Przetargi.pl
Rozbiórka budynku obory oraz budynku czworaka zwanego rybakówką w Jarczewie

GGMiM ZWRSP w Parczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-200 Parczew, ul. Kościelna 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-83 355 01 36 , fax. 0-83 355 17 81
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GGMiM ZWRSP w Parczewie
    ul. Kościelna 24 24
    21-200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 0-83 355 01 36, fax. 0-83 355 17 81
    REGON: 01034470800403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państowa osoba prawna utworzona na podstawie odrębnych ustaw w celu wyk. zadań publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynku obory oraz budynku czworaka zwanego rybakówką w Jarczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. w zakresie rozbiórki budynku obory: - wykarczowanie krzewów i przycięcie gałęzi przylegających drzew, - rozbiórce pokrycia dachowego wraz z elementami, więźby dachowej oraz stropu, - rozbiórka stropu drewnianego i płytowo-belkowego nad nadbudówką, - rozbiórka murów ścian zewnętrznych, posadzek, koryt i fundamentów i innych elementów budynku - do 1m głębokości dla wszystkich elementów podpiwniczenia - rozbiórka zbiornika na gnojówkę - z wywozem zawartości, -wywiezienie materiałów porozbiórkowych i zasypanie wykopu piaskiem z zagęszczeniem gruntu, - oczyszczenie i uporządkowanie terenu po budynku. 2. w zakresie rozbiórki budynku czworaka zwanego rybakówką - wykarczowanie krzewów i przycięcie gałęzi przylegających drzew, - rozbiórka pokrycia dachowego i konstrukcji więźby dachowej, - rozbiórka stropu drewnianego, - rozbiórka podłóg drewnianych, ścian zewnętrznych, kominów i pieców, posadzek, fundamentów, ścian piwnic, sklepienia oraz innych elementów budynku do 1m głębokości dla wszystkich elementów podpiwniczenia, - wywiezienie materiałów porozbiórkowych i zasypanie wykopu piaskiem oraz zagęszczenie gruntu, - oczyszczenie i uporządkowanie terenu po budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagalne wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki, określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 1/ Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Formularz ofertowy (według wzoru załącznik Nr 4 do specyfikacji). B. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych/według wzoru nr 5/ C. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej. D. Aktualne zaświadczenie/ - a właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. E. Wzór umowy (załącznik nr 6 do specyfikacji) zatwierdzonej przez osobę uprawniona przez Wykonawcę. F. Dokument stwierdzający, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagalne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. G. Pisemne potwierdzenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. H. Kosztorys ofertowy według cen netto dla zakresu określonego w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. I. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10 000zł dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach