Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń wysokiego i niskiego parteru na potrzeby opiekuńczo-wychowawcze klas 1-3 w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Kościuszki 70 w Olsztynie

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 89 5349375
  • Data zamieszczenia: 2015-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 89 5349375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń wysokiego i niskiego parteru na potrzeby opiekuńczo-wychowawcze klas 1-3 w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Kościuszki 70 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń wysokiego i niskiego parteru na potrzeby opiekuńczo - wychowawcze klas 1-3 w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Kościuszki 70 w Olsztynie /Kod CPV: Kod CPV: 45453000-7, 45330000-9, 45310000-3/. 2. Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie wszystkich robót opisanych dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi odpowiednio załącznikami nr 9, 10 i 11 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa pn. Remont z przebudową części pomieszczeń przyziemia i wysokiego parteru na potrzeby opiekuńczo-wychowawcze w Szkole Podstawowej nr 2 w Olsztynie przy ul. Kościuszki 70 na dz. nr 71-108/2 będąca załącznikiem do pozwolenia na budowę - Decyzji Nr II-148/2015 z dnia 21.04.2015r. znak: AB.6740.185.2015, opracowana przez Biuro Projektowo Inwestycyjne Tadeusz Czechowski ul. Mickiewicza 19, 10-508 Olsztyn, na którą zostało wydane przez Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków: Pozwolenie nr 217/2015 z dnia 08.04.2015 r. znak: IZNR.5142.104.2015.ks. zmienione decyzją Nr 400/2015 z dnia 16.11.2015 r. znak: IZNR.5142.55.2015.ks. (załączniki nr 6, 7 i 8 do SIWZ) zawierająca: a) projekt budowlano-wykonawczy, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c) przedmiary robót. 4. Jeżeli warunki w poszczególnych dokumentach wymienionych w ust. 3 będą różne to będą stosowane wymagania bardziej rygorystyczne. 5. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. Na etapie zawierania umowy Wykonawca będzie musiał dysponować osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane (poświadczone ksero-kopie decyzji o nadaniu uprawnień powinny zostać dostarczone Zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego) nadane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278), tj. co najmniej : a) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej uprawniającymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydanymi według obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, w/w osoba musi po-nadto posiadać udokumentowaną, co najmniej 2-letnią, praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (kwalifikacje osoby mogącej kierować robotami budowlanymi przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków określone zostały w § 24 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie pro-wadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych /Dz. U. z 2011r. nr 165, poz. 987, z 2015r. poz. 383/. b) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydanymi według obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, c) jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wydanymi według obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych wymaga uprawnień w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013r. poz. 1409, ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014r. poz. 1278). Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. nr 63, poz. 394). 6. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość i zakres określone są w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1804). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek: Urzędu Miasta Olsztyna Bank Handlowy SA nr 38103012180000000090401092 przed upływem terminu składania ofert podając w treści przelewu nazwę postępowania i swój NIP. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale (poza ofertą) w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna (pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach