Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Jedlicze oraz jej jednostek organizacyjnych

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38460 Jedlicze, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 352 207 , fax. 134 352 025
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6
    38460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 134 352 207, fax. 134 352 025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Jedlicze oraz jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Jedlicze oraz jej jednostek organizacyjnych tj. Gmina Jedlicze – Urząd Gminy Jedlicze, Ośrodek Pomocy Społecznej w Jedliczu, Szkoła Podstawowa w Długiem, Szkoła Podstawowa w Dobieszynie, Szkoła Podstawowa w Piotrówce, Zespół Szkolno Przedszkolny w Żarnowcu, Zespół Szkolno Przedszkolny w Jaszczwi, Szkoła Podstawowa w Potoku, Szkoła Podstawowa w Moderówce, Szkoła Podstawowa w Jedliczu, Samorządowe Przedszkole w Jedliczu, Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Jedliczu, Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jedliczu, Gminny Ośrodek Kultury w Jedliczu, Gminna Biblioteka Publiczna w Jedliczu, Kasa Zapomogowo - Pożyczkowa przy Urzędzie Gminy w Jedliczu, przez okres od 01.01.2018r. do 31.12.2021r. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. 1.1. Zakres zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych gminy obejmuje: a/ Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, w tym: - możliwość otwierania dodatkowych rachunków podstawowych i pomocniczych również w walutach obcych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, - możliwość negocjacji kursów wymiany walut, - możliwość obrotu walutowego miedzy rachunkami jak również za pośrednictwem poleceń przelewu, - potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, - oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, liczone jako stawka WIBID 1M pomniejszona o stałą w okresie realizacji zamówienia marżę banku określoną w złożonej ofercie, b/ Wpłaty i wypłaty gotówkowe, w tym: - przyjmowanie wpłat na rzecz Gminy Jedlicze i jej jednostek organizacyjnych bez dodatkowych opłat we wszystkich placówkach banku, - dokonywanie wypłat gotówkowych w tym zaliczek w walutach wymienialnych, wypłat gotówkowych dla osób fizycznych na podstawie listy wypłat, itp. bez dodatkowych opłat, c/ Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach: - przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, - realizacja poleceń przelewów w ramach tego samego banku bez opłat, - przelewy złożone w formie papierowej do godz.14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu, a jeżeli zostały złożone po godzinie 14:00 to następnego dnia roboczego. - możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych d/ Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej 35 stanowisk ( w trakcie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby stanowisk, na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania) Gminy Jedlicze i jej jednostek organizacyjnych, w tym: - zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej, - przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank, - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalacja wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić w ciągu 12 godzin, - w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem – przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat, - przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłaszanych potrzeb, e/ System bankowości elektronicznej winien zapewnić co najmniej: - dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, - bezpieczny dostęp do systemu przez przeglądarkę internetową - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, - możliwość dokonywania przelewów bankowych, - generowanie ( wydruk) wyciągów bankowych, - otwarcie i prowadzenie kont wirtualnych dla podatników podatków i opłat lokalnych bez dodatkowych opłat, - udostępnienie usługi pozwalającej importować dane do systemu finansowo – księgowego Zamawiającego dotyczące jednoznacznej identyfikacji osoby wpłacającej oraz rodzaju należności dla budżetu gminy (masowe płatności) oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego, - pełna informacja o dacie i godzinie operacji, - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, - umożliwienie użytkownikowi systemu dysponowania podpisem elektronicznym, Podpisywanie przelewów musi być możliwe za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub generowanego przez bank certyfikatu elektronicznego użytkownika. - system ten musi być bezpieczny, o dostępie chronionym hasłami, - system w wersji „ on – line” f/ wydawanie blankietów czekowych, g/ wydawania opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku, h/ zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunek budżetu Gminy, i/ przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek budżetu Gminy, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, k/ umożliwienie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu w saldo rachunku jednostek podległych Gminie, l/ zakładanie lokat, w tym lokat niestandardowych ( automatyczne tworzenie lokat jednodniowych o/n z pozostałych na koniec dnia środków na rachunkach Urzędu Gminy), ł/ realizacja przelewów zagranicznych, świadczenia innych standardowych usług oferowanych Zamawiający informuje że w roku 2016 wszystkie jednostki zrealizowały łącznie szacunkowo: przelewy wychodzące : 45 227 szt. przelewy przychodzące : 39 686 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz.665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wraz z załącznikami; 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach