Przetargi.pl
„USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE W ZAKRESIE UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ WÓJTA GMINY KOZY W 2023 r.”

GMINA KOZY ogłasza przetarg

  • Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338298650 , fax. 338298674
  • Data zamieszczenia: 2023-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOZY
    ul. Krakowska 4
    43-340 Kozy, woj. śląskie
    tel. 338298650, fax. 338298674
    REGON: 072182284
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE W ZAKRESIE UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ WÓJTA GMINY KOZY W 2023 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:a) Świadczenie usług polegających na transporcie kruszywa; materiałów budowlanych; materiałów do zimowego utrzymania chodników; urobku z wykonywanych robót ziemnych, czyszczenia rowów przydrożnych, drewna i gałęzi drzew oraz krzewów usuwanych z pasów drogowych na terenie Gminy Kozy.b) Świadczenie usług koparko-ładowarkami wraz z operatorem przy naprawach dróg gminnych, przepustów, kanalizacji deszczowych, czyszczeniu rowów przydrożnych, załadunku i rozładunku materiałów, wstępnym kruszeniu elementów betonowych i żelbetowych (przygotowanie wsadu do kruszarki).c) Najem urządzenia do ubijania gruntu – stopy wibracyjnej z obsługą.d) Najem spalinowej piły do cięcia asfaltu z obsługą.e) Najem płyty wibracyjnej rewersyjnej,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z:- opisu przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 3 do SWZ)- szczegółowego wykazu pozycji przedmiotu zamówienia - formularza cenowego/ tabeli wyceny - załącznik nr 1 a do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:a) jedną robotę budowlaną polegającą na wynajmie maszyn i urządzeń budowlanych wraz z obsługą operatorską o wartości minimum 50 000,00 zł brutto;Uwaga: Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.(brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług transportowo- sprzętowych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Uwaga: Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.- Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonaniazamówienia tj. musi dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. W celu spełnienia tego wymogu wystarczy, aby Wykonawca wykazał zatrudnienie na umowę o pracę minimum:- 1 osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia do obsługi koparko-ładowarki;- 1 osoby posiadającej aktualne uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach