Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Wyspiańskiego 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7422678 , fax. 062 7422678
- Data zamieszczenia: 2012-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Wyspiańskiego 6 6
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 062 7422678, fax. 062 7422678
REGON: 25096734600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pup.pleszew.ibip.pl; puppleszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV (kategoria 80500000-9) w zakresie: ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI dla grupy do 25 osób bezrobotnych. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 15 października 2012r. Czas realizacji: do trzech tygodni. Wymagana ilość godzin przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - ogółem minimum 100 godzin zegarowych /gdzie godziny zegarowe powinny uwzględniać godziny lekcyjne oraz przerwy/ Opis przedmiotu zamówienia. Szkolenie powinno przygotować uczestników - merytorycznie i praktycznie - do podjęcia i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia musi zawierać między innymi niżej określone zagadnienia, które stanowią minimum programowe: -Zasady tworzenia biznesplanu; -Indywidualna działalność gospodarcza - instytucje udzielające pomocy; -Rejestracji firmy; -Prawne aspekty prowadzenia firmy oraz badanie rynku i zewnętrzne źródła finansowania; -Formy opodatkowania; -Przepisy związane ze zwrotem równowartości odzyskanego podatku od zakupionych towarów i usług, zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, w ramach przyznanego dofinansowania z Urzędu Pracy (rozporządzenie MPiPS z dnia 25 lipca 2011 roku w sprawie dokonywania z Funduszu Pracy refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego oraz przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej); -Planowanie wejścia na rynek; -Dysponowanie środkami finansowymi w firmie w sposób zapewniający utrzymanie działalności gospodarczej; -Działanie firmy w sytuacji kryzysowej i sposoby przeciwdziałania bankructwu; -Zagadnienia prawne dotyczące uruchamiania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej; -Zagadnienia finansowo-księgowe i podatkowe /ZUS, Urząd Skarbowy, deklaracje podatkowe/; -Podstawowe zagadnienia z prawa pracy; -Marketing i tworzenie wizerunku firmy; -Techniki negocjacji handlowych; -Analiza SWOT; -Programy komputerowe do prowadzenia firmy; Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Wykładowcy muszą mieć wykształcenie wyższe magisterskie. Kwalifikacje wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć. Wykonawca musi zapewnić więcej niż jednego wykładowcę do realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, potrzebne do realizacji szkolenia i opatrzone logo EFS i logo KAPITAŁ LUDZKI ,a także odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych do realizacji części teoretycznej i praktycznej oraz zaplecze higieniczno-sanitarne. Wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w kubki, kawę, herbatę, cukier, wodę, ciastka lub kanapki. Wykonawca zapewni minimum 25 laptopów lub zestawów komputerowych z odpowiednim oprogramowaniem dla uczestników na czas trwania szkolenia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą musi zgłosić się do PUP Pleszew (pokój nr 12), w celu zapoznania się z obowiązującymi drukami biznesplanu, zgodnymi z PROJEKTEM MIKROPRZEDSIĘBIORCA. Szkolenie będzie się odbywało w dni powszednie od poniedziałku do piątku nie więcej niż 8 godzin dziennie i kończyło się najpóźniej o godz. 17.00. Szkolenie nie może być krótsze niż 5 godzin dziennie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ilość godzin szkolenia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl; puppleszew.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim, I i II Oddziału w Poznaniu
Dodano: 2016-07-15 - Przygotowanie i przeprowadzenie seminariów z zakresu prewencji wypadkowej - 2 części
Dodano: 2016-05-20 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Obornikach
Dodano: 2016-05-17 - hotelarstwo i gastronomia
Dodano: 2016-04-26 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z tematów Część I Kurs Księgowy ds. płac i rozliczeń z ZUS; Część II Kurs Obsługa wózków jezdniowych
Dodano: 2016-04-14 - Przetarg nieograniczony na usługę szkolenia pracowników SPZOZ w Słupcy
Dodano: 2016-04-07 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z tematów: Część I Kurs Magazynier z obsługą wózka jezdniowego Część II Kurs Operator koparki jednonaczyniowej klasa III Część III Kurs Pracownik obsługi biura oraz obsługa urządzeń fiskalnych Część IV Operator koparkoładowarki Część V Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG /135/ i TIG/141/ Część VI Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV (E) Część VII Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej z językiem niemieckim
Dodano: 2016-04-04 - Usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-03-03 - hotelarstwo i gastronomia
Dodano: 2016-01-20 - pomoc kuchenna
Dodano: 2015-12-29