Przetargi.pl
Realizacja projektu pn. Przebudowa Klinicznego Oddziału Kardiologii część II wraz z częścią Pracowni Hemodynamiki w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu o sygn. DZP/01PN/2014

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
    ul. M. C. Skłodowskiej 10 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516285110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu pn. Przebudowa Klinicznego Oddziału Kardiologii część II wraz z częścią Pracowni Hemodynamiki w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu o sygn. DZP/01PN/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja projektu pn. Przebudowa Klinicznego Oddziału Kardiologii część II wraz z częścią Pracowni Hemodynamiki w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu III.1. Wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1. Robót budowlanych w zakresie architektury i konstrukcji. 2. Robót instalacyjnych w zakresie: - instalacji ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej, instalacja hydrantowa, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji wentylacji mechanicznej - instalacji gazów medycznych, - instalacji elektrycznych, - instalacji niskoprądowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią złączniki do SIWZ: 1. Projekt budowlany przebudowy części Pracowni Hemodynamiki (załącznik nr 7a do SIWZ) - opracowanie wielobranżowe 2. Projekty wykonawcze przebudowy Klinicznego Oddziału Kardiologii część II (załącznik nr 7b do SIWZ): a) architektura i konstrukcja b) instalacje ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej c) instalacje c.o. d) instalacje wentylacji mechanicznej e) instalacje elektryczne f) instalacje niskoprądowe g) instalacje gazów medycznych 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót części Pracowni Hemodynamiki i Klinicznego Oddziału Kardiologii (załącznik nr 8 do SIWZ). 4. Przedmiary robót dotyczące części Pracowni Hemodynamiki i Klinicznego Oddziału Kardiologii (załącznik nr 9 do SIWZ) dotyczące: a) roboty budowlane b) instalacje ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacji sanitarnej, instalacja hydrantowa c) instalacje c.o. d) instalacje wentylacji mechanicznej e) instalacje elektryczne f) instalacje niskoprądowe g) instalacje gazów medycznych Przedstawione w przedmiarach wskazania na systemy i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne (jednakże równoważne) niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych z zapewnieniem uzyskania wszystkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. III.2 Wymagania Zamawiającego 1. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy 2. Zabudowane materiały winny spełniać wymagania odpowiednich norm lub aprobat technicznych a także atestów higienicznych jeśli produkt tego wymaga. Każdorazowa zmiana materiałów wymaga zgody inspektora nadzoru. 3. Dopuszcza się zastosowanie materiałów zastępczych, które nie naruszają postanowień norm, a są uzasadnione technicznie i uzgodnione z autorem projektu oraz są udokumentowane zapisem dokonanym w dzienniku budowy, potwierdzonym przez nadzór techniczny. 4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz za zgodność z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru. 5. Wykonawca uwzględnia również wszelkie postanowienia umowy oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą skróconego kosztorysu ofertowego zawierającego zakres czynności niezbędnych do wykonania opisanych w branżowych przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia załączony skrócony kosztorys ofertowy będzie miał charakter pomocniczy przy ocenie oferty Wykonawcy. 8. Zamawiający wymaga aby przed podpisaniem umowy wykonawca który złożył najkorzystniejszą ofertę i został wybrany do realizacji zamówienia złożył plan BIOZ. 9. Zamawiający wymaga aby przed podpisaniem umowy wykonawca który złożył najkorzystniejszą ofertę i został wybrany do realizacji zamówienia złożył szczegółowy kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ stanowiący uszczegółowienie skróconego kosztorysu ofertowego złożonego w postępowaniu. 10. Wykonawca sporządzi i załączy do składanej oferty szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych przeglądów oraz bezpłatnej konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej wraz z urządzeniami w czasie trwania gwarancji do której zobowiązał się Wykonawca oraz nieobciążania Zamawiającego powstałymi z tego tytułu kosztami materiałowymi. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawa dot. gospodarowania odpadami, które musi odbywać się na zasadach określonych w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz.21), ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. 2012 poz. 391) i zgodnie z zasadami określonymi w Uchwale Nr XXX/453/12 Rady Miasta Zabrze z dnia 19 listopada 2012 r. ustalającej regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Zabrze. 13. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z Decyzją NR 974/2013 z dnia 25.09.2013r. do: a) gromadzenia selektywnego odpadów w wydzielonych i przystosowanych do tego celu miejscach, w sposób uniemożliwiający negatywny wpływ tych odpadów na poszczególne elementy środowiska oraz zdrowie ludzi b) przekazywania odpadów wyłącznie podmiotom posiadającym wymagane prawem zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami III.3. Uwagi 1. Projekty obejmują fragment kondygnacji klinicznego oddziału kardiologii. 2. Przed złożeniem oferty możliwa jest wizja lokalna obiektu. Zamawiający wyznacza datę wizji lokalnej na dzień 12.02.2014 ,godzinę 10:00 3. Informujemy, że na przedmiotowym terenie i obiekcie mogą znajdować się instalacje elektryczne, teletechniczne oraz wod-kan i c.o. nie naniesione na planach. 4. W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń. 5. Jakiekolwiek szkody powstałe podczas robót usuwa Wykonawca na własny koszt. 6. W obiekcie SPZOZ Szpital Specjalistyczny w Zabrzu realizowane są funkcje z zakresu opieki medycznej oraz prace administracyjno-biurowe - budynek poza remontowanym oddziałem będzie normalnie użytkowany w czasie realizacji zamówienia; 7. Miejsca prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych oraz przed działaniem czynników atmosferycznych (deszczu, wiatru itp.); 8. Gruz i demontowane materiały pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany własnym staraniem i na własny koszt wywieźć poza teren nieruchomości i zutylizować; 9. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii karty przekazania odpadów 10. Gruz i demontowane materiały pochodzące z demontażu Wykonawca będzie zobowiązany transportować na zewnątrz budynku poprzez użycie np. tzw. rękawów celem zminimalizowania zanieczyszczenia i zapylania klatki schodowej oraz pomieszczeń innych oddziałów. 11. Urządzenia i elementy urządzeń technicznych pochodzące z demontażu Wykonawca wywiezie i zutylizuje po akceptacji Zamawiającego. 12. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać roboty powodujące hałas wyłącznie w godzinach 12:00 - 20:00 (dni powszednie), 8:00-20:00 (sobota, niedziela). 13. Ze względu na konieczność prawidłowego funkcjonowania Pracowni Hemodynamiki (transport chorych do i z Pracowni) Wykonawca będzie zobowiązany do podzielenia korytarza głównego na dwie części (tj. zbudowania wzdłuż korytarza na środku szczelnej przegrody w postaci ścianki g/k celem wydzielenia korytarza transportowego). Wykonawca prace budowlane będzie mógł wykonywać jednoczasowo tylko w jednej części podzielonego korytarza (naprzemiennie wg. potrzeb po wcześniejszym poinformowaniu personelu medycznego). Ostateczne prace wykończeniowe w całym korytarzu (po rozebraniu szczelnej przegrody w postaci ścianki g/k) Wykonawca będzie mógł prowadzić w okresie ostatnich 3 tygodni umownego terminu. W tym czasie nie będzie wykonywany żaden transport chorych. 14. Zamawiający informuje, że w okresie prowadzonych prac budowlanych w Klinicznym Oddziale Kardiologii będą prowadzone równocześnie prace adaptacyjne w Sali zabiegowej Pracowni Hemodynamiki (na tej samej kondygnacji). Tym samym Zamawiający zastrzega w przypadku niezbędnej potrzeby, możliwość wstrzymania robót lub ich przesunięcie w celu prawidłowego skoordynowania obu zadań. 15. Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania; 16. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców: - zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji 36 miesięcy - zaoferowanie terminu płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, - zaakceptowanie postanowień umowy, której wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - sporządzenie skróconego kosztorysu ofertowego na podstawie załącznika nr 9 do SIWZ - sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. - posiadania ważnej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji umowy w wysokości nie niższej niż 1 400 000,00 zł brutto. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Termin wykonania zamówienia Zamawiający przewiduje okres wykonania zamówienia na 15 tygodni (tj. 105 dni kalendarzowych) od daty przekazania placu budowy przez Zamawiającego. Przekazanie placu budowy nastąpi do 10 dni po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 26 900,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach