Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą z przeznaczeniem na lokale socjalne

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 752 05 20 , fax. 089 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2015-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11 11
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 752 05 20, fax. 089 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą z przeznaczeniem na lokale socjalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą z przeznaczeniem na lokale socjalne przy ulicy Ogrodowej w Kętrzynie, na działkach 378/9, 378/1, 378/6, 346/1 w obrębie 7 m. Kętrzyn wg dokumentacji projektowej opracowanej przez Krzysztofa Miklasiewicza prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ATM Krzysztof Miklasiewicz - usługi budowlane. W zakres robót wchodzą m.in.: 1.1) Rozbiórka dwóch budynków garażowych oraz po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich innych elementów zagospodarowania terenu nieuwzględnionych w dokumentacji (stare schody terenowe itp.). UWAGA: Elementy nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca przekaże Zamawiającemu i złoży je w miejscu przez niego wskazanym. Odpady nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca zagospodaruje i w razie konieczności zutylizuje we własnym zakresie. Nie należy używać materiałów z rozbiórki do ponownego użycia. 1.2) Budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego przeznaczonego na lokale socjalne wraz z kotłownią gazową oraz instalacjami wewnętrznymi (wod-kan, gazową, c.o., elektryczną i teletechniczną) zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca wykona również zgodnie z pkt. 6.16 opisu technicznego projektu budowlanego euroskrzynki, gabloty ogłoszeniowe, tablicę zewnętrzną z nazwą ulicy oraz stojaki na rowery. 1.3) Zagospodarowanie terenu zgodnie z dokumentacją projektową (utwardzenia z kostki betonowej, plac zabaw, elementy małej architektury, zieleń). UWAGA 1: Nawierzchnie z kostki betonowej typu polbruk w ilości 150,5 [m2] zaznaczone na załączonej mapie sytuacyjnej (załącznik nr 3 do umowy) na kolor zielony powinny zostać wykazane w kosztorysie ofertowym, harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz zostać rozliczone jako oddzielna pozycja. UWAGA 2: Zgodnie ze zmianą do projektu nr 2 na projektowanym zagospodarowaniu terenu należy wykonać wzmocnioną konstrukcję chodników oraz schodów terenowych z następujących warstw: - kostka betonowa 6 cm, podsypka cem.-piask. gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego gr 10 cm oraz warstrwa wzmacniająca z kruszywa stabilizowanego cem., Rm=2,5MPa, gr. 15 cm. UWAGA 3: Zgodnie ze zmianą do projektu nr 3 na projektowanym zagospodarowaniu terenu należy istniejące schody terenowe rozebrać i wykonać nowe z polbruku oraz obrzeży 8x30 zgodnie z projektem wykonawczym drogowym (nie wykonywać zgodnie opisem technicznym z projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno-budowlanego - odrestaurowanie schodów betonowych). UWAGA 4: Zgodnie ze zmianą do projektu nr 4 na projektowanym zagospodarowaniu terenu należy nowe schody terenowe od strony północnej połączyć z nowym chodnikiem (czyli do wykonania dodatkowo utwardzenie o wymiarach około 1,5m x 1,5m). 1.4) Budowę niezbędnej infrastruktury technicznej: a) sieć kanalizacji deszczowej - wg. dokumentacji projektowej, UWAGA: Zgodnie z decyzją RDW.K/P-DM/N/5330/14/2015 z dn. 10.03.2015 r. (decyzja załączona do projektu budowlanego oraz wykonawczego na roboty sanitarne zewnętrzne) kanalizację deszczową w obrębie pasa drogi powiatowej (Ogrodowa) należy wykonać przy połówkowym zajęciu pasa jezdni bez wstrzymania ruchu na drodze. b) sieć kanalizacji sanitarnej - wg. dokumentacji projektowej, c) sieć wodociągowa - wg. dokumentacji projektowej, UWAGA: Zgodnie z decyzją RDW.K/P-DM/N/5330/14/2015 z dn. 10.03.2015 r. (decyzja załączona do projektu budowlanego oraz wykonawczego na roboty sanitarne zewnętrzne) przejścia pod drogą powiatową (Ogrodowa) należy wykonać metodą przecisku w rurze osłonowej na całej szerokości pasa drogowego. Zamawiający dopuszcza wykonanie sieci wodociągowej w ul. Ogrodowej metodą rozkopu po przedstawieniu pisemnej zgody na rozkop od Zarządcy Drogi. d) sieć gazowa - wykona dysponent sieci gazowej. UWAGA: Wykonawca wykona instalację wewnętrzną wraz z szafką gazomierzową na zewnątrz budynku. Przyłącze instalacji gazowej wykona Polska Spółka Gazownictwa Oddział w Olsztynie (wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie dokumentu określonego Prawem budowlanym, wykonanie przyłączenia, nadzór nad jego realizacją, włączenie do czynnej sieci gazowej oraz montaż gazomierza). Wykonawca w harmonogramie robót uwzględni okres udostępnienia placu budowy dla Dysponenta PSG w celu wykonania przyłącza. Wstępny termin wykonania prac przez PSG ustalono na 1 czerwiec 2016 r. - 30 lipiec 2016 r. Termin ten może ulec przesunięciu po wcześniejszych uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym. e) sieć elektryczna - zakres wg. dokumentacji projektowej. UWAGA: Zasilanie złącza kablowego ZK objęte jest odrębną dokumentacją projektową. Wykonanie tego złącza należeć będzie do Dysponenta sieci elektrycznej. Do Wykonawcy należy wykonanie instalacji elektrycznej od w/w złącza kablowego ZK. Wykonawca w harmonogramie robót uwzględni okres udostępnienia placu budowy dla Dysponenta sieci elektrycznej w celu wykonania zasilenia złącza kablowego. Wstępny termin wykonania prac przez Dysponenta sieci elektrycznej ustalono na 1 czerwiec 2016 r. - 30 lipiec 2016 r. Termin ten może ulec przesunięciu po wcześniejszych uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym. f) instalacja oświetlenia ulicznego - wg. dokumentacji projektowej, g) kanalizacja teletechniczna - zakres wg. dokumentacji projektowej. UWAGA: Wykonawca wykona wg dokumentacji projektowej instalacje teletechniczne wewnątrz budynku (od skrzynek piwnicznych GTT1 i GTT2) oraz kanalizację teletechniczną zewnętrzną wraz ze studniami aż do skrzynek GTT1 i GTT2. Pozostała sieć zewnętrzna oraz dostarczenie do skrzynek sygnału światłowodowego zostanie wykonana przez Dostawcę usług telekomunikacyjnych. Wykonawca w harmonogramie robót uwzględni okres udostępnienia placu budowy dla Dostawcy usług telekomunikacyjnych w celu wykonania sieci telekomunikacyjnych doprowadzających sygnał światłowodowy. Wstępny termin wykonania prac przez Dostawcę ustalono na 1 czerwiec 2016 r. - 30 lipiec 2016 r. Termin ten może ulec przesunięciu po wcześniejszych uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym. h) likwidacja istniejącego kanału ciepłowniczego zgodnie z dokumentacją projektową oraz przebudowa sieci w przypadku jakichkolwiek kolizji. 1.5) Wykonanie dodatkowych dokumentów odbioru (poza wynikającymi z odnośnych przepisów i praktyki budowlanej): - Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu/budynku, - opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej wybudowanego obiektu, - uzyskanie dokumentów odbioru z Urzędu Dozoru Technicznego (decyzja zezwalająca na eksploatację urządzeń) oraz rozruch kotłowni, - przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych dla Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz Nadzoru Budowlanego. 1.6) Przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji rozwiązań aranżacji wnętrz pomieszczeń budynków (rodzaje kuchenek elektrycznych, armatury, mebli, kolorystyka ścian, posadzek, lokalizacja i kolorystyka elementów wystroju wnętrz itp.). Standard wyposażenia: kabiny prysznicowe mają być trwałe i szczelne, kuchenki i szafki estetyczne i funkcjonalne - rozwiązania w/w wyposażenia (kabiny, kuchenki, szafki) nietrwałe i z najniższej półki cenowej nie będą akceptowane. 1.7) Uczestnictwo kierownika budowy we wszystkich spotkaniach i odbiorach przeprowadzanych przez instytucje zewnętrzne tj. Państwową Straż Pożarną, PINB, SANEPID celem uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 1.8) Wykonanie przedmiotu zamówienia i wszelkich innych robót i czynności nieuwzględnionych w dokumentacji w celu uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn.: Dokumentacja projektowa na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą z przeznaczeniem na lokale socjalne wykonana przez Krzysztofa Miklasiewicz prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ATM Krzysztof Miklasiewicz - Usługi Budowlane z siedzibą 15-370 Białystok, ul. Bema 99/33 - załącznik nr 1 do umowy i stanowiąca jej integralną część. W skład dokumentacji wchodzą: 1) Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu - branża architektoniczno-budowlana, 2) Projekt wykonawczy - miejsca parkingowe, jezdnie manewrowe, chodnik, 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne - miejsca parkingowe, jezdnie manewrowe, chodnik, 4) Projekt wykonawczy - branża architektoniczno-budowlana, 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do dokumentacji technicznej na budowę budynku mieszkalnego, wielorodzinnego na działce nr geod. 378/9 przy ul. Ogrodowej w Kętrzynie - roboty budowlane w zakresie budynków, 6) Projekt wykonawczy - branża konstrukcyjna, 7) Projekt wykonawczy - na rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych, 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do dokumentacji technicznej na rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr geod. 378/9 przy ul. Ogrodowej w Kętrzynie, 9) Projekt czasowej organizacji ruchu (można wykorzystać przy realizacji inwestycji), 10) Projekt wykonawczy przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacyjnych sieci i przyłączy zewnętrznych, 12) Projekt wykonawczy instalacji wod-kan, sanitarnej, centralnego ogrzewania, instalacji gazowej i kotłowni gazowej, 13) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacyjnych wewnętrznych, 14) Projekt wykonawczy branża elektryczna - zagospodarowanie terenu na działce nr geod. 378/9 i niezbędną infrastrukturą techniczną, przebudową dwóch zjazdów z ul. Ogrodowej (działka nr geod. 346/1) poprzez działkę nr geod. 378/1, przy ul. Ogrodowej w Kętrzynie, 15) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna - zagospodarowanie terenu na działce nr geod. 378/9 i niezbędną infrastrukturą techniczną, przebudową dwóch zjazdów z ul. Ogrodowej (działka nr geod. 346/1) poprzez działkę nr geod. 378/1, przy ul. Ogrodowej w Kętrzynie, 16) Projekt wykonawczy branża elektryczna - na budowę budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, budowę 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr geod. 378/9 i niezbędną infrastrukturą techniczną, przebudową dwóch zjazdów z ul. Ogrodowej (działka nr geod. 346/1) poprzez działkę nr geod. 378/1, przy ul. Ogrodowej w Kętrzynie, 17) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna - na budowę budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, budowę 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr geod. 378/9 i niezbędną infrastrukturą techniczną, przebudową dwóch zjazdów z ul. Ogrodowej (działka nr geod. 346/1) poprzez działkę nr geod. 378/1, przy ul. Ogrodowej w Kętrzynie, 18) Zmiana nr 1 do projektu - uzupełnienie dokumentacji o prawidłowe wartości powierzchni budynku, 19) Zmiana nr 2 do projektu - zgoda Projektanta na zmianę warstw konstrukcyjnych chodników, 20) Zmiana nr 3 do projektu - zgoda Projektanta na rozbiórkę schodów terenowych oraz odbudowę schodów terenowych z kostki betonowej i obrzeży chodnikowych, 21) Zmiana nr 4 do projektu - zgoda Projektanta na wykonanie utwardzenia terenu pomiędzy schodami terenowymi a chodnikiem, 22) Projekt budowlany na rozbiórkę dwóch budynków gospodarczych, kanału ciepłowniczego oraz budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budowę 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr geod. 378/9 i niezbędną infrastrukturą techniczną (przyłącze i instalacja: kanalizacji deszczowej, wodociągowe, gazowe, elektryczne, teletechniczne, instalacja oświetlenia zewnętrznego), przebudową dwóch zjazdów z ul. Ogrodowej (działka nr geod. 346/1) poprzez działkę nr geod. 378/1, przy ul. Ogrodowej w Kętrzynie. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje, itd.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, g) izolacyjności cieplnej. 5. Zamawiający udostępnił wraz z SIWZ przedmiary robót. Przedmiary robót stanowią jedynie dokument pomocniczy do przygotowania wyceny i mogą nie obejmować wszystkich robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia lub błędnie określać ilości i rodzaje robót do wykonania. Jeżeli istnieją roboty, które Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności może przewidzieć lub skorygować na etapie zapoznania się z dokumentacją przetargową w tym w szczególności z dokumentacją projektową, ale nie objęte lub źle określone w przedmiarach robót - Zamawiający nie będzie ich traktował jako roboty dodatkowe. 6. Termin wykonania zamówienia: 1) Od dnia podpisania umowy do 15.09.2016 r. (Przekazanie placu budowy nie później niż dwa tygodnie od podpisania umowy). 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy uwzględniając kolejność i terminy następujących czynności: a) Wykonawca udostępni plac budowy dla dysponentów sieci w terminie 01.06.2016 r. - 30.07.2016 r. w celu wykonania przyłączy i podłączeń, b) wykonanie polbruków w zakresie umożliwiającym geodecie wykonanie map powykonawczych - do dnia 30.08.2016 r., c) dostarczenie map geodezyjnych powykonawczych, wszelkich protokołów i sprawdzeń i innych dokumentów odbiorowych a także uzyskanie dokumentów odbioru z Urzędu Dozoru Technicznego oraz zgłoszenie dla Zamawiającego gotowości do odbioru do dnia 15.09.2016 r. d) odbiór przez Zamawiającego nastąpi po dokonaniu odbiorów przez Nadzór Budowlany, Państwową Straż Pożarną, Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną oraz Urząd Dozoru Technicznego. 3) Zamawiający przewidział ryzyko zmiany terminu realizacji zamówienia i określił w istotnych postanowieniach umowy warunki do wprowadzenia ewentualnej zmiany terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2) wadium w wysokości 85.000,00 złotych (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy) w terminie do dnia 20.07.2015 r. do godz. 10:00, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) wadium w pozostałych formach należy wnieść w oryginale wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy; Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 9) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi i gwarancji jakości na roboty budowlane i wbudowane materiały/wyroby budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach