Przetargi.pl
Roboty remontowo - budowlane w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 w Katowicach związane z organizacją sali konferencyjno-szkoleniowej (posiedzeń).

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-028 Katowice, ul. Francuska 38
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6070169 , fax. 032 6070593
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38 38
    40-028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6070169, fax. 032 6070593
    REGON: 00032199700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo - budowlane w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 w Katowicach związane z organizacją sali konferencyjno-szkoleniowej (posiedzeń).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: 1) załącznik nr 3a do SIWZ - Dokumentacja projektowa - Projekt wykonawczy remontu i przebudowy dwóch sal rozpraw z przeznaczeniem na salę konferencyjno-szkoleniową (salę posiedzeń) w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Francuskiej 38 w Katowicach, opracowany przez gb-arch Grzegorz Buława: branża architektoniczno-budowlana, branża instalacji i wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacje elektryczne silnoprądowe i niskoprądowe. 2) załącznik nr 3b do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) załącznik nr 3c do SIWZ - Przedmiar robót, 4) załącznik nr 8 do SIWZ - Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy. 4. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in.: 4.1 Roboty budowlane: a) wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 22,38 m?, b) rozebranie ścian z bloczków Ytong - 23,48 m?, c) przebicie otworów - 0,7 m?, d) rozebranie sufitu podwieszonego z płyt GK - 151,20 m?, e) zamurowanie otworów w ścianie z bloczków z betonu komórkowego - 1,27 m?, f) uzupełnienie tynków na ścianach - 12,74 m?, g) montaż ścianki przesuwnej, moduły składane - 36,75 m?, h) montaż drzwi drewnianych - 6,97 m?, i) okładziny podłogowe z płytek - 130,73 m?, j) sufit podwieszony z płyt GK - 146,78 m?, k) malowanie ścian i sufitów - 364,956 m?, 4.2 Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji: a) dostawa i montaż centrali wentylacyjnej z nagrzewnicą, schładzaniem i rekuperatorem - 1 kpl., b) dostawa i montaż jednostki klimatyzacyjnej - 1 kpl., c) przewody wentylacyjne z bl. stalowej prostokątne - 47,24 m?, d) wykonanie instalacji wentylacyjnej z rur stalowych ocynkowanych Spiro - 43,00 m?, e) wykonanie instalacji klimatyzacyjnej z rur miedzianych izolowanych - 50,89 kg, f) montaż armatury ( zawory, klapy p.poż., klapy rewizyjne, czerpnie, przepustnice itp.), g) izolacja przewodów matami z wełny mineralnej - 130,0 m?, 4.3 Instalacja niskoprądowa: a) system sygnalizacji pożaru SAP - przebudowa - 1 kpl., b) system sygnalizacji włamania i napadu - przebudowa - 1 kpl., c) system audiowizualny - 1 kpl, 4.4 Instalacja elektryczna: a) demontaż ponowny montaż istniejących opraw oświetleniowych - 6 kpl., b) montaż nowych opraw oświetleniowych - 2 kpl., c) doposażenie tablicy rozdzielczych - 2 kpl., d) ułożenie przewodów - 695,00 m. Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. 5. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 7. Od Wykonawców oczekuje się dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 55 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 25.09.2014r. do godz. 14.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w pkt I SIWZ z adnotacją: Wadium - nr sprawy: O.Inw.26/14. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 25.09.2014r. do godz. 14.00. w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt I SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach