Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zboże

GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 52 389 42 30
  • Data zamieszczenia: 2023-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE
    ul. Tadeusza Kościuszki 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48 52 389 42 30
    REGON: 092350949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zboże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Budowa świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenuWykonawca robót budowlanych wykona w/w zadanie w trybie zaprojektuj i wybudujPrzedmiot zamówienia należy wykonać w dwóch etapach: I etap – wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej w oparciu o koncepcję zawartą w PFU stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ II etap – prace polegające na budowie budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zboże.Realizacja zamówienia wymaga zaprojektowania i wykonania następujących elementów: budowa budynku świetlicy wraz z dostawą wyposażenia zagospodarowanie terenu wokół świetlicy (chodniki i dojazdy, parking- w tym dla niepełnosprawnych, droga dojazdowa do obiektu, oświetlenie terenu, urządzenia małej architektury)Orientacyjne parametry obiektu:• Powierzchnia zabudowy: ok. 160,32 m2• Powierzchnia pomieszczeń: ok. 130,79 m2• Wysokość budynku: do 8 m• Ilość kondygnacji: 1• Rodzaj dachu: płaski• Uzbrojenie terenu oraz obiektu:- przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem na nieczystości płynne -przyłącze wodociągowe- przyłącze teletechniczne- przyłącze energetyczne- instalacja kanalizacji sanitarnej -instalacja wodociągowa- instalacja ciepłej wody użytkowej- instalacja wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej- instalacja wody do celów p. poż.- instalacja c.o. wraz z pompą ciepła powietrzną- instalacja energetyczna- instalacja teletechniczna- instalacja odgromowa- instalacja fotowoltaiczna-instalacja klimatyzacji• zagospodarowanie terenu (chodniki i dojazdy, parking, w tym dla niepełnosprawnych, droga dojazdowa do obiektu, oświetlenie terenu) • urządzenia małej architektury wraz z wyposażeniem• taras ok 32 m2Szczegółowy zakres robót określa PFU stanowiący załącznik nr 9 do SWZEtap IWykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej z uwzględnieniem opracowań następujących elementów:- opracowanie pełnobranżowego projektu dla przedmiotowej inwestycji tj.:– Projekt zagospodarowania działki – 5egz.- Projekt architektoniczno-budowlany – 5 egz. z wymaganymi uzgodnieniami oraz projektem kolorystyki elewacji i charakterystyką energetyczną dla projektowanego obiektu - 5 egz.- Projekt techniczny – 5 egz.– Projekt wykonawczy - 5 egz.– Przedmiar robót - 2 egz.– Kosztorys inwestorski - 2 egz.– Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 1 egz.– Wersje elektroniczne w formacie DWG, DOC oraz PDF - 2 egz.– Informacja o planie BIOZ (Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia).- opracowanie operatu wodnoprawnego oraz pozwolenia/zgłoszenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagany odrębnymi przepisami);- uzyskanie wymaganych prawem i przepisami decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii,Wykonawca dokona wszelkich wymaganych uzgodnień z administratorami sieci wod. - kan., sieci energetycznej, telekomunikacji, Zarządcą Dróg Wojewódzkich( w zakresie przyłącza wodociągowego), Zarządcą Dróg Gminnych oraz Gminną Spółką Wodną (w zakresie urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na działce),- Zamawiający posiada decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego na budowę świetlicy wiejskiej oraz decyzję o warunkach zabudowy na budowę drogi wewnętrznej-opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie odpowiadającym dokumentacji projektowej,- opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji,Wszelkie rozwiązania projektowo – wykonawcze należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji (wymaga się pisemnej akceptacji Zamawiającego).Wszystkie założenia oraz rozwiązania projektowe muszą być uzgodnione z Zamawiającym przed przystąpieniem do końcowej fazy prac projektowych. Odbiór dokumentacji nastąpi po jej zaakceptowaniu przez Zamawiającego.Projekty powinny być zaopiniowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wymagany okres gwarancji na dokumentację projektową obejmuje czas realizacji projektu wraz z wykonaniem robót budowlanych oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego przed wszystkimi instytucjami.Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę na etapie przygotowywania oferty i przedstawione Zamawiającemu na tym etapie.Dokumentacja budowlana powinna zawierać:- projekt organizacji robót i przygotowania terenu budowy- projekt architektoniczny- projekt konstrukcyjny- projekty instalacji sanitarnych i wodociągowych- projekty instalacji elektrycznych i teletechnicznych- projekty instalacji ppoż. do wewnętrznego i zewnętrznego gaszenia pożaru (jeżeli jest wymagane dla tego typu obiektu)- charakterystykę energetyczną potwierdzającą poziom efektywności energetycznej projektowanego budynku- projekt zagospodarowania terenu, w tym: -lokalizacja istniejących na działce elementów- ukształtowanie terenu - projekty przyłączy, sieci i innych elementów uzbrojenia podziemnego- projekt dróg, chodników, parkingów, włączenia do drogi publicznej itp.Etap II- Wykonanie robót zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz STWiORB,- Opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz charakterystyki energetycznej – 2 egz + 2 egz. w wersji elektronicznej (DWG, DOC oraz PDF).- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.Wyposażenie:Lp.: Przedmiot zamówienia Ilość w sztukach1. 2. 3.1. Wieszak ścienny na ubrania 42. Lustro 13. Stół świetlicowy 144. Krzesła 605. Szafa aktowa 26. Regał na książki 17. Regał narożny z półkami 28. Regał z półkami 49. Zmywarka 110 Kuchenka elektryczna 111. Chłodziarka 112. Okap podszafkowy 113. Mikrofalówka 114. Zestaw mebli kuchennych 1 (kpl.)15. Dozownik do mydła 216. Kosz na śmieci 217. Kosz łazienkowy 218. Lustro łazienkowe 219. Uchwyt do papieru toaletowego 220. Dozownik na ręczniki papierowe 2• Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania, instalację, uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania przedmiotu umowy.• Przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji.• Dostarczone i zainstalowane towary muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie jakości, norm, bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu. Szczegółowy opis dostaw określa załącznik nr 9 do SWZ – PFU (Załącznik nr 3 do PFU)Część 2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zboże”1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zboże” obejmujące roboty budowlane zawarte w części 1 tj. Część 1. Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zboże. Wykonawca robót budowlanych wykona w/w zadanie w trybie zaprojektuj i wybuduj.Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem inwestorskim nad prawidłową realizacją inwestycji, tak aby umożliwić Zamawiającemu osiągnięcie celów inwestycji w ramach założonego zakresu robót, w założonym czasie i planowanym budżecie oraz stworzenie efektywnego systemu zarządzania i nadzoru inwestorskiego nad inwestycją.Ze względu na ograniczoną ilośc znaków pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale V SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Część 1. Budowa świetlicy wraz z zagospodarowaniem terenu – 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).Część 2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem pn.: „Budynku świetlicy wiejskiej w Zbożu” - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 r. poz. 299).3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BNP PARIBAS Nr 20 2030 0045 1110 0000 0286 4640, z dopiskiem: „Wadium – Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zboże: część 1 ”. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4.1 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Sępólno Krajeńskie, ul. T. Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje znajdują się w Rozdziale XXIV SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie Rozdziału X niniejszej SWZ,1.2 spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Część 1o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia:a) osobę, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*b) osobę, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń*c) osobę, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń*d) osobę, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*e) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*f) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń*g) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń*h) osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń**Kierownik budowy/robót/projektant powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiemspełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dlaposzczególnych funkcji.Część 2Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną dowykonania zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia,doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację zamówienia naodpowiednim poziomie jakości:a) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*,b) posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*c) posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń*d) posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń**Inspektor nadzoru powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831). Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2020 r. Nr poz. 220).Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiemspełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dlaposzczególnych funkcji.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w podmiotowych środkach dowodowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach