Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń użytkowych na dwa samodzielne lokale mieszkalne (26,44 m2 i 66,03 m2) , wg wykonanych projektów technicznych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Warszawska 1 w Gołdapi.

Administracja Domów Mieszkalnych w Gołdapi Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Konstytucji 3 Maja 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 615 02 81 , fax. 087 615 08 29
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Mieszkalnych w Gołdapi Spółka z o.o.
    ul. Konstytucji 3 Maja 3 3
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 615 02 81, fax. 087 615 08 29
    REGON: 79065709900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń użytkowych na dwa samodzielne lokale mieszkalne (26,44 m2 i 66,03 m2) , wg wykonanych projektów technicznych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Warszawska 1 w Gołdapi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Adaptacja pomieszczeń użytkowych na dwa samodzielne lokale mieszkalne (26,44 m2 i 66,03 m2) , wg wykonanych projektów technicznych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Warszawska 1 w Gołdapi. W zakres robót wchodzi: wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, wymiana instalacji wod- kan z osprzętem, wykonanie instalacji CO i CWW oraz podłączenie do instalacji Wspólnoty Mieszkaniowej, roboty ogólnobudowlne polegające na rozebraniu części ścian działowych, wykonaniu nowych, wykonaniu tynków, malowaniu, wykonaniu podłóg z paneli i terakoty, wymianie stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie nowych schodów do piwnicy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 2.1.Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 2.1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 2.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.1.3. Udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji 2.1.4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, 2.1.5. Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt.4 SIWZ) 2.1.6. Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1.niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.7. Udzielą 30 dniowego terminu płatności, 2.1.8. Udokumentują posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności nie mniej 80 000 zł. 2.1.9. Posiadają wiedzę i uprawnienia do wykonania prac w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2.1.10 Złożą oświadczenie, że w ubiegłym roku obrotowym tj.: 2008, uzyskali obrót nie mniej niż 300 000 zł. wraz z wykazem wykonanych przez siebie robót.(Na żądanie Komisji przetargowej oryginały podpisanych umów do wglądu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 3.1.2.Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2). 3.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) 3.1.4. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 3 , (dotyczy osób określonych w pkt. 3.1.5 ) 3.1.5.Uprawnienia budowlane i z branży elektrycznej do wykonania robót elektrycznych w lokalach mieszkalnych oraz sporządzenia stosownej dokumentacji. 3.1.6. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 3.1.7 Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ 3.1.8 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. 3.1.9 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 3.1.10 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4), 3.1.11 Wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty. 3.1.12 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5; załącznik nr 6 dołączyć jako zaakceptowany przedmiar robót. 3.1.13 Kosztorys ofertowy załącznik nr 7 Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach