Przetargi.pl
Usługi transportowo – sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg na terenie Gminy Kozy w roku 2021r.

Gmina Kozy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 298 650 , fax. 338 298 674
  • Data zamieszczenia: 2020-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
    ul. Krakowska 4
    43-340 Kozy, woj. śląskie
    tel. 338 298 650, fax. 338 298 674
    REGON: 72182284000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowo – sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg na terenie Gminy Kozy w roku 2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. „Usługi transportowo – sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg na terenie Gminy Kozy w roku 2021r.” jest jedną z części zadania dotyczącego bieżącego utrzymania dróg na obszarze Gminy Kozy w roku 2021. Zamawiający będzie udzielał zamówień dotyczących przedmiotowego zadania w częściach, z których każda stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowo - sprzętowe na terenie Gminy Kozy. Zamówienie składa się z następujących elementów: - transport samochodami samowyładowczymi o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton (o ładowności nie mniej niż 8 t) i dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony (o ładowności nie mniejszej niż 1 t) materiałów budowlanych na terenie gminy Kozy oraz hurtowni i magazynów położonych w gminach sąsiednich; - wynajem koparko – ładowarek z osprzętem; - wynajem urządzeń do ubijania gruntu z obsługą (stopa wibracyjna); - wynajem piły do cięcia asfaltu z obsługą; - wynajem płyty wibracyjnej rewersyjnej o masie min. 400 kg z obsługą Szczegółowy zakres prac określony jest w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ). Wszystkie ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi w oparciu o zamówienia z lat poprzednich oraz zapotrzebowania referatów. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych pozycji asortymentu z zastrzeżeniem dokonywania przez Zamawiającego zakupów do maksymalnej kwoty łącznej określonej w § 9 ust. 1 umowy, wynikającej ze złożonej oferty (łączna cena ofertowa). Ilości jednostek mogą ulec zmianie w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego, warunków pogodowych oraz środków finansowych w budżecie gminy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 9 ust.1 umowy. Z tytułu zmniejszenia kwoty wynagrodzenia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenia z art. 25 ustawy, które należy złożyć odpowiednio: - w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem zgodne z załącznikiem nr 2a oraz 3a (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) ALBO - w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z załącznikiem 2b oraz 3b (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej). 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1a albo 1b do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo należy złożyć odpowiednio: 1.3.1. w formie pisemnej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) – opatrzone własnoręcznym podpisem osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest własnoręczny podpis notariusza); ALBO 1.3.2. w formie elektronicznej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest kwalifikowany podpis elektroniczny notariusza). 1.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 1.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach