Przetargi.pl
Wykonanie filmu i przewodnika wirtualnego wraz ze skomponowaniem muzyki i promocją projektu Multimedialna podróż w czasie na Zamku Siewierskim

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie filmu i przewodnika wirtualnego wraz ze skomponowaniem muzyki i promocją projektu Multimedialna podróż w czasie na Zamku Siewierskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Stworzenie modeli cyfrowych XVII wiecznego Zamku Siewierskiego wraz z wyposażeniem oraz modeli bryły zamku w różnych okresach historycznych, 2.Wykonanie filmu w oparciu o modele cyfrowe Zamku będącego wirtualnym spacerem po XVII-wiecznym zamku - 20 minut, 3.Stworzenie profesjonalnej makiety rynku siewierskiego, 4.Nakręcenie filmu w oparciu o makietę XV-wiecznego Rynku w Siewierzu - 20 minut 5.Stworzenie około 30 minutowej animacji węglem przedstawiającej średniowieczny Zamek Siewierski, życie jakie się na nim toczy oraz bitwę pod Koronowem wojsk Królestwa Polskiego i Zakonu Krzyżackiego oraz pod Warką ze Szwedami. 6.Stworzenie 20 minutowej animacji komputerowej bazującej na modelach cyfrowych Zamku Siewierskiego wykonanej w formie uproszczonego szkicu ołówkiem, 7.Nakręcenie materiału filmowego na zamku, panoramy z zamkowej wieży, a także ujęć prezentujących inne obiekty zabytkowe w Siewierzu (rynek, kościoły Św. Macieja i Św. Jana Chrzciciela) oraz na ziemiach byłego Księstwa Siewierskiego (Koziegłowy, Czeladź) i charakterystycznych obiektów województwa śląskiego, 8.Nagranie około 100-minutowego filmu, na który składać się będzie: a)film wykonany w oparciu o modele cyfrowe Zamku będący wirtualnym spacerem po XVII-wiecznym zamku - 20 minut, b)film nakręcony w oparciu o makietę XV-wiecznego Rynku w Siewierzu - 20 minut, c)animacja węglem średniowiecznego Zamku w Siewierzu, bitwy pod Koronowem oraz bitwy pod Warką - 30 minut, d)animacja komputerowa bazująca na modelach cyfrowych Zamku wykonana w formie uproszczonego szkicu ołówkiem - 20 minut, e)materiał filmowy obejmujący Zamek, panoramę z zamkowej wieży, a także inne obiekty zabytkowe w Siewierzu oraz na ziemiach byłego Księstwa Siewierskiego i charakterystyczne obiekty województwa śląskiego - 10 minut. 9.Wykonanie wirtualnego przewodnika, który powstanie na bazie wykonanych modeli cyfrowych Zamku i będzie oprogramowaniem, które umożliwi poruszanie się po wirtualnej rzeczywistości wewnątrz i na zewnątrz warowni. 10.Skomponowanie podkładu muzycznego do filmu oraz przewodnika 11.Promocję projektu, która obejmować będzie: a)stworzenie 30 sekundowego spotu reklamowego do promocji projektu i reklamy przedsięwzięcia w telewizji i Internecie, b)zaprojektowanie i wydrukowanie plakatu ful kolor w formacie B1, c)wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Poszczególne elementy zamówienia wymienione powyżej zostaną dostarczone zamawiającemu na nośnikach CD lub innym trwałym, cyfrowym nośniku danych. 2.Z momentem odbioru przechodzą na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie oraz prawo do wyłącznej dystrybucji i eksploatacji wytworzonych produktów w każdej formie i z użyciem wszelkich środków technicznych bez konieczności zapłaty Wykonawcy dodatkowego wynagrodzenia zgodnie z § 3 projektu umowy. 3.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz zaangażowanego przez Zamawiającego konsultanta naukowego ds. historycznej wiarygodności przedsięwzięcia. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w oparciu o opracowywany przez inny podmiot scenariusz. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do spotkań koordynacyjnych z Zamawiającym w celu omawiania i zatwierdzenia poszczególnych elementów wykonywanego przedmiotu zamówienia (modeli cyfrowych, makiety Rynku, animacji węglem, szkicu ołówkiem, muzyki, wirtualnego przewodnika, spotu reklamowego) nie rzadziej niż raz w miesiącu. Zamawiający zaakceptuje poszczególne elementy przedmiotu zamówienia, co zostanie potwierdzone w formie pisemnej w protokołach spisanych ze spotkań koordynacyjnych. 6.Dane pomocnicze: Wniosek o dofinansowanie i studium wykonalności projektu do wglądu w siedzibie tutejszego Urzędu (pok. 38) 7.Zamawiający uzyskał dofinansowanie realizacji projektu Multimedialna podróż w czasie na Zamku Siewierskim z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet IV. Kultura, Działanie 4.3 Promocja kultury. 8.Warunki płatności: przelewem w terminie 30 dni od daty przedstawienia dokumentów rozliczeniowych na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921112005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: Posiadają doświadczenie, potwierdzone: wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: a)co najmniej 2 zamówień polegających na opracowaniu komputerowego modelu symulacyjnego stanowiącego oprogramowanie pozwalające na interaktywne poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości czasu rzeczywistego (np.: wirtualny spacer po mieście, budynku) o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto każde. b)co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu modelu cyfrowego będącego trójwymiarowym (3D) wirtualnym odwzorowaniem rzeczywistości (np.: model cyfrowy, miasta, budynku, zabytku) o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każde. c)co najmniej 1 zamówienia polegającego na wykonaniu filmu bazującego na modelu cyfrowym, łączącego obraz generowany cyfrowo z obrazami rzeczywistości nakręconymi tradycyjną techniką filmową. Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda: 1. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- wg załącznika nr 4, 2.Dokumentów, potwierdzających że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 3.Próbek - na nośnikach cyfrowych: modeli cyfrowych oraz filmów wskazanych w wykazie usług na potwierdzenie, że usługi wymienione przez Wykonawcę w wykazie usług, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego t.j. a) co najmniej 2 komputerowe modele symulacyjne stanowiące oprogramowanie pozwalające na interaktywne poruszanie się w wirtualnej rzeczywistości czasu rzeczywistego (np.: wirtualny spacer po mieście, budynku), b) co najmniej 2 modele cyfrowe będącego trójwymiarowym (3D) wirtualnym odwzorowaniem rzeczywistości (np.: model cyfrowy, miasta, budynku, zabytku), c) co najmniej 1 film bazujący na modelu cyfrowym, łączący obraz generowany cyfrowo z obrazami rzeczywistości nakręconymi tradycyjną techniką filmową. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów i oświadczeń: 1.Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. Nr 2. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) wg zał. Nr 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda: 9.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości,przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- wg zał. Nr 4, 10.Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 11.Próbki - na nośnikach cyfrowych potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego powyżej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną powinien złożyć osobno oświadczenie o którym mowa w pkt. 4 - o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt.4 t.j. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. Nr 3 oraz dokumenty wymienione w pkt. od 5 do 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa 1) w pkt. 5,6,8 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)w pkt. 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.bip.info.pl/ www.siewierz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach