Przetargi.pl
Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku - Etap I w ramach zadania Rozbudowa Techno- Parku w Ełku

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2010-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku - Etap I w ramach zadania Rozbudowa Techno- Parku w Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków w Miejskiej Strefie Rozwoju Techno-Parku w Ełku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną w zakresie I- go etapu. Projektowany zespół budynków Techno-Parku łączy w sobie funkcję inkubatora przedsiębiorczości oraz inkubatora technologicznego, centrum dydaktycznego i konferencyjnego oraz części związanej z zarządzeniem projektu Techno-Parku. Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowych robót budowlanych w skład których. oprócz wykonania robót budowlanych i wykończeniowych. wchodzi wykonanie: -instalacji wodociągowej, -instalacji kanalizacyjnej, -instalacji ogrzewania pompami ciepła, -instalacji wentylacji mechanicznej, -instalacji wentylacji pożarowej, -instalacji klimatyzacji, -instalacji elektrycznej, -instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego, -instalacji sygnalizacji włamania i napadu, -instalacji monitoringu, -instalacji kontroli dostępu, -instalacji okablowania strukturalnego, - częściowe wyposażenie obiektu (biurka z kontenerami 20 szt. i krzesła obrotowe 40 szt.) Zamówienie obejmuje budowę czterech obiektów kubaturowych o zróżnicowanych funkcjach, lecz stanowiących funkcjonalnie i przestrzennie wspólną całość. Są to następujące: - budynek biurowy z łącznikiem - obiekt częściowo podpiwniczony o 3-kondygnacjach nadziemnych, część łącznika nie podpiwniczona o 2-kondygnacjach nadziemnych, - hala produkcyjno-usługowa nr 1 - nie podpiwniczona, parterowa, - hala produkcyjno-usługowa nr 2 - nie podpiwniczona, o 2-kondygnacjach nadziemnych. Ponadto zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowego zagospodarowania terenu wraz z uzbrojeniem terenu związanego z realizacją inwestycji takich jak: - wykonanie dróg wewnętrznych (w tym pożarowych) wraz z placami manewrowymi, - budowa miejsc postojowych dla aut osobowych (58 miejsc postojowych w tym 2 dla osób niepełnosprawnych) wraz z częścią postojową dla aut ciężarowych, - wykonanie dojść, chodników oraz placów, - wykonanie terenów zielonych jak trawniki oraz wykonanie nasadzeń drzew i krzewów, - budowa i montaż elementów małej architektury jak osłony śmietnikowe, kosze na śmieci, ławki, kwietniki, - budowa przyłącza wodociągowego, - budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, - budowa przyłącza kanalizacji deszczowej, - budowa przyłącza elektroenergetycznego wraz z oświetleniem terenu, - budowa kanalizacji teletechnicznej, - budowa instalacji pomp ciepła. Wszystkie miejsca włączenia powyższych przyłączy zlokalizowane są bezpośrednio na obszarze objętym inwestycją. Wynika to z wykonania we wcześniejszym etapie realizacji inwestycji doprowadzenia poszczególnych przyłączy do terenu inwestycji jak również wykonanie dwóch zjazdów z drogi publicznej (z ul. Podmiejskiej) na teren inwestycji. Parametry projektowanego kompleksu budynków: Dla I etapu: Powierzchnia zabudowy: 2.148,15 m2 Powierzchnia netto: 3.189,51 m2 Szerokość budynku: 51,49 m Długość budynku: 87,965 m Wysokość budynku: 11,80 m Kubatura: 14.717,37 m3 Parametry zagospodarowania terenu: Powierzchnia terenu objętego inwestycją = 19.757,00 m2 = 100,00% dla I etapu inwestycji Powierzchnia zabudowy = 2.148,15 m2 = 1 0,87% w tym obiektów małej architektury = 30,00 m2 = 0,02% Powierzchnia utwardzona = 5.508,84 m2 = 27,88% w tym drogi wewnętrzne = 3.422,83 m2 = 17,32% w tym chodniki i podesty = 1.350,01 m2 = 6,83% w tym miejsca parkingowe = 736,00 m2 = 3,73% Powierzchnia biologicznie czynna = 12.100,01 m2 = 61,25% Poszczególne obiekty wchodzące w skład Techno-Parku zaliczają się do następujących kategorii wg Prawa Budowlanego: - budynek biurowy - kategoria XVI, - łącznik - kategoria XVI, - hala produkcyjno-usługowa nr 1 - kategoria XVIII, - hala produkcyjno-usługowa nr 2 - kategoria XVIII. Charakterystyka obiektów kubaturowych: - Budynek biurowy to obiekt o trzech kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej opartej na ścianach wykonanych z bloczków silikatowych oraz stropach żelbetowych, budynek zwieńczony stropodachem nie wentylowanym o spadku 3%, ściany wykończone panelami aluminiowymi na podkonstrukcji systemowej oraz elementami z tynku mineralnego, od frontu budynku fasada aluminiowo-szklana. - Łącznik to obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych, nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej opartej na ścianach z bloczków silikatowych oraz stropach żelbetowych, budynek zwieńczony stropodachem nie wentylowanym o spadku 3%, ściany wykończone panelami aluminiowymi na podkonstrukcji systemowej oraz w części z tynku mineralnego. - Hala nr 1 to obiekt parterowy, nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej opartej na ścianach z bloczków silikatowych oraz wiązarach stalowych, budynek zwieńczony dachem o spadku 5,2%, ściany wykończone blachą elewacyjną trapezową ocynkowaną na podkonstrukcji systemowej. - Hala nr 2 to obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych, nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej opartej na ścianach z bloczków silikatowych oraz stropach żelbetowych, budynek zwieńczony stropodachem nie wentylowanym o spadku 3%, ściany wykończone blachą elewacyjną trapezową ocynkowaną na podkonstrukcji systemowej. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekty budowlano - wykonawcze, przedmiary robót (przykładowe), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące b) projekt umowy, której wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektami budowlanymi i wykonawczymi, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany, szczegółowe specyfikacje techniczne i przedmiary robót (przykładowe). W ofercie wycenie podlega wyłącznie zakres określony w dokumentacji. Załączony przedmiar robót określa orientacyjnie zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Oferent powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy- umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. 2. Gwarancja- 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 175 000 PLN (sto siedemdziesiąt pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach