Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg
- Adres: 48-300 Nysa, ul. Sukiennicza
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 332 756 , fax. 774 332 756
- Data zamieszczenia: 2019-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna
ul. Sukiennicza 2
48-300 Nysa, woj. opolskie
tel. 774 332 756, fax. 774 332 756
REGON: 28273100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.migbp.nysa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wnętrza czytelni i mediateki w budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Nysie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa wnętrza czytelni i mediateki w budynku Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Nysie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a Pzp. przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji III.4 2.Zgodnie z art. 25a ust. 1 Pzp, do oferty, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załącznikach do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenia, o których mowa w ust. 2, składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2. 5. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na zasoby których nie powołuje się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, w celu wykazania braku istnienia wobec nich tych podstaw. 6. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty) ,a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - do ofert . 6.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie nowej siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Dzierżysławiu.
Dodano: 2024-07-18 - Przebudowa konstrukcji nośnej dachu i stropu nad salą gimnastyczną Zespołu Szkół Technicznych w Nysie przy ul. Szopena 4
Dodano: 2024-07-16 - WIW.DA.272.1A.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.4.2024 - Przebudowa oświetlenia terenu będącego w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.1.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-14 - WIW.DA.272.6.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej oraz remontu dachu
Dodano: 2024-07-12 - Rewitalizacja i rozbudowa remizy OSP w Dobrodzieniu
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Dodano: 2024-07-08 - PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
Dodano: 2024-07-04