Przetargi.pl
„Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej i budowa masztu”

Urząd Gminy Lubiszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 66433 Lubiszyn, Plac Jedności Robotniczej
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 277 148 , fax. 957 277 136
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubiszyn
    Plac Jedności Robotniczej 1
    66433 Lubiszyn, woj. lubuskie
    tel. 957 277 148, fax. 957 277 136
    REGON: 54682200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej i budowa masztu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z, instalacjami i infrastrukturą techniczną, zagospodarowaniem terenu, budowa masztu syreny alarmowej” w zakresie: - rozbiórka istniejącego budynku o pow. 42 m2 wraz z fundamentami ( jedno pomieszczenie z dachem stromym), - budowa budynku OSP o powierzchni zabudowy 227,31 m2 , powierzchni użytkowej 191,31 m2 , długość budynku 21,05 m, szerokość 10,80 m, wysokość 8,26 m, kubatura 1121,28 m3 , składającego się z pomieszczeń: hol, biuro, sala narad, WC, umywalnia, szatnia, kotłownia, pomieszczenie techniczne, garaż, wyposażonego w instalacje: ogrzewanie co - piec na paliwo stałe, instalacja elektryczna, wodno-kanalizacyjna, wentylacja grawitacyjna, - budowa masztu syreny alarmowej na potrzeby OSP o wysokość 12,00 m od korony fundamentu do wierzchołka, którego konstrukcję stanowi kratownica stalowa osadzona na stopiw fundamentowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach