Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w latach 2023-2024

PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, Oświęcimska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322844868
  • Data zamieszczenia: 2023-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec
    Oświęcimska
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 322844868
    REGON: 272536238
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Świerklaniec w latach 2023-2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Uzupełnienie ubytków i kolein w nawierzchni dróg leśnych kruszywem naturalnym łamanym o uziarnieniu:a.) 0-31,5 mm przy średniej grubość warstwy 5 cm – 8000,00m2b.) 0-31,5 mm przy średniej grubości warstwy 10 cm – 16000,00m2b.) 0-63 mm lub 31,5-63 mm przy średniej grubość warstwy 15 cm – 16000,00m2c.) 0 -63 mm lub 31,5-63 mm przy średniej grubość warstwy 20 cm - 8000,00m2Część 2. Profilowanie odcinka drogi bez użycia dodatkowych materiałówRoboty budowlane polegające na profilowaniu dróg leśnych w zakres, których wchodzi m.in.: przygotowanie terenu robót, profilowanie odcinka drogi równiarką (spadek jedno lub dwustronny), ewentualna ścinka poboczy, zagęszczenie i uwałowanie wyrównanej drogi walcem, wykonanie odpływów wód opadowych na poboczach drogi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, uprzątnięcie z profilowanego odcinka drogi pozostałości takich jak: korzenie, darń, kamienie i gruz o średnicy większej niż 5,00 cm itp. Powierzchnia przeznaczona do profilowania winna obejmować całą szerokość nawierzchni drogi na wyznaczonej długościCałkowita przewidywana ilość – 20000,00 m2.Część 3. Profilowanie na całej powierzchni z jednoczesnym doziarnieniem i zagęszczeniem:Roboty budowlane polegające na profilowaniu dróg leśnych w zakres, których wchodzi m.in.: przygotowanie terenu robót, profilowanie odcinka drogi równiarką (spadek jedno lub dwustronny), ewentualna ścinka poboczy, zagęszczenie z doziarnieniem kruszywem naturalnym i uwałowanie wyrównanej drogi walcem, wykonanie odpływów wód opadowych na poboczach drogi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, uprzątnięcie z profilowanego odcinka drogi pozostałości takich jak: korzenie, darń, kamienie i gruz o średnicy większej niż 5,00 cm itp. Powierzchnia przeznaczona do profilowania winna obejmować całą szerokość nawierzchni drogi na wyznaczonej długości.Całkowita przewidywana ilość – 30000,00 m2.Część 4. Rewitalizacja nawierzchni z użyciem recyklera:Roboty budowlane prowadzone na drogach leśnych silnie skoleinowanych polegające na mechanicznej ścince poboczy z odrzutem urobku na zewnątrz pasa drogowego, wzruszeniu nawierzchni recyklerem na głębokość około 10-30 cm, przemieszaniu w miejscu istniejącej nawierzchni z kruszywa, przy zapewnieniu optymalnej wilgotności oraz ewentualnym doziarnieniu kruszywem oraz wyrównaniu i wyprofilowaniu wcześniej wzruszonej warstwy równiarką, a także mechanicznym zagęszczeniu walcem wibracyjnym wzruszonej i wyprofilowanej nawierzchni drogi. Profilowanie powinnozapewnić pochylenie poprzeczne umożliwiające odpływ wody z nawierzchni równanej drogi na pobocze i wynosić około 3%. Kierunek i rodzaj pochylenia (daszkowy lub poprzeczny) uzależnić należy od naturalnych warunków w terenie. W ramach wykonania robót w ww. technologii należy przeprowadzić również ewentualne domiałowaniem nawierzchni frakcja 0-4 mm warstwą grubości 1 cm wraz z zagęszczeniem walcemCałkowita przewidywana ilość – 15 km.Część 5 . Konserwacja (odmulenie) istniejących rowów i przepustów:Odmulanie i oczyszczanie istniejących rowów przydrożnych i przepustów obejmuje roboty polegające na ich konserwacji, w zakres których wchodzi m.in. oczyszczenie z namułu poprzez jego wydobycie i usunięcie oraz rozplantowaniu na przyległy teren lub wywóz nadmiaru gruntu w przypadku braku miejsca na jego rozplantowanie, a także wyprofilowanie dna i skarp rowu z odrzuceniem nadmiaru gruntu.Całkowita przewidywana ilość – 6000,00 mbCzęść 6. Odtworzenie i konserwację przepustów i przyczółków:Roboty polegające na m.in. rozbiórce przepustów, ułożeniu nowych rur, odtworzeniu fragmentu jezdni, formowaniu poboczy, odtworzeniu przyczółków betonowych lub z pali drewnianych. Odtworzenie przepustów i przyczółków polegać będzie na odtworzeniu stanu pierwotnego, z dopuszczeniem zastosowania wyrobów budowlanych innych niż użyte zostały w stanie pierwotnym. Należy zastosować przepusty z rur PEHD SN10 fi od 400mm - 600mm. Przepusty zakończyć należy przyczółkami wykonanymi z drewna dębowego, modrzewiowego lub z prefabrykatów betonowych.Zamawiający określa następujące średnice przepustów mogące być przedmiotem realizowanych robót:- fi 400mm PEHD – 30mb - fi 500mm PEHD – 20mb- fi 600mm PEHD – 10mbZamawiający określa następujące typy przyczółków mogące być przedmiotem realizowanych robót:- przyczółkami z drewna dębowego lub modrzewiowego - 10szt - przyczółki betonowe - 6sztCałkowita przewidywana ilość – 40 mth.Część 7. Wykaszanie poboczy dróg leśnych:Prace w obrębie pasa drogowego obejmujące wykaszanie roślinności (tj. traw, chwastów oraz samosiejek drzew i krzewów) na poboczach, po obu stronach jezdni, o szerokości wg potrzeb Zamawiającego – średnio 1 m. Zakres prac obejmuje niskie wykaszanie (do 15 cm nad ziemią). Przy drogach z odwodnieniem powierzchniowych w postaci rowów melioracyjnych, prace mogą obejmować również wykaszanie skarp wewnętrznych i zewnętrznych rowu. Wykaszanie obejmuje również pobocza mijanek oraz zjazdów. W przypadku wystąpienia drzew o średnicy powyżej 8 cm do ich wycięcia konieczne może być użycie pilarki spalinowej bądź innego sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z rowów nagromadzonych resztek roślinności, powstałych podczas koszenia, mogących powodować zastoje wodne oraz do usunięcia poza pas drogowy usuwanych drogowy drzew i krzewów.Całkowita przewidywana ilość – 900 000,00 m2.Część 8. Odśnieżanie nawierzchni dróg leśnych:Prace prowadzone w celu zapewnienia przejezdności dróg leśnych. Prace obejmować będą usuwanie warstwy śnieżnej z nawierzchni dróg leśnych tj. odśnieżanie w obrębie utwardzonego pasa wraz z poboczami, oraz w razie potrzeb z mijankami i przyległymi do pasa drogowego utwardzonymi składami drewna. Prace wykonywane za pomocą pługów lekkich i średnich.Całkowita przewidywana ilość – 5 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:Część 1: 12 000,00złCzęść 2: brakCzęść 3: 2 100,00złCzęść 4: 4 500,00złCzęść 5: brakCzęść 6: brakCzęść 7: brakCzęść 8: brakWadium musi obejmować cały okres związania ofertą.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:-pieniądzu-gwarancji bankowej-gwarancji ubezpieczeniowej-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy:Nadleśnictwo ŚwierklaniecBNP Paribas Bank Polska S.A. nr konta 39 1600 1462 1016 7762 7000 0004z dopiskiem „Wadium – remont dróg, Część …………”b) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Brak szczególnych wymagań2) uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Brak szczególnych wymagań3) sytuacja ekonomiczna i finansowa:Zamawiający w celu spełnienia powyższego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje:Część 1: środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 120 000,00 zł oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 100 000,00 zł;Część 2: brak wymagań;Cześć 3: środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 20 000,00 zł oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 50 000,00 zł;Część 4: środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 45 000,00 oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 50 000,00 zł;Część 5: brak wymagań;Część 6: środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 3 000,00 oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 50 000,00 zł;Część 7: brak wymagań;Część 8: brak wymagań.Zamawiający będzie je oceniał na zasadzie spełnia/nie spełnia4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający w celu spełnienia powyższego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się:- Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), Wykonawca składający ofertę wykaże, że zrealizował co najmniej:Część 1: dwie roboty budowlane tożsame z przedmiotem zamówienia na kwotę łączną co najmniej 60 000,00zł brutto, przy czym jedna z nich nie może być niższa niż 40 000,00zł brutto, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;Część 2: jednej lub więcej robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia na kwotę łączną co najmniej 1 000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;Część 3: jednej lub więcej robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia na kwotę łączną co najmniej 10 000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;Część 4: jednej lub więcej robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia na kwotę łączną co najmniej 22 000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;Część 5: jednej lub więcej robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia na kwotę łączną co najmniej 2 000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;Część 6: jednej lub więcej robót budowlanych tożsamych z przedmiotem zamówienia na kwotę łączną co najmniej 2 000,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;Część 7: jedną lub więcej usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na kwotę łączną co najmniej 4 500,00z ł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie;Część 8: jedną lub więcej usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na kwotę łączną co najmniej 500,00 zł z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.- dysponowaniem osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym w szczególności:dla części 1:Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu:samochodu ciężarowego, równiarki, walca samojezdnego oraz koparki.dla części 2:Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu:samochodu ciężarowego, walca samojezdnego, równiarki.dla części 3:Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu:samochodu ciężarowego, walca samojezdnego, równiarki oraz koparki.dla części 4:Minimum 2 osoby posiadające uprawnienia do obsługi sprzętu:samobieżny recyklera, walca samojezdnego, zrywarki/ścinarki do poboczy, samochodu ciężarowego.dla części 5:Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu:samochodu ciężarowego oraz koparki.dla części 6:Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu:samochodu ciężarowego oraz koparki.dla części 7:Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu:ciągnikadla części 8:Minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu:ciągnika.Uprawnienia do pracy na poszczególnych maszynach mogą być łączone (operator może mieć uprawnienia na kilka maszyn). Zamawiający informuje, że uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu dot. dysponowania osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje do wykonania zamówienia Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część, jeśli wykaże dysponowaniem minimum 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia wskazane w danych częściach.-dysponowaniem narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego tj.dla części 1:- samochód ciężarowy samowyładowczy– 1 szt.- walc samojezdny –1 szt.- koparko-ładowarki lub koparka–1 szt.- równiarka–1 szt.dla części 2:- samochód ciężarowy samowyładowczy– 1 szt.- walc samojezdny – min. 1 szt.- równiarka – min. 1 szt.Zamawiający może dopuścić również stosowanie koparko-spycharekdla części 3:- samochód ciężarowy samowyładowczy– 1 szt.- równiarka– 1 szt.- walec samojezdny – 1szt.- koparko-ładowarki– min. 1 szt.Zamawiający może dopuścić również stosowanie koparko-spycharekdla części 4:- samobieżny recykler – 1 szt.- walec samojezdny – 1szt.- zrywarka/ścinarka do poboczy – 1 szt.- samochód ciężarowy samowyładowczy– 1 szt.dla części 5:- samochód ciężarowy samowyładowczy – 1 szt.- koparko-ładowarka -1 szt.dla części 6:- samochód ciężarowy samowyładowczy – 1 szt.- koparko-ładowarka – 1 szt.dla części 7:- ciągnik o mocy co najmniej 100 KM- kosiarka: doczepna do ciągników lub wysięgnikowa lub mulczer bijakowy –– 1 szt.dla części 8:- sprzęt kołowy z napędem na dwie osie z bocznym odkładaniem śniegu (lemiesz szerokości roboczej min. 2,5 m) – 1 szt.lub- ciągnik rolniczy z pługiem czołowym dwustronnym lub jednostronnym przyczepianym z przodu – 1 szt.Zamawiający informuje, że w przypadku Wykonawców składających ofertę na więcej niż jedną część, uzna za wystarczające dysponowanie jedną sztuką z każdego rodzaju wymaganego sprzętu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach