Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-381 Katowice, ul. Józefy Kantorówny 2a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 256 99 01 , fax. (032) 256 98 47
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
ul. Józefy Kantorówny 2a 2a
40-381 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 256 99 01, fax. (032) 256 98 47 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kruszenie gruzu betonowego i bitumicznego pochodzącego z rozbiórek ulic, złożonego na Bazie II Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kruszenie gruzu betonowego i bitumicznego pochodzącego z rozbiórek ulic, złożonego na Bazie II Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905140003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Brak wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 oraz art. 24 ust.2 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2. Zgodnie z Art. 22 ust. 1 spełniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, a w szczególności: 2.1 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia, tj.: co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.2 Dysponują sprzętem do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: jedną kruszarką do kruszenia gruzu betonowego i bitumicznego. 2.3 Posiadają wiedzę i doświadczenie - tzn. że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością, co najmniej jedno zadanie kruszenia gruzu betonowego lub asfaltobetonowego o wartości co najmniej 50.000,00zł, 2.4 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej 100.000,00zł Ocena spełnienia przez Wykonawcę(ów) warunków udziału w tym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty oraz zapisy zawarte w ofercie i jej załącznikach. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przypisy wymagają wpisu do rejestru, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i sprzętu jakim dysponuje Wykonawca(cy). 5. Wykaz wykonanych usług . 6. Dokument (referencja) potwierdzający że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 7. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ponadto należy załączyć: 8. Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z Wykonawców oddzielnie składa dokument o którym mowa w pkt 2. Pozostałe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólni mogą złożyć wspólnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 4.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór i zagospodarowanie frakcji palnej wydzielonej z odpadów komunalnych z Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-06-06 - Odbiór i zagospodarowanie komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) z Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-05-17 - Usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego w ilości do 3 500 Mg
Dodano: 2016-03-31 - Sukcesywne kruszenie gruzu betonowego, kamiennego oraz bitumicznego pochodzącego z rozbiórek ulic na Bazie II MZUiM w Katowicach
Dodano: 2016-03-08 - Odbiór i zagospodarowanie komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) z Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-01-27 - Odbiór i zagospodarowanie komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (RDF) z Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-12-23 - Usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 15 01 02 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego w ilości do 750 Mg.
Dodano: 2015-08-19 - Usługa dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 10 - półprodukt do produkcji paliwa alternatywnego w ilości do 750 Mg.
Dodano: 2015-08-19 - Sukcesywne kruszenie gruzu betonowego, kamiennego oraz bitumicznego pochodzącego z rozbiórek ulic na Bazie II MZUiM w Katowicach
Dodano: 2015-04-24 - Odbiór i zagospodarowanie komponentów do produkcji paliwa alternatywnego (rdf) z Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu
Dodano: 2015-03-23