Przetargi.pl
Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Awaryjna naprawa, wymiana i utrzymanie urządzeń kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Goleniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.2.1. Utrzymanie drożności urządzeń odwadniających na terenie miasta Goleniów i Goleniowskiego Parku Przemysłowego w Łozienicy tj.: rurociągów sieci kanalizacji deszczowej o szacunkowej długości około 50 km, wpustów ulicznych z przykanalikami, studni rewizyjnych, separatorów oraz odwodnień liniowych, poprzez n/w działania: a) sprawdzanie w czasie opadów deszczów i roztopów w okresie zimowym skuteczności odprowadzania wód opadowych przez urządzenia odwadniające a w razie konieczności usuwanie stwierdzonych zatorów na sieci kanalizacji deszczowej wraz z oczyszczaniem wpustów ulicznych i odwodnień liniowych, w tym odkuciem lodu i usunięcie zalegającego śniegu b) oczyszczenie przynajmniej dwa razy w roku wpustów ulicznych znajdujących się na terenie miasta Goleniów i Goleniowskiego Parku Przemysłowego w ilości około 1200 szt. przy czym oczyszczanie wpustów winno obejmować: - oznakowanie miejsca robót, - oczyszczanie studzienki z osadzonego mułu i zanieczyszczeń, - udrożnienie przykanalika, - zebranie i wywóz do utylizacji zanieczyszczeń, c) oczyszczenie przynajmniej dwa razy w roku odwodnień liniowych znajdujących na terenie miasta Goleniów oraz Goleniowskiego Parku Przemysłowego w Łozienicy w ulicy Prostej, przy czym oczyszczanie wpustów musi obejmować co najmniej: - oznakowanie miejsca robót, - oczyszczanie studzienki z osadzonego mułu i zanieczyszczeń, - udrożnienie przykanalika, - zebranie i wywóz do utylizacji zanieczyszczeń. d) czyszczenie prewencyjne wskazanych przez Zamawiającego rurociągów kanalizacyjnych z piasków, osadów i namułów, szacunkowa długość rurociągów kanalizacyjnych przewidzianych do udrożnienia w trakcie trwania całej umowy wynosi maksymalnie 5 km, W przypadku konieczności udrożnienia większej długości rurociągów niż wskazane powyżej 5 km. Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia udrożnienia dodatkowych ilości. 3.2.2. Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca awarii w przeciągu 1 godziny od momentu otrzymania informacji o zaistniałej sytuacji awaryjnej, w tym zabezpieczenie terenu w miejscach występowania lokalnych zapadlisk i wyrw, będących następstwem uszkodzenia elementów sieci kanalizacyjnej. 3.2.3.Naprawa i usuwanie awarii urządzeń kanalizacji deszczowej w ciągu- maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego lub mniej - w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. skrócenie czasu reakcji (rozdział 13 pkt 13.1. SIWZ). Szacunkowa ilość awarii w ciągu jednego miesiąca wynosi od 1 do 3. W przypadku powstania większej liczby awarii w ciągu jednego miesiąca niż 3 lub o większym zakresie robót koniecznym do wykonania, Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia usunięcia dodatkowych awarii lub zwiększonego zakresu robót. Na terenie Gminy Goleniów znajdują się sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości około 50 km i średnicy przewodów od Ø150mm do Ø1200 mm. Przewody sieci kanalizacji deszczowej posadowione są na głębokości od 1 do 6 m p.p.t. Naprawa i usuwanie awarii urządzeń kanalizacji deszczowej będzie obejmować m.in.: - naprawy miejscowe uszkodzonych rurociągów kanalizacyjnych nie wymagające wymiany odcinka przewodu, - naprawy uszkodzonych rurociągów kanalizacyjnych związane z koniecznością wymiany odcinków przewodów, minimalna, wymagana długość odcinka, którą należy wymienić w czasie naprawy - to 3,0 m, a maksymalna, do której zobowiązany, będzie Wykonawca to - 15,00 m, - naprawy uszkodzonych studni rewizyjnych nie wymagające wymiany studni, - naprawy uszkodzonych studni rewizyjnych wymagających wymiany studni, szacunkowa ilość studni przewidzianych do wymiany wynosi 5 szt. w trakcie trwania całej umowy, - drobne remonty ogólnobudowlane na urządzeniach kanalizacji deszczowej, - przywrócenie terenu do stanu przed awarią tj. odtworzenie konstrukcji drogi, chodników, zieleni, Uwaga! O kwalifikacji rodzaju awarii i sposobie jej naprawy decydował będzie wyznaczony przez Zamawiającego inspektor nadzoru. 3.2.4. Regulację do rzędnej nawierzchni zwieńczeń studni rewizyjnych wskazanych przez Zamawiającego: a) bez wymiany zwieńczenia (włazu), szacunkowa ilość studni przewidzianych do regulacji wynosi maksymalnie 20 szt. w trakcie trwania całej umowy b) wraz z wymianą zwieńczenia (włazu), szacunkowa ilość studni przewidzianych do regulacji wynosi maksymalnie 5 szt. w trakcie trwania całej umowy, W przypadku konieczności regulacji większej ilości zwieńczeń studni niż ilości wskazane w punktach a) i b), Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję o sposobie i trybie zlecenia wykonania dodatkowych regulacji. 3.2.5. Wymianę uszkodzonych lub skradzionych zwieńczeń studni rewizyjnych, odwodnień liniowych. W trakcie trwania całej umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany: - do 5 szt. zwieńczeń (włazów) studni rewizyjnych, - do 5 szt. wpustów ulicznych, - do 20 mb odwodnienia linowego. W przypadku konieczności wymiany większej ilości Zamawiający zakupi włazy, wpusty, odwodnienie liniowe, a Wykonawca będzie zobowiązany wbudować je w ramach niniejszej umowy. W przypadku wymiany wpustów ulicznych we wskazanych przez Zamawiającego przypadkach, zwłaszcza na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego w Łozienicy wymagane będzie zastosowanie wpustów otwieranych na zawias i zamykanych na zatrzask.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu- jeżeli dotyczy. UWAGA! Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 2 ) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) dowody określające czy usługi wymienione w wykazie przygotowanym zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach