Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Wojska Polskiego 5A/12
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 7413307 , fax. 0-89 7413307
- Data zamieszczenia: 2014-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Wojska Polskiego 5A/12 5A/12
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 7413307, fax. 0-89 7413307
REGON: 00444561500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminamragowo.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktywizacja zawodowa i społeczna Gminy Mrągowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych w zakresie kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego oraz świadczenie usług i dostaw towarów ściśle z tymi usługami związanych dla 21 osób zamieszkałych na terenie Gminy Mrągowo w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej GOPS w Mrągowie - uczestników Projektu Aktywizacja zawodowa i społeczna Gminy Mrągowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 POKL, Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: -przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, w tym materiały pomocnicze i piśmienne notatnik, długopis, teczka -realizacji poszczególnych zadań, w tym warsztatów, kursów i terapii przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych -koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, -bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, -prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji warsztatów, kursów i terapii , ściśle wg wytycznych Zamawiającego, -zapewnienia sal szkoleniowych dla potrzeb realizowanych warsztatów, kursów i terapii, zlokalizowanych w Mrągowie -zapewnienia i udostępnienia sprzętu dydaktycznego do prowadzenia zajęć, w tym w szczególności: rzutnik multimedialny - minimum 2 sztuki, laptopy - minimum 2 sztuki, auto instruktażowe do prowadzenia nauki teoretycznej w ramach kursu Prawo jazdy kategorii B - min 2 sztuki -zapewnienia materiałów szkoleniowych, dydaktycznych, pomocniczych i piśmiennych dla wszystkich uczestników warsztatów, kursów i terapii, - zapewnienia wyżywienia w formie cateringu w formie obiadu i przerwy kawowej dla 21 uczestników szkoleń, kursów i doradztwa w każdym dniu prowadzenia zajęć. Dostawa posiłków musi nastąpić w dniach odbywania się zajęć szkoleniowych. -zapewnienia ubezpieczenia NNW dla 21 uczestników warsztatów, kursów i terapii, -wydania uczestnikom warsztatów, kursów i terapii świadectw końcowych na zakończenie udziału w projekcie, -sfinansowanie kursu Prawo jazdy kategorii B dla 6 uczestników projektu, w tym badań profilaktycznych, przeprowadzenie zajęć teoretycznych, przeprowadzenie zajęć praktycznych przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego oraz egzaminu państwowego -sfinansowanie kursów zawodowych dla 15 osób, uwzględniając predyspozycje uczestników projektu zdiagnozowane przez doradcę zawodowego, zgodnych z potrzebami lokalnego rynku pracy. Kursy zawodowe obejmują m.in przeprowadzenie instruktażu i szkolenia stanowiskowego BHP, przeprowadzenie zajęć w formie teoretycznej i praktycznej nauki zawodu, zapewnienie materiałów niezbędnych do wykonania produktów, wydanie certyfikatów o ukończeniu szkolenia dla 15 uczestników, przeprowadzenie ankiet oceniających szkolenie, ubezpieczenie nnw dla 15 uczestników, przygotowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji zajęć itd) -organizacji i sfinansowania 3 miesięcznego stażu zawodowego dla 1 Uczestnika projektu w zakresie: zapewnienia miejsca stażowego, zawarcia umów stażowych, opracowania programu stażu, przeprowadzenia szkolenia BHP, przeprowadzenia badań medycyny pracy, pokrycia kosztu dojazdu do miejsca odbywania stażu, zakupu odzieży roboczej, zapewnienia ubezpieczenia nnw na czas odbywania stażu, sprawowania kontroli realizacji stażu, wypłatę stypendium stażowego, zapewnienia opinii stażowych. -stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego -przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkadry.pl -przekazania Zamawiającemu produktów wykonanych w ramach prowadzonej praktycznej nauki zawodu jako przykład efektu i celowości zrealizowanego szkolenia -w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia sprawozdania merytorycznego z realizacji kursów, szkoleń, warsztatów i poradnictwa na zakończenie każdego miesiąca realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba usług szkol. zrealizowanych na rzecz osób zagrożonych wykl społ.
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminamragowo.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego ( Filia UPPO w Dobrym Mieście) pn. Kierowca wózka widłowego z napędem silnikowym z elementami pracy w magazynie.
Dodano: 2016-06-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej
Dodano: 2016-05-10 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych przeznaczonych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w MUP w Olsztynie. Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Część I Kurs Opiekunka dla osób starszych, przewlekle chorych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim od podstaw + słownictwo branżowe. Część II Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym. Część III Kurs Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego. Usługi finansowane ze środków Funduszu Pracy
Dodano: 2016-04-05 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego,tj. CZ.I.Gastronomia - nauka gotowania, CZ.II.Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z językiem niemieckim oraz CZ.III Kasjer kas fiskalnych z fakturowaniem. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
Dodano: 2016-03-25 - Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych
Dodano: 2016-03-17 - Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w ramach PO WER W Olsztynie
Dodano: 2015-11-03 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usługi szkoleniowej pn. Operator frezarki sterowanej numerycznie dla 2 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego, na podstawie trójstronnej umowy szkoleniowej. Usługa finansowana będzie ze środków Funduszu Pracy
Dodano: 2015-10-21 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Obsługa urządzeń biurowych
Dodano: 2015-09-24 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta z nowoczesnymi technikami sprzedaży
Dodano: 2015-09-18 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu pn. Aktywizacja zawodowa osób w wieku powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie olsztyńskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
Dodano: 2015-09-04