Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Libiąż w 2010 roku

Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Działkowa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6271311 , fax. 032 6249292
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1 1
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 032 6271311, fax. 032 6249292
    REGON: 00053105100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Libiąż w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Libiąż w 2010 roku. Zamówienie obejmuje w szczególności: - naprawę cząstkową nawierzchni dróg; - naprawę cząstkową chodników; - naprawę i utrzymanie poboczy. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (zał. nr 4 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 5 do SIWZ). Podane w przedmiarze ilości robót są przewidywane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian (zmniejszenie lub zwiększenie) ilości robót ujętych w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót, a podyktowanymi rzeczywistymi potrzebami wykonania przedmiotu zamówienia, do wysokości wynagrodzenia umownego i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia przewidywanego zakresu robót przy uwzględnieniu rzeczywistych potrzeb. Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi na przedmiot umowy na okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. 2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: - o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia, na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień obejmujących roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania dróg o łącznej wartości brutto zamówień nie mniejszej niż 180 000,00 zł, w ramach których wykonywane były również naprawy nawierzchni przez powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową przy użyciu grysów kamiennych z zastosowaniem skrapiarki do bitumu. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na potwierdzenie, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest wykazanie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej (co najmniej 1 osoba). d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, - o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami rozdz. VI SIWZ, na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ i w art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia, z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, właściwy dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3. Wykaz realizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykazanie co najmniej dwóch zamówień obejmujących roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania dróg o łącznej wartości brutto zamówień nie mniejszej niż 180 000,00 zł, w ramach których wykonywane były również naprawy nawierzchni przez powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową przy użyciu grysów kamiennych z zastosowaniem skrapiarki do bitumu - wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie. 4. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykazanie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej (co najmniej 1 osoba) - wg załącznika nr 7 do SIWZ oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność tej osoby do tej Izby i posiadane wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 roku nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami) - ważne na dzień składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Pozostałe dokumenty, których żąda zamawiający 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT), według załącznika nr 2 do SIWZ. 8. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl -Biuletyn Informacji Publicznej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach