Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7605200 , fax. 032 7605280
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
ul. Jana Pawła II 10 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 7605200, fax. 032 7605280
REGON: 00051587900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja istniejącej wiaty, zlokalizowanej na terenie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich, na obiekt pełniący funkcję Miejskiego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja istniejącej wiaty, zlokalizowanej na terenie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich, na pomieszczenia Miejskiego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych (MPZON), który dla mieszkańców miasta Siemianowice Śląskie będzie pełnił funkcję punktu odbioru, segregacji i tymczasowego magazynowania odpadów niebezpiecznych występujących w postaci: lamp i termometrów rtęciowych, odczynników chemicznych, akumulatorów, rozpuszczalników i farb, zużytych olejów, środków ochrony roślin, zużytych baterii, innych odpadów organicznych i nieorganicznych (stałych i ciekłych). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych (roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, wznoszenie obiektów lub ich części, roboty instalacyjne i izolacyjne, wykończeniowe), wykonanie instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnej wraz z wentylacją. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty 36 miesięcy gwarancji. Bieg gwarancji rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty końcowego odbioru robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt budowlano-wykonawczy adaptacji istniejącej wiaty na Miejski Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych wraz z przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne wraz z wentylacją), stanowiące Dodatek nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 roku, Dz. U. Nr 223, poz. 1655, ze zmianami): 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane: - o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, i - z których każda obejmuje zakresem co najmniej jedną z następujących prac: wykonanie instalacji elektrycznej lub wykonanie instalacji sanitarnej lub wykonanie robót dociepleniowych; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych), 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) muszą dostarczyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty, potwierdzające, że: a. łącznie spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt 1, 2, 3 powyżej), b. każdy spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt 4 powyżej), - oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego, - sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców - np. konsorcjum, oświadczenie składają wspólnie) 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców - np. konsorcjum, dokument ten składa każdy z nich) 1.3 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, tj.: Wykaz obejmujący co najmniej 3 roboty budowlane - o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, i - z których każda obejmuje zakresem co najmniej jedną z następujących prac: wykonanie instalacji elektrycznej lub wykonanie instalacji sanitarnej lub wykonanie robót dociepleniowych; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - wykaz ten składają wspólnie) 1.4 Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument ten składa wykonawca, który potwierdza spełnianie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie) 1.5 polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakre?sie prowadzonej działalności, tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 złotych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez kilku wykonawców - np. konsorcjum, dokumenty te składają wykonawcy, którzy potwierdzają spełnianie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo?wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i termomodernizacja budynku Przedszkola we Włodowicach - UE
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja budynku przedszkola wraz z modernizacją instalacji wewnętrznych w Krzanowicach
Dodano: 2016-04-14 - Zagłębiowska Liga Zawodowców - I Etap - inwestowanie w kształcenie i szkolenie zawodowe: Zadanie - Zagłębiowska Liga Zawodowców - Przebudowa obiektu z dostosowaniem pomieszczeń dla potrzeb praktycznej nauki zawodu w PCKUIP, budynek nr 1
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana drzwi wewnętrznych z certyfikatem klasy RC 4 - budynek nr 1 w Opolu. Naprawa pomieszczeń w budynku nr 70 w Opolu. Roboty remontowe w budynku nr 44 w Komprachcicach ZNAK SPRAWY 13/WOG/2016
Dodano: 2016-02-19 - Budowa KOLUMBARIUM w formie muru z zabudowanymi niszami urnowymi na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Wojska Polskiego 124 w Sosnowcu - etap III
Dodano: 2016-02-19 - Naprawa części muru oporowego oraz ogrodzenia boiska od strony ulicy Okrzei w I Liceum Ogólnokształcącym przy ulicy Gimnazjalnej 24 w Piekarach Śląskich
Dodano: 2015-10-12 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KATOWICACH
Dodano: 2015-08-07 - Przebudowa lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-02-26 - Remont sanitariatów: Część 1: w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Dąbrowskiej 5/9 w Częstochowie Część 2: w budynku Szkoły Podstawowej nr 36 przy ul. Kasztanowej 7/9 w Częstochowie Część 3: w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 przy ul. Leginów 58 w Częstochowie.
Dodano: 2015-02-20 - Roboty remontowo - budowlane w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 w Katowicach związane z organizacją sali konferencyjno-szkoleniowej (posiedzeń).
Dodano: 2014-09-10