Przetargi.pl
Budowa alei spacerowej w Dominowie

Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7518760 , fax. 81 7518650
  • Data zamieszczenia: 2013-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-380 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7518760, fax. 81 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa alei spacerowej w Dominowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Budowa ciągu pieszego na działce nr 158/9 w miejscowości Dominów, gmina Głusk o długości ok. 108m i szerokości 5m (W3-W4) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8cm typu starobruk/nostalit kolor szary na podbudowie z gotowej stabilizacji betonowej 2,5MPa, gr.20cm (ok. 550m2) na warstwie odsączającej z piasku gr. 10cm (ok. 550m2) na profilowanym i zagęszczonym podłożu. Ciąg pieszy ograniczony krawężnikami betonowymi 12x25cm na ławach betonowych i podsypce cementowo-piaskowej (ok. 230m). Zamówienie obejmuje również: wykonanie oświetlenia zewnętrznego (5 słupów) i przyłączonych do istniejącego obwodu oświetleniowego, wykonanie wpustów kanalizacji deszczowej (2szt) do istniejącej sieci, małą architekturę (ławki - 4szt, kosze na śmieci - 2szt, tablicę informacyjną i promocyjną, nasadzenia drzew (9szt), urządzenie terenów zielonych (trawniki i nasadzenia parkowe - ok. 300m2), obsługę geodezyjną i dokumentacje powykonawczą. W ramach zamówienia przewidziano również zakup kosiarki do trawy, kosy/podkaszarki oraz dmuchawy zgodnie z załącznikiem nr 9 do siwz. Na załączniku graficznym do SIWZ pokazano układ zagospodarowania terenu oraz rozmieszczenie elementów zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lokalizacji nasadzeń i elementów małej architektury w granicach działki na etapie wykonawstwa. Na terenie sąsiadującym obecnie prowadzone są roboty budowlane związane z budową budynku użyteczności publicznej i zagospodarowaniem terenu wokół niego. Przedmiotowy ciąg pieszy łączy się z placem przed budynkiem tworząc spójny układ komunikacyjny. Zamawiający wymaga aby zastosowane przez Wykonawcę elementy małej architektury oraz oświetlenie zewnętrzne koncepcyjnie pasowało do rozwiązań przyjętych na sąsiadującym placu. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotowego zamówienia i jego otoczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w opisie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,- zł ( słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10.00 dnia 19.07.2013r. Decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego - w przypadku dokonania przelewu wadium musi być na koncie Zamawiającego do godz. 10.00 . Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta : 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w innych formach dopuszczonych ustawą Pzp tj. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugglusk.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach