Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony LOG - 32/09/ZP na usługi pralnicze dla ZOZ MSWiA w Krakowie

Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-053 Kraków, ul. Kronikarza Galla 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6151721 , fax. 012 6151705
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie
    ul. Kronikarza Galla 25 25
    30-053 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6151721, fax. 012 6151705
    REGON: 35099510900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-mswia.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony LOG - 32/09/ZP na usługi pralnicze dla ZOZ MSWiA w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze obejmujące m.in. : - odbiór bielizny do prania w siedzibie Zamawiającego ; - moczenie, pranie wstępne, pranie zasadnicze, odplamianie , płukanie , czyszczenie chemiczne, dezynfekcja termiczno-techniczna, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie. - codzienne bieżące naprawy szwalnicze, - dostarczenie czystej bielizny do siedziby Zmawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wysokość wadium w wysokości 3 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - Wykażą się wykonaniem albo wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 usługami, odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. usługami kompleksowego utrzymania czystości, ze szczególnym uwzględnieniem jednostek służby zdrowia, o wartości 80 % przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowania każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, - Posiadają dostateczna ilość i odpowiedni rodzaj sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, którego minimum zostało określone w zał. nr 1 do siwz, - Dysponują odpowiednią ilością osób sprzątających ściśle dostosowaną do wielkości i potrzeb oddziałów. Ponadto osoby te musza być przeszkolone w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej, musza posiadać obowiązujące badania szczepienia ochronne oraz kwalifikacje (właściwe przygotowanie do pełnienia usług) niezbędne do prawidłowego wykonywania powierzonych zadań ( dotyczy również kadry nadzorującej Wykonawcy). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - Posiadają środki finansowe lub zdolność finansową, - Dysponują ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych na kwotę minimum 500 000,00 zł obejmującą okres realizacji umowy. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń; 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległ podatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie nie mniej niż 2; 6) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; 6a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy minimum na kwotę 50% wartości oferty brutto, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania ofert; 8) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto oferty. 9) certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2000 lub dokument równoważny; 10) koncesję, zezwolenie lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 11) dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach