Przetargi.pl
Budowa budynku przybudówki Zespołu Szkół Zawodowych C.K.U. w Ornecie ul. 1 Maja 20

Powiat Lidzbarski ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. s0-89 767 7900 , fax. 0-89 767 7903
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lidzbarski
    Kard. Stefana Wyszyńskiego 37 37
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. s0-89 767 7900, fax. 0-89 767 7903
    REGON: 51074252800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlidzbarski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przybudówki Zespołu Szkół Zawodowych C.K.U. w Ornecie ul. 1 Maja 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przybudówki Zespołu Szkół Zawodowych C.K.U. w Ornecie ul. 1 Maja 20. ZAKRES ZAMIERZENIA INWESTYCYJNEGO OBEJMUJE: Budowę budynku dwukondygnacyjnego z komunikacją pionową poprzez klatkę schodową oraz dźwig osobowy zlokalizowane bezpośrednio przy nich. Budynek zaprojektowano jako bryłę zwartą o zmiennej geometrii dachu, z zachowaniem wspólnej kalenicy. Projektowany budynek z istniejącym budynkiem szkolnym połączony został łącznikiem, w którym zaprojektowano pochylnie o nachyleniu do 8% w celu zapewnienia dostępu osób niepełnosprawnych do starej szkoły. DANE LICZBOWE Powierzchnia działki zawarta w granicach karty terenu 2231m? (100%) Powierzchnia zabudowy 349,75 m? (17,7%) Powierzchnia całkowita 606,05 m? Ilość kondygnacji nadziemnych 2 Wysokość budynków (od naturalnej warstwicy terenu w obrysie budynku) 9,82 m Powierzchnia użytkowa 506,38 m?
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 53.000 zł ( pięćdziesiąt trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) dostarczyli prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Dokument potwierdzający prawo osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu firmy jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów z punktu 3 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia . Wykonawca musi dysponować : - kierownikiem budowy, który legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiada minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy - kierownikiem robót sanitarnych, który legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sieci sanitarnych, posiada minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót. - kierownikiem robót elektrycznych, który legitymuje się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych , posiada minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 7. Wykaz prac, które Wykonawca przewiduje powierzyć podwykonawcom 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( minimum 2 ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( nie mniej niż 1.800.000,00 PLN brutto każda ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. (słownie: pięćset tysięcy złotych), 10. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). 11. Kosztorys ofertowy 12. Harmonogram rzeczowo - finansowy na okres rozliczeniowy 12 m-cy. 13. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty oryginał tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlidzbarski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach