Przetargi.pl
Adaptację pomieszczeń na grotę solną oraz pomieszczenia usługowego w budynku GOS-u w Pawłowicach

Gminny Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-250 Pawłowice, ul. Szkolna 1b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4724215 , fax. 032 4724215
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Sportu
    ul. Szkolna 1b 1b
    43-250 Pawłowice, woj. śląskie
    tel. 032 4724215, fax. 032 4724215
    REGON: 07274870000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptację pomieszczeń na grotę solną oraz pomieszczenia usługowego w budynku GOS-u w Pawłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podstawowy zakres inwestycji: 1. Budowa groty solnej, powierzchnia 26,59 m? a) przeniesienie rozdzielni NN, b) wykonanie ścianek działowych z gazobetonu, c) wykonanie ścianek z cegieł solnych oraz ozdobnego koła z kruchów solnych, d) wykonanie sufitu groty z soplami solnymi oraz posadzki, e) wykonanie oświetlenia i instalacji elektrycznej wraz z ogrzewaniem podłogowym, f) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, g) wykonanie instalacji nagłośnienia i monitoringu. 2. Wykonanie pomieszczenia usługowego, powierzchnia 27,76 m? a) wykonanie ścianek działowych, b) wykonanie witryn, c) wykonanie podłączenia wod-kan, d) wykonanie podłączenia elektrycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.800,00 zł złożone wg SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy dotyczące : a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków o których mowa w pkt II ppkt 1 specyfikacji. a) w celu spełnienia warunku z pkt. II ppkt 1b należy wykazać wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane każda z robót o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, b)w celu spełnienia warunku z pkt. II ppkt 1c należy wykazać dysponowanie: osobą z uprawnieniami konstrukcyjno budowlanymi bez ograniczeń, osoba z uprawnieniami instalacji sanitarnych, osoba z uprawnieniami elektrycznymi, c) spełnieniem warunku zawartego w pkt II ppkt 1a i 1d będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust .1 na podstawie art. 44 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Spełnienie warunków w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w specyfikacji jak i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1,2 Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio , nie później niż na dzień składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. II ppkt 3c specyfikacji dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert . Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. II ppkt 3c specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków oraz braku podstaw do wykluczenia: a) oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych- druk zał. nr 5 b) oświadczenie w myśl art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych- druk zał. nr 6 c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. d) wykaz prac wg pkt II ppkt 2a - z podaniem rodzaju i wartości oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje,), że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone - wszystkie warunki muszą być spełnione razem aby przedmiotowy podpunkt był zaliczony, - należy wypełnić formularz nr 1 e) wykaz osób wg pkt II ppkt 2b - wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, - należy wypełnić formularz nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pawlowice.pl-bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach