Przetargi.pl
„Budowa biologicznych lokalnych oczyszczalni ścieków w miejscowości Starosiedle, gm. Gubin”

Gmina Gubin ogłasza przetarg

  • Adres: 66620 Gubin, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 591 640 , fax. 683 591 640
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin
    ul. Obrońców Pokoju 20
    66620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 683 591 640, fax. 683 591 640
    REGON: 97077025000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminagubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa biologicznych lokalnych oczyszczalni ścieków w miejscowości Starosiedle, gm. Gubin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie 2 szt. fabrycznie nowych biologicznych oczyszczalni ścieków dla budynku wielolokalowego Starosiedle 50 oraz zespołu budynków jednorodzinnych Starosiedle 51a – 54b, na terenie Gminy Gubin. Podstawą wykonania przedsięwzięcia jest wersja papierowa Dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik nr I.4.a do SIWZ. Zakres robót budowlanych, przewidzianych do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową, obejmuje między innymi wykonanie: 1) wykonanie 2 szt. reaktorów biologicznych oczyszczalni o wydajności nie mniej niż Qśr = 3,75 m3/d i Qmax = 4,08 m3/d każdy; 2) wykonanie instalacji napowietrzania ścieków wraz z kompresorem; 3) wykonanie przepompowni ścieków oczyszczonych; 4) wykonanie sieci kanalizacji ciśnieniowej PE 32 mm do odbiornika; 5) wykonanie sieci międzyobiektowych grawitacyjnych i ciśnieniowych; 6) wykonanie wylotu do odbiornika ścieków; 7) wykonanie przyłącza elektrycznego dla obiektu oczyszczalni oraz przyłączenie urządzeń oczyszczalni; 8) dostarczenie Zamawiającemu do dnia odbioru pełnego zakresu dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dopuszczenie do użytkowania obiektu budowlanego: - prawidłowo wypełnionego dziennika budowy podpisanego przez Wykonawcę, kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz uprawnionego geodetę: - powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, wykonanej przez uprawnionego geodetę; - protokołów z badań ciśnienia lub szczelności dla rurociągów ciśnieniowych i grawitacyjnych; - protokoły odbioru przyłączy wodociągowych lub kanalizacyjnych; - oświadczenia właścicieli działek o właściwym zagospodarowaniu terenu; - niezbędne atesty i deklaracje materiałowe zastosowanych materiałów lub urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 t.j ). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gmina Gubin ul. Obrońców Pokoju 20 66-620 Gubin, nr rachunku: 61 1020 5402 0000 0902 0027 8754. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 6.3. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego; 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 3. Pełen raport badań LBOŚ, zgodnym z normą PN-EN 12566-3+A2:2013E w zakresie: wodoszczelności, wytrzymałości, efektywności oczyszczania, energochłonności oraz trwałości, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydanym dla konkretnego typoszeregu urządzeń. 4. Dokumentacja Techniczno – Ruchowa z opisem i instrukcją montażu oraz instrukcją użytkowania i obsługi zaproponowanych urządzeń, w przypadku zastosowania równoważnych obiektów oczyszczalni ścieków lub pozostałych urządzeń innych niż przewidziane w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik do SIWZ. 5. Kosztorys ofertowy stanowi załącznik nr I.4.c. 6. W przypadku zastosowania rozwiązań zamiennych Wykonawca sporządzi i załączy do oferty przedmiary robót dostosowane do specyfiki zastosowanych urządzeń. 7. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Zał. nr III.5. Ponadto oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej http://www.bip.gminagubin.pl informacji z sesji otwarcia ofert: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229 t.j. ze zm. ) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach