Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
ul. Strzelców Bytomskich 207 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
REGON: 27690250400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży roboczej, środków ochrony osobistej i środków czystości dla pracowników Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odzieży roboczej, środków ochrony osobistej i środków czystości dla pracowników Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń - Rejon Saturn Adres dostawy: 41-253 Czeladź, ul. Kościuszki 9 - Magazyn - Rejon Siemianowice Adres dostawy: 41-500 Chorzów, ul. Wiejska 5 - Rejon Jan Kanty Adres dostawy: 41-253 Czeladź, ul. Kościuszki 9 - Magazyn - Rejon Pstrowski Adres dostawy: 41-808 Zabrze, ul. Szybowa 2 - Rejon Szombierki Adres dostawy: 41-808 Zabrze, ul. Szybowa 2 - Rejon Powstańców Śląskich - Bytom I Adres dostawy: 41-808 Zabrze, ul. Szybowa 2 - Rejon Dębieńsko Adres dostawy: 44-230 Czerwionka-Leszczyny ul. 3 maja 44 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 300,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy trzysta złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj. warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Uszczegółowienie warunków udziału Wykonawców w postępowaniu. - doświadczenie 2.1 Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością nie mniejszą niż 180 000,00 zł brutto dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.2 Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.4 Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Spełnienie warunków opisanych powyżej należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 SIWZ. 3.2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. 3.3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki określone przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załącznika nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. 4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp - załącznik nr 4 do druku OFERTA. 5. W przypadku Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą jako osoba fizyczna, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - załącznik nr 4a do druku OFERTA. 6. W przypadku udziału podwykonawcy, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający nie określa, która część zamówienia może być powierzona podwykonawcy - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, o którym mowa w punkcie 6.5 SIWZ. 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i odbiorców, zgodnie z opisem w pkt. 5.2.1 SIWZ - załącznik nr 6 do druku OFERTA. Dokumenty potwierdzające, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie należy dołączyć do załącznika nr 6 do druku OFERTA. 9. Wykonawca winien przedłożyć koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli obowiązujące przepisy prawa nakładają taki obowiązek. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że dla dostarczonej odzież roboczej, środków ochrony osobistej i środków czystości dostarczy aktualne certyfikaty WE, Świadectwa Jakości wydane przez Zdrowotny Państwowy Zakład Higieny, dokumenty gwarancyjne, Deklarację Zgodności WE oraz aktualne dokumenty potwierdzające właściwości antyelektrostatyczne wyrobu oraz możliwości jego stosowania w górnictwie w atmosferze wybuchowej w podziemnych zakładach górniczych w polach niemetanowych i polach metanowych w pomieszczeniach zaliczanych do stopni a, b i c niebezpieczeństwa wybuchu, wydany przez jednostkę wyspecjalizowaną zgodnie z opisem w pkt. 3.2. SIWZ - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 11. Zobowiązanie Wykonawcy z tytułu gwarancji - załącznik nr 8 do druku OFERTA. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiotu zamówienia nie mniej jednak niż gwarancja producenta. 12. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 9 do druku OFERTA.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Część I: Dostawa odzieży roboczej oraz obuwia roboczego dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy na 2016 rok. Część II: Dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy na 2016 rok.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawę środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Bytomiu KWK Centrum na 2016 rok.
Dodano: 2016-04-07 - Część I: Dostawa odzieży roboczej oraz obuwia roboczego dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy na 2016 rok. Część II: Dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Zabrzu KWK Makoszowy na 2016 rok.
Dodano: 2016-04-07 - Zakup i dostawa odzieży roboczej do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie.
Dodano: 2015-10-09 - Zakup i dostawa odzieży roboczej do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2015-09-30 - Wybór dostawcy zaopatrującego pracowników WSO-SOL w odzież, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników Megrez Sp. z o.o
Dodano: 2015-06-24 - Wybór dostawcy, który będzie zaopatrywał pracowników GTL S.A. w odzież, obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej w okresie 24 miesięcy od dnia zwarcia umowy
Dodano: 2015-06-24 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Zakładu CZOK na 2016r.
Dodano: 2015-04-02 - Dostawa odzieży roboczej
Dodano: 2015-03-31