Powiatowy Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Bartoszycka 28A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 767 22 22 , fax. 89 767 22 22
- Data zamieszczenia: 2011-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Bartoszycka 28A 28A
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 767 22 22, fax. 89 767 22 22
REGON: 51074693400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwlidzbark.ddl2.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku administracyjnego - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim wraz z czterema garażami i miejscem parkingowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych związanych z budową budynku administracyjnego - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Lidzbarku Warmińskim wraz z czterema garażami i miejscem parkingowymi w oparciu o dokumentację projektową oraz wydaną na jej podstawie decyzję o pozwoleniu na budowę. Obiekt zaprojektowano jako dwukondygnacyjny w technologii tradycyjnej murowanej ze stropem betonowym gęstożebrowym typu Teriwa i dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej - wiązary deskowe . Nachylenie połaci dachowych wynosi 200 . Pokrycie dachowe przewidziano z blachy dachówkopodobnej. Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie wykonania stanu surowego zamkniętego. Dokumentacja projektowa została opracowana dla całego zadania tj, realizacji budynku administracyjnego pod klucz. Zakres przedmiotowego przetargu obejmuje realizację części robót tj. stanu surowego zamkniętego budynku administracyjnego wraz z częściową realizacją instalacji, przyłączy, zagospodarowania terenu oraz budową budynku garażowego. Ilość robót budowlano - instalacyjnych przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego postępowania opisana jest w przedmiarach robót i obejmuje: ZAKRES RZECZOWY ROBÓT BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA : I. BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO: 1. BRANŻA BUDOWLANA: 1.1. ROBOTY ZIEMNE 1.2. FUNDAMENTY 1.3. KONSTRUKCJA PARTERU 1.4. KONSTRUKCJA PIĘTRA 1.5. DACH 1.6. ELEMENTY ZEWN. 1.7. POSADZKA PARTERU 1.8. WYKOŃCZENIA WEWN. - PARTER 1.9. WYKOŃCZENIE WEWN. - PIĘTRO 1.10. CHODNIKI, OGRODZENIE 2. BRANŻA ELEKTRYCZNA: 2.1. ZASILANIE ENERGETYCZNE 2.2. INSTALACJA ODGROMOWA I POŁĄCZENIA WYRÓWNAWCZE 3. BRANŻA SANITARNA - INSTALACJE: 3.1. PRZYŁĄCZE KANALIZACYJNE (studnia Nr 8 - wykonać jako zbiorcą) 3.2. ZEWNETRZNA KANALIZACJA DESZCZOWA 3.3. WEWNETRZNA INSTALACJA KANALIZACYJNA II. BUDOWA BUDYNKU GARAŻOWEGO - BRANŻA BUDOWLANA: 1. ROBOTY ZIEMNE 2. FUNDAMENTY 3. IZOLACJE PRZECIWWILGOCIOWE 4. ŚCIANY 5. ZBROJENIE ELEMENTÓW 6. DACH - KONSTRUKCJA I POKRYCIE 7. STOLARKA 8. TYNKI WEWN. 9. TYNKI ZEWN. 10. ROBOTY MALARSKIE 11. ELEMENTY METALOWE 12. PLACE POSTOJOWE I PARKINGI 13. MUR OPOROWY III. BRANŻA ELEKTRYCZNA: 1. INSTALACJA ELEKTRYCZNA WEWNĘTRZNA 2. INSTALACJA ODGROMOWA 3. BADANIA I POMIARY KONTROLNE Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: 1. Pełnienie funkcji koordynujących w stosunku do robót realizowanych przez Podwykonawców; 2. Prowadzenie Dziennika budowy; 3. Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w terminie 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności, wraz z propozycją sposobu ich wykonania; 4. Sukcesywnie w zależności od kolejno wykonywanych robót, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu wszelkich próbek materiałów instalacyjnych, które mają być użyte podczas realizacji przedmiotu umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy do zatwierdzenia. Przedstawienie próbek materiałów instalacyjnych musi następować odpowiednio wcześniej, tak, aby Wykonawca miał możliwość i czas na ponowną prezentację próbek , które nie zostały zaaprobowane; Informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikowych; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na własny koszt; 5. Wykonawca jest zwolniony od ponoszenia kosztów opisanych w pkt. 4, jeżeli Zamawiający nie odbierze robót w terminie 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia; 6. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia już wykonanych elementów, ich części w toku realizacji - naprawiania ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt 7. Zagęszczenia gruntu i badań zagęszczenia gruntu; 8. Pompowania wód gruntowych w celu wykonania robót; 9. Zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej przez uprawnione służby, obejmującej nadzór nad realizacją i wytyczenia oraz bieżącej inwentaryzacji powykonawczej i wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i geodezyjnej w trzech egzemplarzach w formie papierowej i jednej na płycie CD (format zapisu DWG oraz PDF); 10. Wykonania projektu sprawdzających badań geologicznych i geotechnicznych; 11. Wykonania obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę; 12. Zakupu materiałów, transportu elementów i materiałów budowlanych, 13. Wywiezienia gruzu, złomu, śmieci i ich utylizacji; 14. Wykonania urządzenia i utrzymania terenu budowy, wykonania obiektów tymczasowego zaplecza budowy oraz ich rozbiórki po zakończeniu budowy, wykonania projektu zagospodarowania placu budowy, sporządzenia planu BIOZ, wykonania projektu zabezpieczenia BHP, wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy; 15. Wykonania dróg tymczasowych; 16. Utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy; 17. Zapewnienia dozoru, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż; 18. Ponoszenia opłat za zajęcie terenu, energię elektryczną, cieplną, wodę i ścieki zużyte przy realizacji zamówienia; 19. Ogrzewania obiektów w okresie obniżonych temperatur i osuszania; 20. Wykonania projektu zmiany organizacji ruchu i zajęcia ulic, placów, chodników, pasa drogowego; 21. Naprawy uszkodzonych w toku robót urządzeń podziemnych oraz przebudowy wszystkich kolizji ; 22. Udzielania wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczeniu inwestycji; 23. Wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu umowy wraz z raportowaniem miesięcznym o postępie prac. Dokumentację fotograficzną i raporty Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 3 dni po upływie każdego miesiąca; 24. Udostępnienia placu budowy innym Wykonawcom realizującym inwestycję na podstawie odrębnych umów zawartych z Zamawiającym. 25. Doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy po wykonaniu robót; 26. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres prowadzenia robót w wysokości 500.000,00 zł. 27. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na okres od rozpoczęcia do odbioru końcowego przedmiotu umowy. Ubezpieczenie powinno obejmować personel Wykonawcy i Zamawiającego zatrudniony na budowie oraz odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego wobec osób trzecich. Minimalna kwota takiego ubezpieczenia winna wynosić 500 000 PLN. 28. Wykonawca zobowiązuje się na dzień podpisania końcowego protokołu odbioru robót zabezpieczyć obiekt do czasu realizacji II etapu, w następujący sposób: - zabezpieczyć stolarkę okienną i drzwiową od zewnątrz - proponowane okiennice drewniane, dodatkowo drzwi wejściowe obite blachą; - wykonać na wewnętrznej klatce schodowej oraz na schodach zewnętrznych poręcze i balustrady drewniane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) na okres związania ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piwlidzbark.ddl2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. dz. 206/1 obręb Ruś, gmina Stawiguda do gruntów rolnych - etap I w ramach zadania: Przebudowa drogi gminnej o nr. ewid. 206/1 obręb Ruś gmina Stawiguda
Dodano: 2016-07-27 - Budowa stanowiska dowodzenia (wieży sterowniczej) oraz montaż instalacji sterowniczo-sygnalizacyjnej systemu Agat-Szmaragd wraz z robotami towarzyszącymi na strzelnicy garnizonowej dla potrzeb Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce (przystosowanie stanowiska osi A strzelnicy garnizonowej JW 1248 na potrzeby instalacji systemu Agat/M-Szmaragd/M) - postępowanie nr 123/RB
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka starego i budowa nowego budynku gospodarczego wraz z remontem ogrodzenia w leśniczówce Muszaki
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu budynku Posterunku Policji w Zalewie
Dodano: 2016-07-27 - REMONT BUDYNKU NR 5 W JW. 3797 (KLUB 15 BRYGADY ZMECHANIZOWANEJ) ORAZ OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I NA JEJ PODSTAWIE WYKONANIE REMONTU OGRODZENIA, DRÓG I CHODNIKÓW PRZYLEGŁYCH DO PRZEDMIOTOWEGO BUDYNKU
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Piele 1, gm. Lelkowo
Dodano: 2016-07-26 - Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 124041N wraz z obiektem mostowym w msc. Pilec ETAP I
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Kanigowie
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa przepustu wraz z wykonaniem punktu czerpania wody dla celów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Maskulińskie, leśnictwo Ruczaj, oddział 133
Dodano: 2016-07-22