Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
ul. Waszyngtona 4/8 4/8
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
REGON: 00000149400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania, zgodnie z załącznikami do specyfikacji: - A-1 - akcesoria i części komputerowe, - D-1 - urządzenie wielofunkcyjne, - M-1 - monitory LCD, - N-1, N-2, N-3 - notebooki, - O-1, O-2, O-3, O-4 - oprogramowanie, - P-1, P-2, P-3 - projektory, - Z-1, Z-2 - zestawy komputerowe. Załączniki zawierają opis minimalnych parametrów technicznych, jakie musi spełniać oferowany sprzęt. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz spełniać wszelkie obowiązujące normy jakości i bezpieczeństwa z zakresu przedmiotu zamówienia. Do oferty należy dołączyć charakterystykę techniczną oferowanego sprzętu, podając w niej także określony model urządzenia (można ją zamieścić w tabelach znajdujących się w wymienionych powyżej załącznikach). Wykonawca przedstawi w swojej ofercie sprzęt zgodny z wymienionym w specyfikacji lub inny o równoważnych lub wyższych parametrach techniczno-jakościowych. Na każde zadanie należy złożyć oddzielną ofertę cenową. Oferowana cena musi zawierać koszt transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność prawną w przypadku dokonania sprzedaży oprogramowania z naruszeniem praw patentowych, wykorzystaniem w sposób nieuprawniony znaku towaru lub wzoru przemysłowego i naruszenie innych praw autorskich oraz zasad obrotu handlowego. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, polegającej na zmianie modelu dostarczonego sprzętu, z jednoczesnym zapewnieniem takich samych lub nie gorszych parametrów technicznych i jakościowych, jak sprzęt wyceniony w ofercie cenowej Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt minimum gwarancji producenta, z zastrzeżeniem innych zapisów specyfikacji. W przypadku awarii w okresie gwarancji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym fakcie wykonawcę, który zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia. Czas naprawy w uzasadnionych przypadkach może być wydłużony do 14 dni od daty zgłoszenia, jednak wówczas Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na ten czas sprzęt zastępczy o podobnych parametrach i funkcjonalności. Jeżeli w okresie gwarancji wystąpią więcej niż trzy awarie, Zamawiającemu przysługiwać będzie wymiana sprzętu na nowy, o takich samych parametrach techniczno-jakościowych. Okres gwarancji wydłuży się automatycznie o czas trwania napraw. Termin realizacji: Zad. O1, O2, O3 - 7 dni od daty podpisania umowy, Zad. A1, D1, N1, N2, N3, M1, O4, P1, P2, P3, Z1, Z2 - 14 dni od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy). Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); - załącznik nr 2; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(potwierdzenie pkt VI.1.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa, wdrożenie i uruchomienie systemu informacji multimedialnej dla PUP w Katowicach
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa komputerów do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16
Dodano: 2016-06-30 - Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego, zakup monitorów oraz pozostałego sprzętu komputerowego.
Dodano: 2016-06-28 - Zakup oprogramowania do archiwizacji danych (system do backupu danych) E/50/DTI/2016
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach
Dodano: 2016-06-08 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego ,z siedzibą w Mikołowie.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na 5 zadań
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa 64 sztuk zestawów komputerowych dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach
Dodano: 2016-04-25