Przetargi.pl
Budowa Centrum Społeczno-Kulturalnego przy ul. 1-go Maja w Pietrowicach Wielkich

Gmina Pietrowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-480 Pietrowice Wielkie, ul. Szkolna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032-4198407 , fax. 032-4198407
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pietrowice Wielkie
    ul. Szkolna 5 5
    47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie
    tel. 032-4198407, fax. 032-4198407
    REGON: 00054387000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Społeczno-Kulturalnego przy ul. 1-go Maja w Pietrowicach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - przebudowa hali magazynowej jednokondygnacyjnej o pow. 451,51 m2 i kubaturze 2368 m3 na salę wystawienniczo - widowiskową o pow. 830 m2 i kubaturze 6200 m3 pozwalająca organizować koncerty muzyczne, spotkania większych grup społecznych (festyny, imprezy tematyczne, targi itp.); - rozbiórka dotychczasowej estrady zewnętrznej wraz z zapleczem, rozbiórka budynku gospodarczego jednokondygnacyjnego o pow. 230 m2; - adaptacja i remont trzykondygnacyjnego budynku [ceglanego] o pow. 1504 m2 i kubaturze 6300 m3 na sale wystawowe, sale muzealne, sale szkoleń i zajęć warsztatowych, miejsce spotkań grup społecznych jak i pomieszczenia czytelni elektronicznych oraz inne pomieszczenia wielofunkcyjne (m.in. biuro, magazyn, kotłownia, sanitariaty); - remont i adaptacji wiaty magazynowej jednokondygnacyjnej o pow. 667 m2 i kubaturze 2504 m3 ; - zagospodarowanie terenu o pow. 7500 m2 polegające na budowie dróg, parkingów, elementów małej architektury (klomby, lampy, kosze, ławki itp); - budowa nowej estrady zewnętrznej wraz z zapleczem; - wykonanie wieży widokowej na dachu budynku trzykondygnacyjnego; - wyposażenie wspomnianych obiektów w niezbędną infrastrukturę konieczną do pełnienia wyznaczonych funkcji: instalacje elektryczne, instalacje wodno - kanalizacyjnej i co w niezbędnym zakresie, instalacje nagłośnienia i monitoringu wizyjnego, oświetlenia terenu. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót - Dokumentacja projektowa - Przedmiar robót UWAGA: zakres i kolejność realizacji oraz termin wykonania uzależniony od daty podpisania przez Gminę umowy o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 30.03.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 3.000.000,00 zł każda. (wzór stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odbitkę ksero takich uprawnień, potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły_spełnia - nie spełnia_, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę _spełnia- nie spełnia_.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pietrowicewielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach