Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Kamionka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi

Urząd Gminy w Kamionce ogłasza przetarg

  • Adres: 21-132 Kamionka, ul. Lubartowska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8527039 , fax. 081 8527058
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kamionce
    ul. Lubartowska 1 1
    21-132 Kamionka, woj. lubelskie
    tel. 081 8527039, fax. 081 8527058
    REGON: 00053792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Kamionka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pod nazwą Bankowa obsługa budżetu Gminy Kamionka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Otwarcia 25 sztuk rachunków Gminy i podległych jednostek organizacyjnych Są to rachunki bieżące i rachunki pomocnicze. Bank zobowiązany jest do otwarcia innych rachunków, wynikających z przepisów prawa, których konieczność otwarcia zaistnieje w trakcie trwania umowy. 2.Prowadzenia 10 sztuk rachunków bieżących. 3.Prowadzenia 15 sztuk rachunków pomocniczych. 4.Przekazywania informacji na hasło o saldach i innych operacjach na rachunkach w 9 jednostkach organizacyjnych gminy. 5.Przyjmowania wpłat gotówkowych. 6.Realizacji wypłat gotówkowych 7.Sprzedaży blankietów czekowych 8.Instalacji i szkoleniu w systemie bankowości elektronicznej 9.Abonament za korzystanie z sytemu bankowości elektronicznej 10.Realizacji przelewów wewnętrznych (w banku obsługującym budżet), w systemie bankowości elektronicznej 11.Realizacji przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej 12.Sporządzania duplikatów dokumentów, stanowiących załącznik do wyciągu 13.Przelew w formie papierowej wewnętrzny i zewnętrzny składany w sytuacjach incydentalnych. 14.Przyjmowania wpłat podatków i opłat lokalnych, dokonywanych przez podatników w kasach banku Wpłaty podatków i opłat lokalnych mogą być dokonywane przez podatników w różny sposób, przelewem ze swojego bankowego rachunku osobistego, na poczcie, w kasie Gminy itp., lub w kasie banku obsługującego budżet Gminy. W związku z powyższym nie można dokładnie stwierdzić, ilu podatników zapłaci podatek, lub opłatę w kasie banku obsługującego budżet Gminy. 15.Zasilania przez bank prowadzący bankową obsługę budżetu podręcznej kasy gminy / powiatu i odprowadzania nadmiaru gotówki do banku minimum 5 razy w tygodniu 16.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do udzielania kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu 17.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca może być zobowiązany do udzielania gwarancji zapłaty za roboty budowlane, w związku z uprawnieniami wynikającymi z Ustawy z dnia 9 lipca 2003r. o gwarancji zapłaty za roboty budowlane, (z późn. zm.) 18.Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, przy wymaganej miesięcznej kapitalizacji odsetek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, ustawy - Prawo zamówień publicznych-Załącznik Nr 3 do SIWZ, a także opisane poniżej. 1.Złożą w terminie ważną ofertę. 2.Osiągnęli dodatni wynik finansowy za 2008 r. 3.Będą prowadzić bankową obsługę budżetu - rachunek bieżący (organu finansowego), przez cały okres obowiązywania umowy, w miejscowości siedziby zamawiającego, co wiąże się z koniecznością posiadania, bądź utworzenia w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w miejscowości siedziby zamawiającego, placówki banku, o nie niższej strukturze organizacyjnej niż oddział lub filia. a.Placówka banku, która będzie obsługiwać budżet Gminy będzie posiadała decyzyjność dotyczącą wysokości udzielania kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu, w kwocie nie niższej niż określona w pkt 4 Rozdziału II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. b.Placówka banku, która będzie obsługiwać budżet Gminy będzie posiadała decyzyjność dotyczącą wysokości udzielania gwarancji zapłaty za roboty budowlane, w wysokości nie niższej niż określona w pkt 5 Rozdziału II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku, składając informacje na formularzu Załącznika nr 1. 4. 4.Wydzielą w banku odrębne stanowisko do obsługi budżetu Gminy z wydzieloną linią telefoniczną. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku, składając informacje na formularzu Załącznika nr 2. Warunek posiadania, bądź utworzenia placówki banku w miejscowości zamawiającego, o strukturze organizacyjnej nie niższej niż oddział lub filia, w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy, wraz z wydzieleniem w banku odrębnego stanowiska do obsługi budżetu gminy z wydzieloną linią telefoniczną, wynika z dbałości o bankową obsługę budżetu, w sposób funkcjonalny, wysokiej jakości, użyteczny, z szybkim wsparciem technicznym dotyczącym możliwie najszerszego doradztwa dla Gminy. Warunek dotyczący możliwości przystąpienia do przetargu banku, który osiągnął dodatni wynik finansowy za 2008 r. wynika z troski o bezpieczeństwo powierzonych środków publicznych, jak również stabilność i sprawność zarządzania tymi środkami. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Wykonawca powinien złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp, oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-3 i 8 i 9 ustawy Pzp. 2. b.Oprócz złożenia w/w oświadczenia zamawiający żąda - na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - następujących dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj: koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie działalności bankowej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1-2) w/w Rozporządzenia), aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 3) w/w Rozporządzenia), aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 8 i 9, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 4-5) w/w Rozporządzenia), wykazu wykonanych -wykonywanych usług prowadzenia bankowej obsługi budżetu jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenia dokumentów (listu/ów referencyjn/ego/ych) potwierdzając/ego/ych, że usługi te zostały wykonane należycie, przez jednostkę organizacyjną banku, która będzie realizować zamówienie (§ 1 ust. 2 pkt 2) w/w Rozporządzenia), /W przypadku nowopowstałych jednostek bankowych, potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu powinna spełnić jednostka nadrzędna, np. w stosunku do filii banku, oddział któremu ona podlega/, wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (§ 1 ust. 2 pkt 5) w/w Rozporządzenia), sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu za 2008r. (§ 1 ust. 3 pkt 1) w/w Rozporządzenia), polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (§ 1 ust. 3 pkt 3) w/w Rozporządzenia), umocowania osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to z właściwego rejestru, projektu umowy przygotowanego zgodnie z zapisami SIWZ, z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dowodu wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z wyjątkiem projektu umowy, która powinna być jedynie parafowana przez wykonawcę na ostatniej stronie. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa powołana przez kierownika zamawiającego - Wójta Gminy. Komisja zbada i oceni dokumenty dołączone do oferty, potwierdzające spełnianie warunków przez oferentów, zgodnie z formułą oferent (spełnia nie spełnia warunek udziału w postępowaniu)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu w rachunku odnawialnym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamionka.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach