Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg
- Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
- Data zamieszczenia: 2015-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
ul. 1-go Maja 55 55
44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
REGON: 27120497100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa lokali użytkowych przy ul. Szarych Szeregów 1-3-5 w Jastrzębiu-Zdroju na lokale mieszkalne z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na podstawie Decyzji nr 647/2014 wydanej przez Prezydenta Miasta Jastrzębie-Zdrój z dnia 19.12.2014 r., która stanowi Załącznik 19 do SIWZ. 3.2. W ramach powyższego zadania Zamawiający przewiduje: a) roboty rozbiórkowe, tj. m.in.: demontaż istniejących witryn sklepowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej, odbicie luźnych tynków ze ścian i sufitów, wyburzenie oraz poszerzenie otworów drzwiowych i okiennych, rozbiórka ścian wewnętrznych, posadzek, skucie bądź zerwanie istniejących okładzin ściennych, demontaż istniejącej instalacji c.o., elektrycznej; b) roboty ogólnobudowlane, tj. m.in.: montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie nowych tynków, adaptacja rampy pod tarasy dla projektowanych lokali mieszkalnych, wykonanie nowych posadzek, wykonanie ścianek działowych, naprawa pęknięć liniowych lub powierzchniowych, przetarcie tynków gipsem szpachlowym, malowanie emulsyjne ścian i sufitów, wykonanie posadzek z płytek gresowych z izolacją przeciwwilgociową oraz paneli podłogowych laminowanych, remont pomieszczeń piwnicznych; c) roboty instalacyjne, tj. m.in.: wymiana instalacji c.o., elektrycznej, wod.-kan. wraz z montażem kabiny natryskowej, miski ustępowej, zlewozmywaka, czteropalnikowej kuchenki elektrycznej. Adaptacji podlegać będą trzy lokale użytkowe. Wszystkie roboty należy wykonać w oparciu o wydane pozwolenie na budowę oraz opracowaną dokumentację projektową. 3.3. Szczegółowy zakres robót określają: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie robót elektrycznych, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w zakresie robót sanitarnych, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Wymagania Ogólne, Projekt Budowlano-Wykonawczy w zakresie instalacji elektrycznych, Projekt Budowlano-Wykonawczy w zakresie instalacji sanitarnych, Projekt Budowalno-Wykonawczy - Architektura, Zestawienie materiałów. Dokumenty te stanowią integralne załączniki do SIWZ. 3.4. Zakres ilościowy został zawarty w przedmiarach robót - Załącznik 16, 17, 18 do SIWZ. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w przedmiarach robót i dokumentacjach projektowych, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości - należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty. Przedmiary robót należy traktować jako dokumenty pomocnicze, które określają jedynie minimalny zakres prac. Wycena robót powinna opierać się na przeprowadzonej wizji, opisie robót i z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów. 3.5. Roboty budowlane winny być przeprowadzone zgodnie z powyższą dokumentacją oraz przepisami prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami. 3.6. W przedstawionych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót wykazano materiały i technologie do wykonania robót mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Zamawiający dopuszcza zastąpienie ich rozwiązaniami i materiałami innych producentów - tzn. rozwiązania i materiały równoważne tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej. 3.7. Szczegółowe warunki przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.8. Dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu j/n: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace 3.9. Wymagany okres gwarancji na wykonaną robotę budowlaną: minimum 36 miesięcy (UWAGA: Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert). 3.10. Wymagany okres rękojmi na wykonaną robotę budowlaną: minimum 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł /słownie: trzy tysiące złotych 00/100/ 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 13.03.2015 r. do godz. 9 00 . 5) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: a) obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 13.03.2015 r. do godz. 9 00 . 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w specyfikacji zostanie wykluczony z postępowania/ jego oferta zostanie odrzucona/. 8) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia stosownych dokumentów przedłużających wniesione wadium o nowy okres związania ofertą nie później niż w ostatnim dniu pierwotnego terminu okresu związania ofertą (dotyczy innych form niż pieniężna) - pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i termomodernizacja budynku Przedszkola we Włodowicach - UE
Dodano: 2016-07-26 - Termomodernizacja budynku przedszkola wraz z modernizacją instalacji wewnętrznych w Krzanowicach
Dodano: 2016-04-14 - Zagłębiowska Liga Zawodowców - I Etap - inwestowanie w kształcenie i szkolenie zawodowe: Zadanie - Zagłębiowska Liga Zawodowców - Przebudowa obiektu z dostosowaniem pomieszczeń dla potrzeb praktycznej nauki zawodu w PCKUIP, budynek nr 1
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana drzwi wewnętrznych z certyfikatem klasy RC 4 - budynek nr 1 w Opolu. Naprawa pomieszczeń w budynku nr 70 w Opolu. Roboty remontowe w budynku nr 44 w Komprachcicach ZNAK SPRAWY 13/WOG/2016
Dodano: 2016-02-19 - Budowa KOLUMBARIUM w formie muru z zabudowanymi niszami urnowymi na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Wojska Polskiego 124 w Sosnowcu - etap III
Dodano: 2016-02-19 - Naprawa części muru oporowego oraz ogrodzenia boiska od strony ulicy Okrzei w I Liceum Ogólnokształcącym przy ulicy Gimnazjalnej 24 w Piekarach Śląskich
Dodano: 2015-10-12 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KATOWICACH
Dodano: 2015-08-07 - Remont sanitariatów: Część 1: w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Dąbrowskiej 5/9 w Częstochowie Część 2: w budynku Szkoły Podstawowej nr 36 przy ul. Kasztanowej 7/9 w Częstochowie Część 3: w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 1 przy ul. Leginów 58 w Częstochowie.
Dodano: 2015-02-20 - Roboty remontowo - budowlane w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 w Katowicach związane z organizacją sali konferencyjno-szkoleniowej (posiedzeń).
Dodano: 2014-09-10 - Roboty remontowo - budowlane w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 w Katowicach związane z organizacją sali konferencyjno-szkoleniowej (posiedzeń)
Dodano: 2014-08-22