Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 109 442 , fax. 672 109 332
- Data zamieszczenia: 2017-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
al. Niepodległości
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 109 442, fax. 672 109 332
REGON: 57079948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1180P w m. Byszewice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie chodnika zlokalizowanego w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1180P w m. Byszewice na długości 110 mb i powierzchni 88 m2. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w Załączniku nr 5 do SIWZ. 3. W celu realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał w postaci krawężnika o wymiarach 15x30x100 cm. Odbiór protokolarny materiału nastąpi z siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, ul. Walki Młodych 78, 64-920 Piła. Wykonawca jest zobowiązany wliczyć w cenę koszty związane z załadunkiem, ubezpieczeniem i transportem tego materiału na teren budowy. W protokole ujęta zostanie ilość przekazanego materiału. Z chwilą jego przekazania Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za przekazany materiał. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kierownikiem robót, który będzie nadzorował ze strony Wykonawcy wykonanie robót i odpowiadał za ich realizację. 6. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu organizacji ruchu na czas trwania robót, uwzględniającego utrzymanie ruchu na drodze a także do utrzymania ruchu publicznego na drodze objętej zamówieniem w okresie trwania prac, aż do zakończenia i odbioru robót. 7. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. 8. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty koszty badań obciążą Wykonawcę. 9. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-25 - Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż DK11 na odcinku Gościejewo-Ruda.
Dodano: 2024-06-05 - Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania Drogi rekreacyjno-przyrodnicze Doliny Cybiny
Dodano: 2023-06-17 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1164P w miejscowości Kotuń
Dodano: 2020-10-12 - Budowa drogi pieszo-jezdnej i przejścia pieszego przy ul. K. Bonowskiego w Wągrowcu
Dodano: 2020-09-16 - Przebudowa i modernizacja chodników na terenie Gminy Lipno
Dodano: 2020-08-24 - Przebudowa i modernizacja chodników na terenie gminy Lipno
Dodano: 2020-08-04 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego droga powiatowa 5133 P od młyna do przejazdu kolejowego ulica Zamkowa w Koźminie Wlkp
Dodano: 2020-07-21 - „Podniesienie jakości zagospodarowania terenów zieleni miejskiej na obszarze Gminy Miasto Złotów: dawny cmentarz ewangelicki – park pamięci: etap II – utwardzenie terenu wokół kaplicy”
Dodano: 2020-07-10 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1182P w miejscowości Brzostowo – etap IV
Dodano: 2020-07-09