Przetargi.pl
Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg w roku 2020 na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy.

Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 710 765, , fax. 326 710 773
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
    Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 710 765, , fax. 326 710 773
    REGON: 27628582700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wynajem sprzętu wraz z obsługą operatorską do bieżącego utrzymania dróg w roku 2020 na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu sprzętu wraz z obsługą operatorską do prac wykonywanych w ramach bieżącego utrzymania dróg w roku 2020. Miejscem świadczenia usług jest teren działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Pilicy (drogi powiatowe i drogi wojewódzkie). Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług niżej wymienionym sprzętem: Przy bieżącym utrzymaniu dróg: • samochód samowyładowczy od 5 do 10 ton – w ilości do 900 godzin pracy • koparko – ładowarka typu CATERPILLAR (lub równoważny) – w ilości do 900 godzin pracy • podnośnik ( zwyżka ) – w ilości do 235 godzin pracy • równiarka – w ilości do 50 godzin pracy • walec stalowy samojezdny 5-10 ton – w ilości do 45 godzin pracy kosiarka bijakowa – w ilości do 280 godzin pracy Przy przewozach masowych: • samochód ciężarowy od 5 do 10 ton – w ilości do 600 km Grupa interwencyjna: • grupa (2 pracowników + 1 samochód do 3,5 t) – w ilości do 30 roboczogodzin. ( grupa pozostająca w gotowości do stawienia się na wezwanie Zamawiającego w ciągu dwóch godzin w obrębie 20 km, celem uprzątnięcia jezdni pasa drogowego, np. z materiałów sypkich zalegających na drodze). W razie konieczności wykorzystania przez grupę interwencyjną dodatkowych jednostek sprzętowych koszty z tego tytułu będą rozliczane zgodnie z cenami jednostkowymi, wskazanymi w ofercie Wykonawcy. Wykonawca składający ofertę musi w niej przedstawić kompletne zestawienie wymaganego sprzętu, zgodnie z Załącznikiem Nr 1A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani do zabezpieczenia swoich ofert wadium w kwocie: 5 000,00 zł. (słownie pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2019 r. Nr 96, poz.620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ S. A. ODDZIAŁ OPERACYJNY W ZAWIERCIU NR 65 2030 0045 1110 0000 0176 2880 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, będzie decydować termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą. Kopię dokumentu należy dołączyć do oferty, a oryginał złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pokoju 307 (Główna Księgowa). 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile było wymagane) ; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć należy ponadto: a) wypełniony Formularz oferty wraz z zestawieniem cen jednostkowych - wg wzoru stanowiącego Załączniki Nr 1 i Nr 1A do SIWZ, b) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, d) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli Wykonawca realizując zamówienie będzie nimi dysponował, e) dowód wpłaty wadium. 2. Dokument, który Wykonawca złoży w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach