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Rozdział VI pkt 10 SIWZ), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Rozdziale XIV pkt 4 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdp.ostroda.pl/przetargi_dalej_15.php; http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach