Przetargi.pl
Budowa budynku socjalno -technicznego dla potrzeb Składowiska Odpadów w Wysiece

Zakład Gospodarki Odpadami sp. z o. o. w Bartoszycach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Zbożowa 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7610650 , fax. 89 7610650
  • Data zamieszczenia: 2011-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami sp. z o. o. w Bartoszycach
    ul. Zbożowa 8 8
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7610650, fax. 89 7610650
    REGON: 28035817300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.pl , www.zgobartoszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku socjalno -technicznego dla potrzeb Składowiska Odpadów w Wysiece
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz programu funkcjonalno-użytkowego- rozdział 4, § 18, pkt. 2. Niniejszym opracowaniem objęto budowę: - budynku socjalno-biurowego zlokalizowanego na terenie Składowiska Odpadów w m. Wysieka k/Bartoszyc, działka nr. 1/1.(obręb Markiny). I. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY a) BUDYNEK SOCJALNO-BIUROWY Forma architektoniczna i funkcja obiektu. Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, w technologii tradycyjnej, spełniający funkcję biurową oraz zaplecza socjalno-sanitarnego dla pracowników obsługujących Składowisko. Podstawowe parametry techniczne budynku - długość - 22.14 m - szerokość - 11.37 m - wysokość - 5.05 m - powierzchnia zabudowy - 251.73 m2 - powierzchnia użytkowa - 212.85 m2 - kubatura - 975.00 m3 Pierwszoplanową czynnością, będzie przesadzenie kilkudziesięciu drzewek i krzewów, rosnących w miejscu planowanych inwestycji. Konstrukcja budynku Fundamenty żelbetowe wylewane na miejscu, ściany fundamentowe z bloczków żwirobetonowych, ściany nadziemia warstwowe, z pustaków POROTHERM gr. 25 cm ocieplone styropianem gr. 10 cm, w systemie BSO. Tynk zewnętrzny, strukturalny, (Baranek) gr. 2 mm, cokół ocieplony styrodurem gr. 8 cm i oblicowany płytkami klinkierowymi 6x25 cm. Strop nad parterem - dźwigary stalowe z dwuteownika NP- 240. Dach o konstrukcji drewnianej, czterospadkowy, pokryty blachodachówką. Rynny i rury spustowe, z blachy stalowej, powlekanej. Wokół opaska z kostki betonowej (Polbruk). Komunikacja dwoma wejściami- przez schody z kostki betonowej (Polbruk) otoczonej (Palisadą). Ponadto zaprojektowano schody na skarpie, z betonu B-20, zbrojone stalą A-O, oraz wierzchnią warstwą trudnościeralną i antypoślizgową z grysu kamiennego o fakturze 6,3 / 12,8 mm. Wewnątrz: ścianki działowe murowane z cegły, z tynkiem wapienno-cementowym, w pomieszczeniach sanitarnych, obłożone płytkami glazurowanymi. Na sufitach płyty gipsowo-kartonowe. Izolację termiczną stropu, stanowi wełna mineralna, natomiast posadzka cementowa docieplona styropianem gr. 10 cm. W zależności od przeznaczenia danego pomieszczenia, posadzki obłożone zostaną , płytkami (Gres), panelami podłogowymi typu HDF, wykładziną rulonową PCV lub terakotą. Stolarka okienna z PCV, dwuszybowa, podokienniki zewnętrzne, z blachy stalowej, powlekanej, wewnętrzne - z tworzywa sztucznego. Drzwi zewnętrzne, drewniane, ocieplone, wewnętrzne także drewniane, poza pomieszczeniem archiwum, gdzie mają być zamontowane drzwi stalowe, antywłamaniowe, a okno zabezpieczone kratą stalową. Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną. Budynek wyposażony zostanie w następujące instalacje: - elektryczną , odgromową i uziemiającą. - wodociągową z rur PP, izolowanych otuliną z pianki poliuretanowej, zimnej i ciepłej wody. Woda ciepła przygotowywana będzie w elektrycznych podgrzewaczach przepływowych. - kanalizacyjną, z rur PCV o połączeniach kielichowych, średnicy: 50, 75, 110, 160 mm. - wentylacyjną, grawitacyjną , a także ze wspomaganiem poprzez wentylatory elektryczne, z wyprowadzeniem rurami elastycznymi ponad dach, na którym mocowane będą wywietrzaki. - grzewczą, poprzez elektryczne piece akumulacyjne. II AKTUALNE UWARUNKOWANIA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z uwagi na fakt, że roboty budowlane będą prowadzone na czynnym kompleksie Składowiska Odpadów, konieczną jest współpraca z przedstawicielami zamawiającego, w tym dostosowywanie się do zaleceń w zakresie obowiązujących regulaminów dla tego rodzaju obiektów, jak też przestrzeganie odpowiednich przepisów BHP. III OGÓLNE WŁAŚCIWOŚCI FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE a) BUDYNEK SOCJALNO-BIUROWY Zestawienie pomieszczeń: 1. Korytarz I - 20.55 m2 2. Biuro - 28.20 m2 3. Biuro - 19.75 m2 4. Archiwum - 7.55 m2 5. Biuro - 14.00 m2 6. Biuro - 14.75 m2 7. W-C - 4.50 m2 8. W-C - 6.90 m2 9. Pom. gospodarcze - 1.80 m2 10. Szatnia brudna - 7.10 m2 11. Szatnia czysta - 7.00 m2 12. Suszarnia - 2.25 m2 13. Węzeł sanitarny - 6.85 m2 14. W-C - 4.75 m2 15. W-C - 4.85 m2 16. Korytarz II - 16.70 m2 17. Szatnia brudna - 7.95 m2 18. Suszarnia - 2.20 m2 19. Węzeł sanitarny - 7.60 m2 20. Szatnia czysta - 6.45 m2 21. Jadalnia - 21.15 m2 Razem 212.85 m2 IV UWAGI OGÓLNE Roboty należy prowadzić zgodnie z: Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a także Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, (Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r.) Integralnym składnikiem dokumentacji jest także Informacja Bezpieczeństwa I Ochrony Zdrowia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 7.000,00 złotych słownie: siedem tysięcy złotych 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej niżej, formie: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: 83 1540 1072 2107 5000 0731 0001 z adnotacją (wadium - budynek socjalny) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) -poz. 2-5 w terminie do dnia składania ofert (do godz. 10.00), sposób przekazania: w oddzielnej oznakowanej kopercie w sekretariacie Zamawiającego. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art.45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium winna spełniać następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji tj. Zakład Gospodarki Odpadami Spółka z o.o. ul. Zbożowa 8, 11-200 Bartoszyce, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ) e) być gwarancją nieodwoływaną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgobartoszyce.pl, www.bartoszyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach