Przetargi.pl
Adaptacja budynku użytkowego na socjalny przy ul. Łukasiewicza 6a w Ełku

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2015-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku użytkowego na socjalny przy ul. Łukasiewicza 6a w Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku użytkowego na socjalny, który jest zlokalizowany w Ełku przy ul. Łukasiewicza 6A. Istniejący budynek należy dostosować do obowiązujących przepisów i norm odnośnie budownictwa mieszkaniowego. Zakres prac obejmuje: 1) wykonanie ocieplenia elewacji i dachu budynku, 2) wykonanie pokrycia dachu papami termozgrzewalnymi modyfikowanymi SBS wraz z obróbkami, 3) przebudowę kominów wraz z wykonaniem nowych czapek kominowych, 4) wymianę stolarki zewnętrznej okiennej na PCV o wsp. U<= 0,9 i drzwiowej na ALU o wsp. U<= 1,3, 5) przebudowę istniejących pomieszczeń na potrzeby mieszkaniowe, w tym wydzielenie 19 odrębnych mieszkań o łącznej powierzchni około 999m2 i kubaturze 3838m3, 6) tynkowanie, szpachlowanie i malowanie ścian, 7) przebudowę balustrady klatki schodowej, 8) wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, 9) wykonanie nowych posadzek betonowych i podłóg z wykładziny obiektowej PCV i gresu, 10) przebudowę instalacji wod-kan, c.o. wraz z wymianą grzejników, 11) przebudowę instalacji elektrycznej gniazdkowej i oświetleniowej w tym oświetlenie awaryjne, 12) przebudowę kotłowni c.o. z wymianą zbiorników i pieca o mocy 63kW, 13) wymianę instalacji odgromowej wraz z otokiem, 14) wykonanie instalacji teletechnicznej (telefon, internet, domofon), 15) wykonanie instalacji telewizji naziemnej SAT-tv z montażem anten, 16) wyposażenie przebudowanych pomieszczeń zgodnie z załączonym projektem, w tym: - umywalka porcelanowa z półpostumentem i baterią - 19 szt. - sedes porcelanowy typu kompakt z deską sedesową - 19 szt. - wanna z tworzywa sztucznego z obudową, baterią i słuchawką - 6 szt. - brodzik z tworzywa sztucznego z kabiną, baterią i słuchawką - 13 szt. - zlewozmywak dwukomorowy ze stali ocynkowanej z baterią - 19 szt. - kuchenka elektryczna 4 palnikowa z piekarnikiem klasy A - 19 szt. - elektryczne podgrzewacze wody o pojemności 50l - 19 szt. - skrzynka na listy (20 przegródek) - 1szt. 17) wykonanie przyłącza teletechnicznego wraz z dokumentacją powykonawczą w 3 egzemplarzach, 18) wykonanie przyłącza wodociągowego, 19) wykonanie kanalizacji deszczowej, 20) przebudowę ogrodzenia posesji, 21) rozbiórkę nawierzchni betonowych wraz z utylizacją, 22) wykonanie utwardzonych dojść, dojazdów i parkingów z kostki brukowej, na podbudowie kruszywowej, w obrzeżach i krawężnikach betonowych, 23) wykonanie opaski wokół budynku oraz rampy dla niepełnosprawnego z kostki betonowej, 24) wykonanie placu zabaw o pow. min. 50m2 z dostawą i montażem urządzeń rekreacyjnych, w tym: - ogrodzenie panelowe o wysokości min. 1,2m. wokół placu zabaw, drut grubości min. 6mm, furtka wyposażona w zamek podklamkowy i samozamykacz - piaskownica o średnicy 2m. - 1 szt. - huśtawka ważka - 1 szt. - bujak sprężynowy - 1 szt. 25) dostawę i montaż małej architektury, tj.: - ławka parkowa o długości min 2,2m - 1 szt. - pojemniki na odpady komunalne o objętości 1100 L - 2 szt. - betonowe kosze na śmieci z wkładem stalowym - 2 szt. 26) założenie i odtworzenie zdewastowanych terenów zielonych po pracach budowlanych. 27) opracowanie planu bezpieczeństwa pożarowego i oznakowanie dróg ewakuacyjnych w adaptowanym budynku zgodnie z przepisami p.poż., UWAGA: Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać wszelkie zezwolenia i opracowania do wykonania przedmiotu zamówienia, np. opracowanie organizacji ruchu na czas wykonania przyłączy w pasie drogowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt Zmiany sposobu użytkowania budynku usługowego na budynek socjalno-mieszkalny, szczegółowe specyfikacje techniczne. Załączone przedmiary robót są przykładowe, określające orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (3szt.) oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem Zmiany sposobu użytkowania budynku usługowego na budynek socjalno-mieszkalny. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w projektach i SST podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w projekcie lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN. Minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN (trzydzieści tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.) Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.elk.warmia.mazury.pl/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach