Przetargi.pl
Budowa budynku biurowo-administracyjnego przy ul. Cmentarnej w Opolu-Półwsi

Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 45-574 Opole, ul. Podmiejska 69
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4562569 w. 25 , fax. 0-77 4563258
  • Data zamieszczenia: 2012-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny
    ul. Podmiejska 69 69
    45-574 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4562569 w. 25, fax. 0-77 4563258
    REGON: 53112480500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o. ze 100% udziałem kapitału jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku biurowo-administracyjnego przy ul. Cmentarnej w Opolu-Półwsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wybudowanie nowego budynku biurowo administracyjnego wraz z przyłączami. 2.Zamówienie podzielono na następujące etapy (nie oznacza to podzielenia zamówienia na części umożliwiających złożenie osobnych ofert): Etap I- Roboty przygotowawcze Etap II - Roboty budowlano-montażowe oraz roboty instalacyjne i wykończeniowe. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz wydanych aktów administracyjnych, kompletnego obiektu budowlanego spełniającego wymagania opisane w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz pozostałych załącznikach - zarówno do SIWZ jak i do dokumentacji projektowej. 4.Obiekt będzie budynkiem niskim, parterowym o wysokości ok. 5,00 m (od poziomu terenu do najwyższego punktu dachu nad salą) niepodpiwniczonym, zlokalizowanym na wolnej od zabudowy powierzchni działki nr 28, będącej własnością gminy Opole. Będzie to obiekt wolnostojący. UWAGA 5.W zakresie robót budowlanych ze strony zamawiającego wykonane zostaną: a.)parkingi wraz z drogą dojazdową do parkingów; b.)brama wjazdowa oraz furtka; c.)ścieżka do obiektu; d.)opaska wokół budynku; e.)podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz schody w lekkiej konstrukcji stalowej z podestami oraz stopnicami wykonanymi z elementów stalowych - ażurowych;(wykonanie ciągów dla pieszych, dojazd do parkingów oraz miejsca parkingowe zostaną zrealizowane przez zamawiającego). 7.Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz właściwości funkcjonalno-użytkowe. Poniżej zestawiono parametry charakteryzujące obiekt (wskaźniki powierzchniowo - kubaturowe): - POWIERZCHNIA UŻYTKOWA Pu = 92,47 m2, - POWIERZCHNIA ZABUDOWY Pz = 115,40 m2, - KUBATURA V = 395,50 m3. 8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków wykonawcy należeć będzie również: a).Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu, zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. b).Uzyskanie wszelkich, wymaganych przepisami prawa, uzgodnień i opinii. 9.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 9.1.Wykonanie przedmiotowego obiektu będzie wiązało się m.in. z: a.)Wytyczeniem geodezyjnym osi przyszłego obiektu w terenie. b.)Usunięciem i spryzmowaniem humusu z powierzchni przeznaczonej pod zabudowę. c.)Makroniwelacją istniejącego terenu. d.)Wykonaniem tymczasowego zasilania placu budowy. e.)Zorganizowaniem zaplecza budowy. f.)Wykonaniem dróg tymczasowych i placów manewrowo - składowych. 9.2W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać również: a.)wymagane projekty i rysunki wykonawcze lub warsztatowe uzgodnione z Nadzorem Autorskim oraz Zamawiającym; b.)wyposażenie obiektu w podstawowy sprzęt p.poż. wraz z jego oznakowaniem i oznakowaniem dróg ewakuacyjnych; c.)świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, zgodnie z wymogami prawa budowlanego; d.)instrukcję p.poż. budynku; e.)usunięcie napotkanych kolizji; f.)dokonanie uzgodnień, odbiorów, wyłączeń sieci w celu wykonania robót; g.)wykonanie dokumentacji powykonawczej; h.)obsługę geodezyjną; i.)przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej wynikającej z Prawa budowlanego (art. 57). 9.3. Zakres robót budowlanych: Wynika z: a.) SIWZ; b.) dokumentacji projektowej; c.) załączników do SIWZ i obejmuje pozostałe roboty i prace niezbędne do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 9.4. Zakres robót związanych z zagospodarowaniem terenu to m.in.: Teren, na którym wykonywane będą roboty budowlane jest otoczony ogrodzeniem. Na czas budowy wykonawca wykona na własny koszt drogę tymczasową oraz bramę tymczasową. Brama tymczasowa usytuowana będzie w miejscu przyszłej bramy docelowej (brama docelowa zostanie wykonana przez zamawiającego). 9.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a.Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do SIWZ. b.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik do SIWZ. c.Szczegółowe specyfikacje techniczne - stanowiące załączniki do SIWZ. d.Przedmiary robót - stanowiące załączniki do SIWZ. 9.6.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. Wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku powstania nie dających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym - podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu - jest zawsze projekt budowlany, a w dalszej kolejności projekt wykonawczy. Przedmiary robót należy traktować pomocniczo. Ryzyko prawidłowości ustalenia kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca. 10.Uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia. 10.1. Inwestycja realizowana będzie na użytku gruntowym na działce Nr 28 (k.m. 29 obręb Półwieś). 10.2. Zamawiający posiada: a.)oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane; b.)mapy do celów projektowych; c.)warunki techniczne na wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego ; d.)warunki przyłączenia do sieci elektrycznej; e.)zgłoszenie budowy przyłącza; f.)decyzję zatwierdzającą projekt budowlany; g.)projekt tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy, uzgodniony z Miejskim Zarządem Dróg w Opolu, dla zrealizowania wszystkich branż objętych dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.Wymagania dotyczące wadium. 8.1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00 100). 8.2.Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 8.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.)pieniądzu; b.)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.) gwarancjach bankowych; d.) gwarancjach ubezpieczeniowych; e.) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 8.4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek w Pekao S.A -nr rachunku : 52 1240 4272 1111 0000 4837 1151 8.5.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (sekretariat - I piętro) w oddzielnej kopercie z napisem: Wadium na przetarg - Budowa budynku biurowo-administracyjnego przy ul. Cmentarnej w Opolu-Półwsi Kserokopię(-e) potwierdzoną( e) za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. Dopuszczalne jest również dołączenie do oferty oryginału wadium. 8.6.Wadium wniesione przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaklad-komunalny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach