Gmina Kozy ogłasza przetarg
- Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 298 650 , fax. 338 298 674
- Data zamieszczenia: 2020-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
ul. Krakowska 4
43-340 Kozy, woj. śląskie
tel. 338 298 650, fax. 338 298 674
REGON: 72182284000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kozy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowo – sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg na terenie Gminy Kozy w roku 2021r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie pn. „Usługi transportowo – sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg na terenie Gminy Kozy w roku 2021r.” jest jedną z części zadania dotyczącego bieżącego utrzymania dróg na obszarze Gminy Kozy w roku 2021. Zamawiający będzie udzielał zamówień dotyczących przedmiotowego zadania w częściach, z których każda stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowo - sprzętowe na terenie Gminy Kozy. Zamówienie składa się z następujących elementów: - transport samochodami samowyładowczymi o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton (o ładowności nie mniej niż 8 t) i dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony (o ładowności nie mniejszej niż 1 t) materiałów budowlanych na terenie gminy Kozy oraz hurtowni i magazynów położonych w gminach sąsiednich; - wynajem koparko – ładowarek z osprzętem; - wynajem urządzeń do ubijania gruntu z obsługą (stopa wibracyjna); - wynajem piły do cięcia asfaltu z obsługą; - wynajem płyty wibracyjnej rewersyjnej o masie min. 400 kg z obsługą Szczegółowy zakres prac określony jest w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SIWZ). Wszystkie ilości asortymentu są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi w oparciu o zamówienia z lat poprzednich oraz zapotrzebowania referatów. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości poszczególnych pozycji asortymentu z zastrzeżeniem dokonywania przez Zamawiającego zakupów do maksymalnej kwoty łącznej określonej w § 9 ust. 1 umowy, wynikającej ze złożonej oferty (łączna cena ofertowa). Ilości jednostek mogą ulec zmianie w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego, warunków pogodowych oraz środków finansowych w budżecie gminy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kwoty, o której mowa w § 9 ust.1 umowy. Z tytułu zmniejszenia kwoty wynagrodzenia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: 1.1. Oświadczenia z art. 25 ustawy, które należy złożyć odpowiednio: - w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem zgodne z załącznikiem nr 2a oraz 3a (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) ALBO - w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z załącznikiem 2b oraz 3b (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej). 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1a albo 1b do SIWZ. 1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo należy złożyć odpowiednio: 1.3.1. w formie pisemnej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) – opatrzone własnoręcznym podpisem osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest własnoręczny podpis notariusza); ALBO 1.3.2. w formie elektronicznej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest kwalifikowany podpis elektroniczny notariusza). 1.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 1.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE W ZAKRESIE UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ WÓJTA GMINY KOZY W ROKU 2024”
Dodano: 2024-04-03 - „USŁUGI TRANSPORTOWO – SPRZĘTOWE W ZAKRESIE UTRZYMANIA I REMONTÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ WÓJTA GMINY KOZY W 2023 r.”
Dodano: 2023-06-27 - Usługi transportowo – sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w roku 2022” - zamówienie powtórzeniowe nr 1
Dodano: 2022-10-18 - Usługi transportowo – sprzętowe w zakresie utrzymania i remontów dróg na terenie Gminy Kozy w roku 2021r.
Dodano: 2021-01-25 - „Świadczenie usług, w zakresie wykonania doraźnych prac z użyciem sprzętu ciężkiego, dla SRK S.A. Oddział w Suszcu KWK ”Krupiński” w 2021r.”
Dodano: 2021-01-14 - Świadczenie usług w zakresie transportu samochodowego i usług specjalistycznych sprzętem ciężkim dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Katowicach KWK „Wieczorek II” w 2021 roku, w tym: Część I: Samochody ciężarowe o ładowności 5t i 15t Część II: Ładowarka o mocy 150kW i koparko-ładowarka Część III: Dźwig samochodowy 16 ton Część IV: Dźwig samochodowy 25 ton Część V: Podnośnik montażowy 18,3m (zwyżka samochodowa) Część VI: Usługi koparką kołową lub gąsienicowa waga powyżej 30 ton(z osprzętem do wyburzeń i nożycami do cięcia konstrukcji stalowych) Część VII: Usługi na wywóz gruzu budowlanego wraz z jego utylizacją
Dodano: 2021-01-12 - Wynajem jednostek do zimowego utrzymania dróg
Dodano: 2020-12-24 - „Świadczenie usług, w zakresie wykonania doraźnych prac z użyciem sprzętu ciężkiego, dla SRK S.A. Oddział w Suszcu KWK ”Krupiński” w 2021r.”
Dodano: 2020-11-13 - Świadczenie usług w zakresie transportu samochodowego i usług specjalistycznych sprzętem ciężkim dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Katowicach KWK „Wieczorek II” w 2021 roku, w tym: Część I: Samochody ciężarowe o ładowności 5t i 15t Część II: Ładowarka o mocy 150kW i koparko-ładowarka Część III: Dźwig samochodowy 16 ton Część IV: Dźwig samochodowy 25 ton Część V: Podnośnik montażowy 18,3m (zwyżka samochodowa) Część VI: Usługi koparką kołową lub gąsienicowa waga powyżej 30 ton (z osprzętem do wyburzeń i nożycami do cięcia konstrukcji stalowych) Część VII: Usługi na wywóz gruzu budowlanego wraz z jego utylizacją
Dodano: 2020-10-20 - Świadczenie usług w zakresie sprzętu ciężkiego dla SRK S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na lata 2021-2022
Dodano: